Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Chacha in België doen ze inderdaad ook PGD! Volgens mij sowieso in Jette, Brussel en dacht ook Gent. Er is een besloten facebookgroep voor, die heet PGD Nederland / België. Daar vind je veel lotgenoten en informatie. Vermoedelijk moeten ze de test nog wel maken, dat is wat anders dan de diagnostiek maar ze kunnen het uiteraard zeker goed gebruiken!
Bo-Belle, ik heb de HSG ook gehad. Het was even wat kramp achtige pijn maar met 30 seconden (of minder) was het voorbij. Was mega bang maar zo niet nodig. Maar mijn eileiders zijn ook mooi open, als daar blokkades zitten doet het wel meer pijn. Verwachten ze blokkades bij jou?

Bo-Belle Ik heb pas ook een HSG gehad en ik vond het erg meevallen. Was er ook een beetje huiverig voor geworden door alle wisselende verhalen maar stelde in mijn geval niks voor. Bij mij was ook wel alles goed en mooi toegankelijk dus daar zal wel het grote verschil inzitten. Veel succes nog, ik hoop dat het bij jou ook meevalt.

Zoals ik al eerder zei. Het kan elk moment beginnen. Helaas helaas helaas. De meeste zeggen dan; op naar de volgende ronde. Ik zeg gewoon even niks en baal. 

Ah nee... Wat shit MienMa!! 
En fijn om te horen dat het bij jullie meeviel Mandareintje en Mientje. Ze verwachten bij mij gelukkig geen blokkades, meer om uit te sluiten en hopen dat die spoeling een beetje meewerkt met vruchtbaarheid ;) dat mn eitjes maar lekker soepel van de glijbaan mogen haha 

Wat een gedoe allemaal hè ?. Mijn man maakt zich al zorgen over het potje vullen.. Vriend, ik lig hele dagen met m'n benen open voor dokters die allerlei dingen in mijn baarmoeder steken en prikken ;)
Onze arts genetica zei ons telefonisch dat we ons geen zorgen hoeven te maken, alles is oké. En onze testen dan? Maak je geen zorgen over die testen, dit heeft geen gevolgen voor de gezondheid zei ze. Ik wist niet waar ik het had hoor, als je drager bent van een afwijking heb je superveel kans op herhaling, maar maak je geen zorgen.. Of ben ik dan te gevoelig? 
Haha ik duim voor je gladde glijbanen Bo-Belle!
Mandareintje, bedankt voor de tip! Ga me er toch al eens lid van maken.

jeetje heftige verhalen weer.
denk aan jullie!
ik ben deze maand voor het eerst begonnen met temperaturen. Vanaf dag 15 hogere temp en dag 21 nog steeds zelfde temp. 13 dec in mijn nod. Heb natuurlijk nog geen vergelijkingsmateriaal van vorige maanden , dus geen idee. Wachten maar af. En dat duurt lang , zeker als je na morgen vakantie hebt . 

Bo-Belle ik heb niet echt een cyclus. De ene keer duurt het 38 dagen, dan weer 60 of langer. Na mn vroege mk in maart eigenlijk geen normale cyclus meer gehad. Dus flink balen. Het stuk darm zou weg moeten vanwege endometriose. Zit een stuk van 3 cm in de darmwand en net achter mn baarmoedermond. Ze weten alleen niet of dit één groot stuk is of losse stukken. Het meest vervelende vindt ik nu het wachten op alles. Zit nu letterlijk te wachten tot ik ongi wordt terwijl ik dit liever helemaal niet wordt, maarja t is niet anders. Voor jou ook spannende tijden voor een eerste ronde spuiten. Hoop dat je je ervaringen deelt wie weet start ik over een tijdje ook zo'n traject en ben ik al een beetje mentaal voorbereid. 
Chacha wat een ellende maken jullie mee zeg, jeetje. Dat van je man die moeilijk doet over een potje klinkt heel herkenbaar. Die van mij mag opnieuw omdat t de eerste keer ook niet allemaal goed in t potje zat. Hoop dat dit de reden is dat de waardes zo tegen vielen. Maar wat een rare opmerking van je arts, zou me er ook niet heel gerust onder voelen. Zou zelf de neiging hebben om ergens om een second opinion te vragen. 
Voor de andere meiden heel veel succes op de wachtbankjes, het balen dat je ongi bent geworden of het in spanning zitten voor behandelingen. Ik ben niet heel actief meer op het forum maar probeer af en toe wel wat mee te lezen en hier en daar te antwoorden. 

Terug
Bovenaan