Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Jeetje Mienma dat is ook al een hele rit zeg! En een miskraam lijkt me echt heel heftig hoor, daar hoef je je zeker niet schuldig over te voelen ;) 
Zelf heb ik sinds afgelopen Jan 3x een positieve test gehad (jan/feb/mei) maar werd daarna meteen of een dag of twee later toch ongesteld, dat vond ik al zùlke dompers..
En lijkt me echt heel vervelend dat ze bij jou dus niet precies weten wat er speelt nog. Fijn dat jullie jn ieder geval onder behandeling staan nu, dan krijg je er misschien wat meer grip op.

Leuk lapjesendraadjes! Ik ga meeduimen :) Ik weet precies hoe je je voelt haha. En ondanks dat we nu in een puinhoop leven ben ik zo blij dat we zijn verhuisd. Nu maar hopen dat die extra kamer snel een doel krijgt... Anders dan riant washok :p

WilKindje – 25jaar – 14e maand – 3e ronde letrozol 2,5mg – NOD nog niet bekend – 1e kindje
Bo-Belle – 32 jaar – 24e maand – (nog) geen medicatie – NOD 14 nov – 1e kindje
Burgerse – 27 jaar – 11e maand – geen medicatie – NOD 29 oktober
fishy – 25jr – 8e maand – geen medicatie, 31/10 naar gyn, LF van 4dgn – NOD officieel 4 november – 2e kindje
NWJ – 25 jaar – ronde 13 – geen medicatie, 6 nov afspraak bij huisarts – NOD rond 16 november – 1e kindje
Farru – 29 jaar – ronde 8 – geen medicatie – NOD 2 November – 1e kindje – cyclus 28d
Zwindo– 28 jaar – 13e maand – nog geen medicatie, eind nov 2e afspraak gyn met uitslagen onderzoek – NOD ?? – 1e kindje
Mienma– 28 jaar – 22e maand – zondag 27-10 eerste keer Pregnyl geprikt. NOD (ongeveer) 10 nov – 1e kindje
LLapjesendraadjes – 37 jaar – ronde 13, 2e ronde IUI – geen medicatie. NOD 3 november – 1e kindje
Mientje - 34 jaar - ronde 15 - geen medicatie (wel eerste afspraak gynaecoloog gehad, tot nu toe niks aan de hand) - NOD nog niet bekend, waarschijnlijk rond 23 nov - 1e kindje 

Ik zal het lijstje ook aanvullen. Inmiddels ben ik dagelijks aan het spuiten voor ons icsi traject en is vandaag spuit 2 er bij gekomen. Gisteren een uitgangsecho gehad en daar zagen ze in elk geval aan een zijde 8 eitjes klaar liggen. Dus op naar volgende week voor de volgende echo.
WilKindje – 25jaar – 14e maand – 3e ronde letrozol 2,5mg – NOD nog niet bekend – 1e kindje
fishy – 25jr – 8e maand – geen medicatie, 31/10 naar gyn, LF van 4dgn – NOD officieel 4 november – 2e kindje
NWJ – 25 jaar – ronde 13 – geen medicatie, 6 nov afspraak bij huisarts – NOD rond 16 november – 1e kindje
Farru – 29 jaar – ronde 8 – geen medicatie – NOD 2 November – 1e kindje – cyclus 28d
Zwindo– 28 jaar – 13e maand – nog geen medicatie, eind nov 2e afspraak gyn met uitslagen onderzoek – NOD ?? – 1e kindje
Mienma– 28 jaar – 22e maand – zondag 27-10 eerste keer Pregnyl geprikt. NOD (ongeveer) 10 nov – 1e kindje
LLapjesendraadjes – 37 jaar – ronde 13, 2e ronde IUI – geen medicatie. NOD 3 november – 1e kindje
Mientje – 34 jaar – ronde 15 – geen medicatie (wel eerste afspraak gynaecoloog gehad, tot nu toe niks aan de hand) – NOD nog niet bekend, waarschijnlijk rond 23 nov – 1e kindje
Brabantse - 37 jaar - maand 15 - icsi traject met decapeptyl en Gonal-f - NOD nvt - 1e kindje

