Jeetje Mienma dat is ook al een hele rit zeg! En een miskraam lijkt me echt heel heftig hoor, daar hoef je je zeker niet schuldig over te voelen
Zelf heb ik sinds afgelopen Jan 3x een positieve test gehad (jan/feb/mei) maar werd daarna meteen of een dag of twee later toch ongesteld, dat vond ik al zùlke dompers..
En lijkt me echt heel vervelend dat ze bij jou dus niet precies weten wat er speelt nog. Fijn dat jullie jn ieder geval onder behandeling staan nu, dan krijg je er misschien wat meer grip op.
Leuk lapjesendraadjes! Ik ga meeduimen
Ik weet precies hoe je je voelt haha. En ondanks dat we nu in een puinhoop leven ben ik zo blij dat we zijn verhuisd. Nu maar hopen dat die extra kamer snel een doel krijgt... Anders dan riant washok 
Zelf heb ik sinds afgelopen Jan 3x een positieve test gehad (jan/feb/mei) maar werd daarna meteen of een dag of twee later toch ongesteld, dat vond ik al zùlke dompers..
En lijkt me echt heel vervelend dat ze bij jou dus niet precies weten wat er speelt nog. Fijn dat jullie jn ieder geval onder behandeling staan nu, dan krijg je er misschien wat meer grip op.
Leuk lapjesendraadjes! Ik ga meeduimen