Bo-Belle, de cytotec doet niet wat ik verwacht had, in de zin dat ik nu een beetje bloedverlies heb, enkel bij het vegen na toiletbezoek.. ofwel komt het op gang ofwel was het niet veel weefsel meer denk ik dan. Vrijdag weten we of alles er uit is! Ik hoop het wel, heb het gehad met de ziekenhuisbezoeken ?. Wetende dat er nog heel wat gaan volgen waarschijnlijk!
we hebben ons al wel verzoend met het IVF-idee. Elke keer op goed geluk zwanger worden en hopen dat ons kindje het niet heeft is ook heel zwaar, dus liever zeker zijn dat er een gezond kindje wordt terug geplaatst! Hopelijk eind deze maand meer duidelijkheid.
@Mandareintje, bedankt voor je bericht! Ik woon in België, geen idee of het er hier anders aan toe gaat. Het genetische onderzoek is bij ons al gebeurd, dus ik vermoed dat dit niet meer nodig zal zijn? 31 december hebben we een afspraak op de afdeling genetica, zij gaan ons meer uitleg geven over hoe het verder zal gaan. Gelukkig zijn er enkele fertiliteitscentra in onze buurt. Bij bepaalde centra kan je idd ook terecht op feestdagen heb ik gezien. De spuiten en echo's moeten echt wel op het goede moment, rijpe eitjes wachten niet een dagje omdat het feestdag is ??.
ik hoop dat jullie snel verder kunnen en duim voor een vlot verloop?