Bo-Belle, wat fijn dat je over bent naar jullie nieuwe huis! Zijn jullie al een beetje gesetteld? 
Lapjesendraadjes, Fingers crossed dat jullie het krijgen! Het is echt een drama om iets te vinden op de woningmarkt nu hè? Wij zijn ook al een tijd aan het kijken. Een periode heel enthousiast gedaan, maar in onze omgeving komt zo weinig op de markt! Het bod wat wij hadden gedaan op een huis was het ook niet geworden. Nu weer hopen dat er binnenkort weer wat meer beschikbaar komt! 
Mientje – 34 jaar – ronde 15 – geen medicatie (wel eerste afspraak gynaecoloog gehad, tot nu toe niks aan de hand) – NOD nog niet bekend, waarschijnlijk rond 23 nov – 1e kindje
Yres - 31 jaar - Ronde 3 na miskraam (daarvoor op ronde 11 raak) - geen medicatie - NOD 14/15nov - 1e kindje

[quote quote=10260258] Sorry, ik slaap al bijna. Wat helpt? Als mijn menstruatie doorbreekt gebruik ik een week of 2 teunisbloemoliecapsules. Verder doe ik maar wat, bij helder slijm proberen te klussen.[/quote]
Geeft niet! Ik bedoelde het maca poeder. Heb ik zelf nog nooit gebruikt omdat ik verder een normale cyclus heb. Ik heb een maand van die tarwegras dingen genomen naar daar ben ik snel mee gestopt. Ik kreeg er oa buikkrampen van. Dat spul zou je LF kunnen verlengen.

Nouja zolang het zo blijft gaan heb ik deze maand ook weer een normale cyclus.
Waar ik mee in de war was denk ik, dat ik het door de pil altijd in het weekend werd. Ja daar denkt moeder natuur toch anders over... Dus misschien positief dat ik nu doordeweeks ongesteld wordt?
Voorderest is er deze maand en deze week geen lol aan. Zit met griep/heftige verkoudheid ziek op de bank. Heb ik dat vervelende mens er ook nog bij pff...

Knuffeltje  - 26 jaar  - nod 30 november - 1e kindje  - ronde duurt te lang (11?)

Hier was vanmorgen mijn temp al een stuk lager. Minimaal bloedverlies maar wel hier en daar wat bruinig slijm of donkerrood. Dus het zit er weer aan te komen. Misschien een dagje eerder dit keer.
Heeft er iemand ervaring met tarwekiemolie gebruiken vanaf de eisprong tot menstruatie?

Nwj wat goed dat de afspraak staat, en hopelijk is die afspraak dan idd voor niets. Bij mij deed de huisarts het eerste gesprek nog niets en moest ik het nog 3 mnd aankijken, op verzoek deed ze wel alvast semenonderzoek. Vervolgens na 3 mnd alsnog doorverwezen , maar toen hadden we wel al duidelijkheid dat het sperma wel goed was, dus dat was fijn.
bo-Belle kan me voorstellen dat het heel erg drukke dagen zijn geweest voor jullie en dat jullie doodop waren. Dat mikken in het potje was voor mijn partner de eerste keer ook wel een ding, het potje was namelijk niet heel erg groot maar gelukkig ging het goed. Spannen over een paar weken dan voor de uitslagen.
Fishy, wat een record voor je LF, wanneer ga je testen? Of had je misschien bij de gyn vandaag meteen al goed nieuws bij de echo ofzo??
farru, is het al echt doorgebroken? 

ik heb na de bloeding afgelopen zondag (6dpo) nog op dinsdag en gister bij het opstaan een heel klein beetje bruin bloed verloren, zeg maar alleen bij afvegen. Ik heb dus nog steeds hoop dat het een innestelingsbloeding was. Alhoewel ik mezelf toch op een manier aan het beschermen ben tegen een teleurstelling. Iedereen keer als ik naar de wc ben gegaan, zeg ik m'n hoofd en nu zit er bloed aan het papiertje, valt het toch weer mee als dat niet zo is. 

Terug
Bovenaan