Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Bedankt voor jullie reacties Fishy en lapjesendraadjes. 
Ik kijk het deze maand nog even aan en anders ga ik weer langs. Ik heb zeker 2 dagen voor mijn eisprong al steken (soms wat heftiger dan de andere keer) en een zeurend gevoel, ook bijvoorbeeld met plassen is het best pijnlijk op die momenten. En op het moment zelf dat de eisprong is lig ik soms echt even krom van de pijn. Daarna meestal nog een paar uur steken en dan is het wel weg. Hiervan zei de huisarts dus dat het waarschijnlijk geen kwaad kon en het wel oké zou zijn omdat ik al 1x een positive test heb gehad. Maar ik heb sowieso een huisarts die altijd pas heel laat doorverwijst. daarnaast is ook bij mij ooit het vermoeden geweest dat ik endometriose heb maar nooit verder onderzocht. Ook dit vond hij geen reden om me nu wel door te verwijzen. 
Wel vreemd dat je huisarts een LF van 4 dagen normaal vond Fishy. Fijn dat je nu alsnog bij de gyn terecht bent gekomen. Ben je nu onder behandeling? 

Marianna 
ja ik heb dus ook last van m'n eisprong, als "kind" koppelde ik die pijn bij m'n lies dus altijd aan: ik word ongesteld - omdat dat bij mij dus 3-4 dagen later ofzo is. Maar dat is dus mijn ovulatie! 

Ja ik blijk PCOS te hebben en de gyn was verbaasd dat wij zo gemakkelijk een kindje al hebben mogen krijgen.
ze zijn nu de hele cyclus aan het bijhouden, telkens maar het ziekenhuis voor echo's om te zien wat m'n ei doet.
Wat echt knap lastig gaat: ziekenhuis heeft amper capaciteit lijkt het? Ze noemen een tijd over 2dgn en als je dan niet kan is het jammer. Dan wordt t volgende cyclus. Nu al 2e keer last minuten ziek moeten melden voor werk..?! Want hoe anders.. (ZZp'er)

Fishy
Oh ik wist niet dat een pijnlijke eisprong ook met PCOS te maken kan hebben.
Wel fijn dat het de eerste keer wel is gelukt. 
Pff wat vervelend dat het ziekenhuis er op die manier mee omgaat, heel lastig als je het niet kunt plannen. Je wil natuurlijk niet een cyclus mislopen zeg maar. 

Morgen weer naar ziekenhuis voor uitslag Progesteron. Vorige week maandag getest en in veronderstelling dat het nog een week zou duren voordat ik ongesteld zou worden aangezien het nog maar een week na eisprong was. Werd diezelfde dag nog ongesteld dus ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen. Ik hoop ook dat het weer begin mag zijn van nieuwe cyclus bijhouden qua langs komen om ei op te meten etc. Spannend!

Hey Marianna, pfff sommige huisartsen doen er wel heel makkelijk over hè? Heb het idee dat ze niet perse meer na een jaar proberen helpen maar het zo hoppa doorschuiven naar 1.5-2 jaar voor ze willen helpen. En zoveel pijn bij ovulatie lijkt me niet echt prettig... 
Mttm wat balen! Maar is je menstruatie dan echt doorgebroken al? Of begint het bij jou altijd met wat bruinverlies en loopt het dan op (Ik weet het niet meer sorry haha)?
Yres er is nog hoop! Zolang je nog voor je nod zit en je dus niet ongesteld bent geworden... zeker met die symptomen erbij blijf ik nog even duimen hoor!

Oh meiden ik ben ZO TOE aan een positieve test. Deze ronde is het erger dan ooit. Ik droom bijna elke avond over een positieve test en het doet gewoon bijna fysiek pijn als ik er aan denk dat ik donderdag gewoon weer ongesteld ga worden. Ik wil ZO GRAAG ook zwanger zijn, me voorbereiden op een kindje. Echt niet te doen even.
Helaas zijn er (afgezien van hele felle steken op 5 dpo) geen signalen. Alles is gewoon normaal, en mijn borsten zijn net slappe theezakjes. Uiteraard heb ik als testjunk ook al negatieve testjes gehad. Dus tja nog 2 dagen te gaan maar ik zie t eigenlijk niet gebeuren maar het is zo ontzettend gewenst. Zucht.
Ik moest het even kwijt hoor. En ik stond dus van de week mijn zwangerschapstesten af te rekenen en het meisje na mij vroeg bij de kassa om een morning achter pil. Het leven is zo oneerlijk.

Bo-Belle:
zó herkenbaar! Alles wat je schrijft.. momenteel kan ik maar 1 ding denken: ik wil zwanger zijn! En denk nu van alles te voelen, maar alles kan ook nog te wijten zijn aan de griep van vorige week (moe, lusteloos, soms afkeer van eten). Maar gister was mijn baarmoeder gevoelig en voelde ik hem de hele dag wat. En dan denk ik ja het moet gelukt zijn! Maar volgens mij is alles gewoon mindfuck, zal wel ongesteld worden dit weekend.. een vroege test net was nog Omo wit.

Bo-Belle ik begrijp je volkomen! Vooral die dromen, en dan meestal de nacht voor ik ga testen. In mijn dromen altijd positief.. en een tegenvaller als ik wakker word en het toch weer een negatieve test wordt..

Terug
Bovenaan