Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hoi allemaal, 
Ik lees al even mee, maar meld me hier nu ook. Van harte dames met een positieve test, lekker genieten nu! Het kan dus ook na langere tijd, dat is wel een opsteker. Ik merk zelf dat ik elke maand t vertrouwen in mn lichaam een stukje meer verlies en de vragen zich juist ophopen. Wij zijn nog niet zo lang bezig als jullie dus mag eigenlijk niets zeggen, maar toch voelt t naar. Vandaag is mn NOD en vanochtend negatief getest, echt helemaal blanco. Ik ben vrij regelmatig dus verwacht ergens vandaag mn menstruatie. Daarna op naar ronde 7. Het is trouwens voor een broertje of zusje voor onze kleine man van 2 jaar. 
Hopen op veel positieve testen hier!
Groetjes! 

Dankjewel meiden! Het is nog steeds heel onwerkelijk.. Heb nu 2 kruidvat testen en 2 clear blue dus ik ga denk ik vanavond en morgenochtend 2x testen haha, kan me waarschijnlijk toch niet inhouden. 
@lapjesendraadjes heel herkenbaar.. Ik deed dat elke maand als ik ongesteld werd, wijntje en uit eten om mezelf op te beuren. Dat moet ook kunnen en mijn huisarts zei ook dat als je alles onmogelijk maakt je ook stress krijgt dus gewoon leven en niet te moeilijk doen. Wellicht heeft dat mij deze maand geholpen. 
@marr welkom! Ik had me ook gemeld in ronde 7 en je gevoel is heel herkenbaar. Ik kan je ook niet zeggen dat dat beter wordt, maar de steun hier van de meiden helpt wel enorm dus lucht je hart lekker wanneer dat goed voelt :) 

Oké net getest en de clear blue is een dikke plus! Ik mag dus officieel zeggen dat ik zwanger ben! 

Van harte Burgerse! Hier is t net doorgebroken, dus definitief naar ronde 7. NOD 29 december, cyclus ongeveer 30 dagen. 

@burgerse van harte gefeliciteerd! Mooi nieuws voor het einde van het jaar! wens je een voorspoedige zwangerschap toe!
@Marr welkom! hier ook ronde 6 maar wél al 9 maanden verder.. helaas geen regelmatige cyclus. Hoop dat je net als ik veel hebt aan de berichten hier!

Vorige cyclus heb ik alleen Pregnyl moeten prikken om de eisprong op te wekken. Ik werd toen na 9 dagen ongesteld (dat was beetje snel....). Dit keer heb ik een week later weer moeten prikken om de progesteron hoog te houden. 
Ik zit vandaag op die 9 dagen later en ondanks dat ik weet dat ik 2 dagen geleden nog geprikt heb vind ik het vanaf vandaag wel spannend om naar de wc te gaan. 

Burgerse, gefeliciteerd !! Dit is toch een goede ronde zo, met 2 dames positief. Een hele fijne en goede zwangerschap gewenst.

Terug
Bovenaan