Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

En MienMa spannend trouwens voor jou, goed teken lijkt me zo. Ik duim mee!
Hier dacht ik dat deze maand al "verpest" was omdat we alleen 3 dagen voor eisprong seks hebben gehad. En onze gyn vertelde laatst dat we met deze zaadkwaliteit wel zwanger kunnen worden, maar dat timing HEEL belangrijk is. Dus de verwachting dat zijn zwemmers 3 dagen overleven is nihil.
Maarrrrrr nu bleef mn temp maar laag. Dus toen toch nog een paar keer seks gehad en pas sinds vanochtend is mn temp omhoog (36.6) ipv afgelopen donderdag (temp was rond 36.1). Toch weer hoop dus deze maand! Ergens ook wel fijn, want ik hoop gewoon heel erg dat die spuiten gonal niet hoeven... fingers crossed!  

Bo-Belle en Mienma, ik duim mee!
wij hebben jammer genoeg minder goed nieuws gekregen. De curretage heeft blijkbaar toch niet alles weg genomen, vanavond en morgen cytotec innemen en vrijdag controle. Als het dan nog niet schoon is, maandag terug curretage.
we hebben ondertussen ook de resultaten van ons bloedonderzoek binnen. Zowel mijn partner als ik zijn dus drager van het gen dat anencefalie veroorzaakt. We hebben 1/4 kans dat een volgende zwangerschap opnieuw dezelfde afwijking heeft.. eind deze maand afspraak bij professor genetica om onze opties te bespreken. Ik weet niet goed of ik nu blij moet zijn dat we weten dat er is of angstig voor wat er op ons af gaat komen. Ik had nooit durven denken dat een reis naar een kind zo'n beproeving zou zijn!

https://www.mupload.nl/img/8xu8sh.jpeg
net de uitslag van het semenonderzoek binnen. Is dus niks aan de hand volgens de arts en de huisarts. Nu nog maar even proberen en anders in het nieuwe jaar mezelf eens laten screenen. 

Dat ziet er inderdaad goed uit NWJ. In ieder geval fijn dat dit nu alvast getest is. 

Jeetje chacha wat een nieuws zeg... kan me voorstellen dat het super dubbel is. Het nieuws zelf blijft natuurlijk super shit zeg, maar nu je het weet kan je er misschien wel iets mee? In ieder geval mega heftig... wat een beproeving. 

Vandaag zit ik op 10/11 DPO. Nog niks te zien qua bloed maar ook nog geen zwangerschaps verschijnselen. Ben benieuwd wanneer ik ongesteld wordt. Vrijdag zit ik op 14 dagen na ovulatie. Zondag op 10 dagen na de laatste Pregnyl prik. Het kan dus elke dag beginnen. 

Ik weet nog steeds niet wat ik liever heb ? De klok erop gelijk kunnen zetten qua menstruatie of juist niet. 

Terug
Bovenaan