Bo-Belle, ja, het is ook een heel dubbel gevoel. Ben ergens wel blij dat ik soort van weet dat het blijkbaar wel kan die bevruchting en innesteling, maar aan de andere kant is me iets voorgeschoteld om het je vervolgens te ontnemen. Aan de andere kant zaten we ook heel lang te worstelen met de nipt en wat we met een slechte uitslag zouden doen. Mocht het niet eerder fout zijn gegaan, dan had die kwestie zich wellicht gepresenteerd. Jij hebt ook wel eens positieve testen gehad toch, maar dat was eventjes later niet goed gegaan? Blijft oneerlijk!
Wat betreft die buik. I hear you! Ik heb exact hetzelfde, geen aandrang, wel een naar, vol gevoel en een opgezetten buik. Was echt niet meer te doen, dus deze maand vrolijk lactulose siroop gehaald bij de Kruidvat en ben aan de gedroogde pruimen gegaan (mijn macrogol zakjes waren inmiddels op). Dat helpt wel wat! Senna-thee werkt ook wonderen, alleen kan je daar wel makkelijk van overdonderen als je net als ik gewoon wat in zo'n diffuser smijt
Ja, zooo frustrerend he Marianna! Ik vind het ook niet erg er rekening mee te houden, maar soms denk ik: Oeh die wintersport, zal ik dat wel doen, want misschien ben ik zwanger. Of juist een vakantie richting Azië. Ik merk dat ik te veel rekening overal mee wil houden, terwijl die wintersport in december waarschijnlijk wel makkelijk had gekund. Dat is wel weer jammer. Het eten en de alcohol boeit me dan wel weer minder.
Als je trouwens écht al doorverwezen wil worden, zou ik gewoon nogmaals aan de bel trekken en duidelijk zeggen wat je van je huisarts verwacht. Ze zullen je meestal dan ook wel doorverwijzen. Ligt er natuurlijk ook wel aan of je huisarts een man of vrouw is en of ze zelf wellicht ook moeite hebben moeten doen (ik ken een huisarts en die heeft zelf meerdere miskramen en een still Born gehad, dus die was bij onze miskraam ook al heel medelevend). Echt, de aanhouder wint!