Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

ChaCha idd bijzondere opmerking van de arts. Hopelijk heeft de arts wel gelijk maar begrijp dat je je zorgen maakt. Sommige artsen geven ook niet echt uitleg en dat stelt je dan ook niet gerust. Nogmaals navragen misschien? 
Voor de meiden die een traject in gaan of er al mee bezig zijn: heel veel succes. Lijkt me toch wel "fijn" dat je eindelijk geholpen wordt. Hopelijk is het heel snel raak voor jullie!
Ik heb vandaag of morgen mijn nod en ik kon me niet inhouden en heb net getest met een vroege test omdat mijn borsten zo extreem gevoelig zijn, dat heb ik normaal niet zo erg. Helaas helemaal wit dus het zal er wel weer aan komen. Ik word er helemaal moedeloos van. Deze maand ook tarwekiem olie geslikt en conceive plus gebruikt (geen idee of het allemaal daadwerkelijk nut heeft) maar heeft bij ons dus niet gewerkt. 

Marianna, op 31/12 heb ik een afspraak bij haar, een resultaatsgesprek. Vroeger kon jammer genoeg niet, haar wachtlijst is enorm lang (al tot augustus..). Ik ben al mijn vragen aan het noteren, zodat ik zeker niets vergeet dan! Telefonisch geven ze uiteraard niet al te veel info. Ik probeer het los te laten, maar eenvoudig is dit zeker niet. 
Toch elke keer weer een teleurstelling he, die negatieve testen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Jeetje wat een lange wachtlijst ChaCha. Gelukkig kan je al op redelijk korte termijn langs voor de resultaten. Ja ik begrijp dat het moeilijk is om los te laten. Ik hoop voor je dat je dan wel duidelijkheid krijgt bij je afspraak.
Ja het is zeker steeds een teleurstelling, terwijl je weet dat je echt je best doet zoals gezond leven, overal rekening mee houden etc. Meer kun je niet doen. We gaan in januari naar de gynaecoloog voor onderzoeken, ik hoopte dat het niet zou hoeven maar helaas. 

Hoi meiden, ik heb de afgelopen maand niet zo veel meegeschreven, maar ik lees met jullie mee. Vervelend dat een aantal van jullie weer ongesteld zijn geworden. Voor de wachters: veel succes! 

Ik heb vanmorgen een testje gewaagd, omdat ik deze maand mijn ovulatie gedurende de hele maand wilde volgen. 4 dagen geleden ging de witte teststreep ineens weer oplopen en gisterochtend was die redelijk donker (niet positief), maar in de middag was die weer wat lichter... Zwangerschapstest van morgen was positief! Zit nu een paar dagen voor nod (ma-woe dacht ik). Ben heel voorzichtig blij. Hopelijk is de tweede keer een goede keer. Kan pas rustig ademhalen als we de grens voorbij zijn van 3mnd, waar het vorige keer fout ging. Spannend dit! 

Wauw yres, gefeliciteerd! Wat fijn dat het relatief snel weer raak is voor je!! Spannende tijden zo pril en met vorige zwangerschap natuurlijk... maar dit gaat vast helemaal anders! :) 

Gisterenavond ben ik inderdaad ongesteld geworden helaas.. baal er zo enorm van. Nog 1 ronde voordat we de medische molen ingaan.
Wat een goed nieuws Yres! toch alvast voorzichtig gefeliciteerd! Ik begrijp heel goed dat het spannend is maar hopelijk gaat het dit keer gewoon goed! 

Dankjulliewel bo-belle en marianna! Dit is inderdaad de vierde maanden na de miskraam. Ben ook blij dat het niet weer tien maanden heeft geduurd! Hopelijk blijft alles goed gaan.  
Ik zie wel iets overeenkomen met vorige keer: deze en vorige x was een maand met veel seks, ongeveer bijna dagelijks vanaf dag 7. Misschien overleven mijn man's mannetjes dus niet zo lang. Of misschien is het toeval... Blijft moeilijk om te zeggen wat er nu anders is dan andere maanden. Ook qua symptomen.
Marianna, zo ontzettend balen dat je weer ongesteld bent geworden. Blijft iedere maand erg naar! De komende dagen jezelf lekker verwennen met wijntjes en sushi ofzo! 

Yesss gefeliciteerd Yres!! Ik snap dat je voorzichtig bent na je miskraam, maar laten wij dan blij voor je zijn!

Terug
Bovenaan