Lapjesendraadjes understatement van de eeuw haha!
NWJ dat klinkt als een fijne huisarts inderdaad! Tot 2 jaar aankijken klinkt wel lang, maar laten we hopen dat het zo ver helemaal niet komt 🙂 bij ons gaf dat sperma onderzoek ook veel rust (2 maanden erna zelfs even bevrucht geweest denk ik, maar geëindigd in vroege mk) dus duimen dat die uitslagen goed zijn!
Ik zit er zelf ook behoorlijk doorheen Mienma, er komt allemaal nogal wat op je af en ons geduld wordt zo op de proef gesteld! Niet te doen echt. En kan me helemaal voorstellen dat het extra heftig is als er hulp bij komt kijken...
Hier merk ik dat verhuizen, nieuwe baan en overleiden van mijn moeder zijn tol beginnen te eisen. Tot op het punt dat ik twijfel om de opdracht 'terug te geven' omdat ik het gewoon niet trek. Vanmiddag maakte mijn vriend een grapje en zat ik huilend in de hoek van de kamer. En het was geen gemeen grapje, hij deed alsof hij z'n hoofd stootte. Ik heb gewoon een algeheel gevoel van niet goed genoeg zijn, en daar helpt deze hele ellende ook niet mee. En als je zo in de stress zit, helpt dat omgekeerd natuurlijk helemaal ook niet mee. Goed, dat was even genoeg off-topic. Sorry!