Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Gister was de test helaas nog niet duidelijker geworden, dus toen vreesde ik al het ergste, en vanmorgen ben ik toch aan het bloeden, en meteen helder rood.
dan toch weer door naar de volgende ronde, maar ben nu even erg verdrietig. Elke dag dat ik niet ongesteld werd dit weekend, durfde ik er meer in te geloven, je gaat nadenken/ praten over namen , hoe gaan we het vertellen...
ik weet dat een vroege miskraam vaak ligt aan een foutje in het vruchtje, en dus dat de natuur het zelf oplost, maar voelt als falen van mijn lichaam, weer...

Dag allemaal,
Wat heftig om sommige verhalen te lezen.
Inmiddels zijn wij ronde 13 in gegaan, nadat gisteren mijn menstruatie is doorgebroken. Ik merk echt dat de moed me enorm in de schoenen zakt, iedere keer als ik ongesteld word. Inmiddels 4 zwangeren in de vriendengroep en op babyshower krijg ik opmerkingen als; de volgende babyshower is van jou! Ze moesten eens weten. Hoe gaan jullie hier mee om?
Inmiddels hebben we wel al allerlei onderzoeken in het ziekenhuis gehad, dwz bloedprikken, uitstrijkje, sperma onderzoek en samenlevingsonderzoek. Volgende week maandag de resultaten bespreken. Heel spannend!
Wel een soort van "fijn" om te lezen dat we er niet alleen in staan.  
X

Ohnee MP wat kut zeg!! Dat gevoel ken ik maar al te goed en hoewel we een heleboel kunnen rationaliseren is dit toch wel echt verdrietig ook... Hele dikke knuffel!
Mienma aaaah shit, balen! Maar heb jij altijd zo'n korte lf? En is het echt doorgebroken? Wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar zou het niet alsnog een innesteling kunnen zijn?
Fishy soms is het gewoon écht even zwaar. Hoe de wens nou ook precies in elkaar steekt (1e of 2e kindje). En wel "fijn" om dit dan zo met je partner te kunnen delen. Hier is hij wel betrokken hoor maar draag ik het verdriet elke maand wel vooral alleen... 
Ik was trouwens degene met adenomyose van de week. 

Wat een verhalen van iedereen. Balen balen. Knuffel voor jullie allemaal!
ik ben al het hele weekend ziek. Toch wat op de juiste momenten kunnen klussen en gisteren een positieve ovulatietest. Ook al aantal dagen veel vruchtbaar slijm gehad. Op een of andere manier voelt het deze keer wel goed, hopelijk pakt het ook echt goed uit. Nouja we hebben voor deze ronde ons best gedaan. Nu op naar het gesprek bij de huisarts woensdag. 

@bo-Belle:
Ik heb daar gister nog over gedacht maar het is nog niet opgehouden. Heb ook het idee dat het meer wordt. Ik zie de druppels in de wc druppelen. Heb dit wel vaker gezien en daarna werd ik ongesteld.
ik heb vandaag bloed geprikt om te testen hoe laag (was vorige keer veel te laag) mijn progesteron deze maand is. Volgende week dinsdag afspraak bij de gynaecoloog. Dan horen we daar de uitslag van. 

MienMa dat klinkt inderdaad wel als erg veel bloed voor een innesteling, shit man! Wel "fijn" dat je snel een afspraak bij de gyn weer hebt. 

14 DPO en nog steeds niet ongesteld. Mijn temp zit 0,1 graad boven het kantelpunt. Dit wachten is zo frustrerend, ik zou willen schreeuwen!!

Bo-Belle ja dan moet ik regelmatig naar Duitsland ja, maar we wonen in regio Eindhoven dus het is 'maar' 1u en 15 min rijden steeds. 
Lapjesendraadjes ow nee zo jammer... en zo herkenbaar. Met IUI heb je toch meer hoop dus het komt dan gewoon harder aan. Na 2x zo'n teleurstelling waarvan ik 1x een dag over tijd was js er bij mij iets omgegaan, heb dr nu heel weinig verwachting en emoties meer bij steeds. Nu zondag mn NOD en nu voor het eerst weer iets van voorzichtige hoop (iui 4 nu). Was dit jullie eerste of al de tweede iui?
Fishy nee je mag dit echt jezelf niet aanrekenen. Het is gewoon hardstikke kut maar die anorexia overkwam je, en dit ook. En dat is f'cking oneerlijk. Dus dikke vette knuffel vanuit hier.

Terug
Bovenaan