Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Burgerse, proficiat!! En geen sorry in deze groep voor positieve testen hoor, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje! Als er iemand is die ik het superhard gun, zijn jullie het wel!
wij nemen hier ook even rust na het laatste halfjaar. Wil ook niet superlang wachten, want elke maand niet terug zwanger voelt toch als een gemiste maand ?. Toch gek hoe fel die drang naar een kind wordt.. ik kan echt aan niets anders meer denken precies.. zeker nu mijn eerste uitgerekende datum er aan komt. 

Heel veel succes aan alle wachtenden!

Ik ga de laatste wachtweek in. Zit nu op 8/9 DPO en de vorige keer had ik rond 7/8 DPO de eerste ongesteldheid verschijnselen in de vorm van bloed. Als ik niet ongesteld wordt voor zondag dan mag ik zondag testen. 

Jahoor, het weekend kon nog meer naar de tering. Nicht is ook weer zwanger. Weer een dikke huilbui omdat ik in geen jaren zo ongesteld ben geweest.

Wat kut Knuffeltjeeee.
Ik zou een goed glas wijn pakken denk ik. Het is soms gewoon gemeen en enorm zwaar. ❤

@Knuffeltje sluit me bij lapjesendraadjes aan... Sterkte gewenst vanaf hier! Blijven altijd &#%$momenten. Zat vandaag weer op een kinderverjaardag, ene kant super leuk en fijn andere kant confronterend...

@Knuffeltje Oh wat een naar gevoel is dat he! Ik herken het ook heel erg goed. 
Hier een klein beetje goed nieuws! Mijn ovulatietesten lopen sinds gister eindelijk op. Ik verwacht dat ik morgen een positieve test heb, dus wij klussen weer volop! Duimen dat het weer raak is en blijft zitten dit keer. Vind het ontzettend spannend allemaal. 

Sterkte knuffeltjeeee. Het is inderdaad soms niet eerlijk en heel zwaar om dit te moeten doorstaan 

Terug
Bovenaan