Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Wowww internet haperde ff, sorry! Oh we zijn trouwens naar Mexico gegaan! Vrijdag komen we weer terug. Alleen is meneer weeerrrr ziek... grrr.... zwaar irritant.

Ik kijk er echt naar uit om rond de kerst met mijn benen wijd in de stoel te hangen. Wie weet hebben ze deze keer wel kerstverlichting om de boel goed te kunnen bekijken! Hahahaha
En dan hopelijk een leuk verjaardagscadeau voor mijn lief als resultaat!

@Bo-Belle; 10 dagen na de laatste prik. Dat is aanstaande zondag. Ik denk dat ik die dag niet red. Aanstaande vrijdag is het 14 dagen na ovulatie dus ik verwacht dat ik dan ongesteld ben. 

Oh god sorry Lapjesendraadjes!!!!! Wat erg! Vergat gewoon helemaal dat je ook middels iui bezig bent :( gênant, sorry!! Dan een ander vraagje, is jullie kliniek/gyn/fertiliteitscentrum open met de feestdagen? En ik duim extra voor een mooi verjaardagscadeau ;) mijn ouders zeiden, "dan heb je dit jaar misschien wel wat moois met kerst.." eh ja, een katheter in mn baarmoeder :p
Mandareintje aaah lekker in de zon dus, heerlijk! Pff spannend hoor ivf! Hadden jullie nou die translocatie? Hopen dat het centrum voor onderzoek open is... lijkt me fijn als je (eindelijk) lekker kan starten. Mijn nod is de 15e, als het deze ronde niet raak is mag ik dan bellen voor een hsg en beginnen we die ronde met IUI. De spuiten liggen al in de koelkast... ben best wel zenuwachtig voor die hsg omdat het vrij pijnlijk schijnt te zijn. Naja we gaan t zien. 

Bo-Belle, de cytotec doet niet wat ik verwacht had, in de zin dat ik nu een beetje bloedverlies heb, enkel bij het vegen na toiletbezoek.. ofwel komt het op gang ofwel was het niet veel weefsel meer denk ik dan. Vrijdag weten we of alles er uit is! Ik hoop het wel, heb het gehad met de ziekenhuisbezoeken ?. Wetende dat er nog heel wat gaan volgen waarschijnlijk! 
we hebben ons al wel verzoend met het IVF-idee. Elke keer op goed geluk zwanger worden en hopen dat ons kindje het niet heeft is ook heel zwaar, dus liever zeker zijn dat er een gezond kindje wordt terug geplaatst! Hopelijk eind deze maand meer duidelijkheid.
@Mandareintje, bedankt voor je bericht! Ik woon in België, geen idee of het er hier anders aan toe gaat. Het genetische onderzoek is bij ons al gebeurd, dus ik vermoed dat dit niet meer nodig zal zijn? 31 december hebben we een afspraak op de afdeling genetica, zij gaan ons meer uitleg geven over hoe het verder zal gaan. Gelukkig zijn er enkele fertiliteitscentra in onze buurt. Bij bepaalde centra kan je idd ook terecht op feestdagen heb ik gezien. De spuiten en echo's moeten echt wel op het goede moment, rijpe eitjes wachten niet een dagje omdat het feestdag is ??.
ik hoop dat jullie snel verder kunnen en duim voor een vlot verloop?

Bo-Belle, geeft niet joh! Als het goed is, heb ik 21 dec mijn ovulatie. Ik ga morgen wel weer voor de zekerheid bellen naar de kliniek om te zien of ze open zijn rond de Kerst. Ik dacht van wel. NOD zou dan 2 januari zijn. Zou wel het allerbeste kado ever zijn!
Spannend, jouw eerste ronde IUI met spuiten. Ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan! Ik hou er ook rekening mee dat ik in maart of april aan de ICSI en dus aan de spuiten mag. Ik hoop dat de hsg mee valt, ik lees er wisselende verhalen over. Mag je van te voren een pijnstiller nemen?

Ik hoop het zo voor je Lapjesendraadjes! Ivm de hsg, krijg je niet iets waar je wat suf van bent tijdens de ingreep? Ik dacht dat dit zo gebeurde, niet echt een narcose maar eventjes weg?

Ik hoor er ook wisselende verhalen over lapjesendraadjes. Ga maar van t ergste uit en uiteindelijk gaat een bevalling ook niet echt een pretje worden denk ik dan maar ;) ik krijg 10 dec een prikinstructie, maar van wat ik zo online kan vinden (gotta love youtube) lijkt dat prikken wel mee te vallen. Ik ben alleen wel een aansteller, niet qua pijn perse maar gewoon, een naald in je buik steken. Brrrr. Het is dat het voor een goed doel is... 
Chacha ik heb een zetpil (zoooooo dat is iets uit mijn jeugd haha) diclofenac gekregen. Die moet ik een uur voor het onderzoek innemen.  Heb gehoord dat het een vrij felle pjjn is, die ook wel weer rap voorbij is. Dus we gaan het zien... al hoop ik heeeeeeel erg dat het ineens deze ronde raak is haha. Dan kan ik dat allemaal overslaan. 

Terug
Bovenaan