Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Oh MP, wat erg! Maakt niet uit hoe ver je was, van zodra die test positief is heb je dromen over hoe en wat.. een hele dikke knuffel!
ook voor alle andere dames die het lastig hebben, heel veel steun van hieruit!! Het is nou eenmaal niet eerlijk soms.. we kunnen er alleen zijn voor elkaar en steun geven waar mogelijk! Wees lief voor jezelf, het is zo belangrijk!!
Ik heb gisteren de curettage gehad, alles 'vlot' verlopen en opnieuw weinig last. Wel wat schrik voor achterblijvend weefsel, de kans is iets groter nu aangezien ik al bijna 14 weken was. Toch frustrerend, bij ons niks te vinden, ons kindje nu had enkel anencefalie en al de rest was goed aangelegd.. De waarom- en hoe-vragen zijn gigantisch deze keer, want hoe kan dit nu 2x op rij gebeuren? 'Volgende keer loopt alles gewoon goed' wel, dit was onze volgende keer.. Krijgen we ook nog een aankondiging van vrienden van de familie met dezelfde uitgerekende datum als ik, flink potje gehuild!! Ik merk wel dat ik het deze keer moeilijk heb met zwangere vrouwen..
Wel, tijd om te verwerken denk ik nu! Normaal vrijdag de resultaten van onze vlokkentest en bloedonderzoeken.
dames, onwijs veel sterkte gewenst en dikke knuffels voor iedereen!!

Pffff ik blijf het ook echt een heftig verhaal vinden ChaCha! En kan me heel goed voorstellen dat andere zwangeren nu echt pittig zijn, zeker als jullie dan dezelfde uitgerekende datum hadden. Lijkt me mega confronterend... Dikke knuffel!
Lapjesendraadjes ja dat nutteloos wachten is echt verschrikkelijk hè, zeker als je weet dat je tóch ongesteld gaat worden. Laat het dan maar een beetje opschieten.

Ik ben vandaag 5dpo - lekker makkelijk dat ik een keertje gelijk loop met de datum ;) en het is waarschijnlijk van het eten gister, maar ik was ZO misselijk vannochtend en moest dus ook echt spugen net. Kan natuurlijk helemaal niet op 5 dpo :/ maar goed dan gaat er ergens toch weer een radartje aan in je hoofd dus vrees dat het een laaaaange wachtronde wordt deze keer. 

Dankjewel Bo-Belle! De steun van alle dames hier doet wel deugd! Jammer dat we in hetzelfde stomme bootje zitten, maar dan kunnen we er toch maar zijn voor elkaar! De wachtweken zijn verschrikkelijk lastig, je bent zo gefocust op je lichaam dat elke minieme verandering direct opvalt! Ik hou vingers en tenen gekruist!
Mandareintje, dit hebben we bij de vorige zwangerschap al gehad en alles was normaal bij ons.. foutje van de natuur dus. Ze gaan nu nog 1 extra gen testen dat een verhoogde kans op anencefalie geeft, maar de kans is zo klein dat we dit hebben. Alle genen testen kan niet blijkbaar, is onbegonnen werk. De artsen in het universitair ziekenhuis bij ons stonden ook met hun mond vol tanden. 'Ik durf het bijna niet zeggen, maar ik vrees dat jullie opnieuw gewoon pech hebben, 2 perfect gezonde mensen..' letterlijk de woorden van de gynaecoloog. daar sta je dan natuurlijk, want aan pech kan je niets veranderen. 

Ohneee lapjesendraadjes!! Ik had het echt gehoopt voor je. Vooral omdat je nod er nog niet was. 

Heftig chacha! Dikke knuffel!
lapjesendraadjes: op naar een goede ronde! 
Wij zijn weer terug van de huisarts. Gezien bij mij alles telkens wel regelmatig is en wij nog jong zijn wol hij het nog even tijd geven. Dus eerst geen extra onderzoeken voor mij. Wel potje mee gekregen voor zaadonderzoek van mij man. Dit was voor nu het minst stressvol zei de huisarts en is makkelijk na te kijken. Mocht daar toch wat uitkomen dan kunnen we altijd verder met onderzoeken/traject. 
Even afwachten dus. Al hoop ik volgend weekend (rond 16e) op een positieve test!

Lapjesendraadjes ah shit zeg, ik had toch stiekem hoop! Jouw lijf is wel echt consequent hè? Ene dag negatieve test, dag erna ongesteld... Bizar! 
NWJ in ieder geval fijn dat de eerste stap is gezet! Klinkt precies zoals 't bij mij begon. En een goede uitslag van sperma onderzoek kan ook veel voor je gemoedsrust doen. Of vind je het zelf vervelend dat er verder nog geen concrete stappen worden gezet bij jou? Weet je wel hoe lang de HA het nog wil aankijken?
Ik denk dat gister toch echt voedselvergiftiging was hier, blehhh alleen maar op de wc gezeten. 's middags wel hele felle steken gehad (zoals die ene keer dat ik de innesteling voelde) maarja door die buikellende van gister durf ik er verder niet echt op te vertrouwen haha. Ik dacht wel t*ring, als je straks zwanger bent zit je er misschien elke dag wel zo bij.. Heftig haha! 

Terug
Bovenaan