Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Weer een dag verder zonder bloed. Ik vind het fijn om te merken dat de Pregnyl spuit zijn werk doet. Vorige keer dus 9 dagen na ovu ongesteld geworden. Ik zit nu op 11 of 12 dagen na ovu. Verwacht het elk moment maar ben ook elke dag blij dat de Pregnyl spuit mijn fase na de ovu langer maakt. 

Hey Mandareintje! Leuk je hier weer even te zien, als in, gezellig. Het liefst loopt deze groep natuurlijk langzaam leeg ;) spannend joh als jullie volgende maand gaan beginnen in Duitsland. Was ivf toch? Voor nu in ieder geval een fijne vakantie! Ben je uiteindelijk nog (ver) weg gegaan? Met oog op Zika?
Zwaantje dan lopen we deze ronde gelijk! Ben wel heel benieuwd, heb deze maand dus wat later mn eisprong gehad dus qua eerste maand IUI valt alles net een beetje rond kerst. Hoop dus dat ik een beetje gunstig ongesteld word, liever natuurlijk helemaal niet ;) En kan me voorstellen dat de draad weer oppakken na een mk verdrietig is. Hoop dat het snel weer raak is voor je. 
Lapjesendraadjes wel een mooie tijd voor je ovu :) gezellig met de kerst haha!

Wat heftig Zwindo. Hoop voor je dat je nu een kortere cyclus hebt en minder lang hoeft te wachten. 

Spannend MienMa! Fijn dat het verschil maakt. 
Ik zit ook op 11-12 Dpo, dan lopen we gelijk 

Ha Bo-Belle, klopt! Het wordt IVF. Heb alle medicatie al in huis en kan zodra ik mn menstruatie heb fehad waarschijnlijk beginnen, die verwacht ik zondag. Het is alleen nog even afwachten of het lab waar het poolcellenonderzoek plaats zal vinden dan open is, maar anders doen we komende ronde de laatste (6e) iui. Wanneer beginnen jullie met de IUI? Zal ook bijna zijn denk ik?

Ha Bo-Belle, klopt! Het wordt IVF. Heb alle medicatie al in huis en kan zodra ik mn menstruatie heb fehad waarschijnlijk beginnen, die verwacht ik zondag. Het is alleen nog even afwachten of het lab waar het poolcellenonderzoek plaats zal vinden dan open is, maar anders doen we komende ronde de laatste (6e) iui. Wanneer beginnen jullie met de IUI? Zal ook bijna zijn denk ik?

Terug
Bovenaan