Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ja je weet het nooit of het toeval is Yres maar het zou natuurlijk kunnen. Maar inderdaad heel fijn dat het redelijk snel weer is gelukt. 
Bedoel je dat je andere symptomen hebt dan de vorige keer of nu gewoon nog niet echt symptomen? 

Vanavond gaan we idd weer aan de sushi en wijn, dat doen we meestal als het weer niet is gelukt als "troost". 

Superlief Elsiejoy en Lapjesendraadjes! ? Ik ben nu nog redelijk rustig, al moest ik bij het verschijnen van het tweede streepje mezelf wel tegenhouden al een gat in de lucht te springen. De afgelopen maanden zijn redelijk snel voorbij gegaan, dus hopelijk zijn de komende maanden ook geen lange wacht en kunnen we als alles goed gaat genieten! 

Marianna, lekker genieten inderdaad. Wij deden dat ook wel vaak. Op 1 of andere manier is dat Idd toch een kleine troost. Hele dikke digitale knuffel iig! 
Ik had vorige keer niet zoveel klachten: beetje misselijk, beetje pijnlijke borstel, wel erg moe, maar t viel goed mee. Vorige maand had ik al die klachten voor mn nod, toen negatief. Ik was toen zo aan het balen en gefrustreerd. Alles leek op een zwangerschap. Nu heb ik alleen wat milde buikpijn en heb ik af en toe zo'n misselijk gevoel dat ik wel vaker krijg bij hoofdpijn of vermoeidheid, alleen dan nu zonder hoofdpijn. Geen pijl op te trekken dus! Al is het nu natuurlijk wel vroeg ook. 

Ja het is inderdaad een kleine troost Yres, met de nadruk op kleine. Want de teleurstelling is vele malen groter maar het is niet anders.
Ik begrijp wat je bedoelt, ik had vorige maand ook allerlei verschijnselen dat ik zou zweren dat ik zwanger was. En toen dat niet zo was kwam dat heel hard aan.
Het is idd misschien nog vroeg nu voor echte symptomen. In ieder geval lekker genieten ervan, hopelijk gaan de weken snel en hebben jullie straks een goede echo! 

Terug
Bovenaan