Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ohhh Mandareintje, wat ontzettend fijn! Gefeliciteerd! 
Heel herkenbaar dat staren naar je positieve test, ik was ook twintig keer heen en weer gelopen. Morgen is normaal mijn nod dus ik denk dat ik dan nog eens test (of anders overmorgen). Hoop dan op een knaller! 
Zit jij al op nod? En ga je nog vaker testen denk je?

Taaraa: ik had dit keer 2 follikels. Iui1: 3, iui2: 2, iui3:2, iui4: 3, iui5: 2. Ik slikte Clomid (eerste 3x 50mg en laatste 2x 60mg) + ovitrelle. Wat krijg jij?
Yres: 20 keer maar?? Haha denk dat ik daar al overheen ben! Vandaag was mijn NOD, wordt altijd op de 14e dag na ovulatie ongesteld, en dat was dus vandaag. Dit keer gelukkig geen bloed en geen krampen! Of ja, andere krampen. Heel licht. Maar dan lopen wij ook echt nagenoeg gelijk dus!! Kei leuk. Is jouw test al donkerder dan mijne? Ik vind mijne nog vrij licht... 

Haha, mandareintje, ik zie het al helemaal voor me: duizend keer heen en weer! 
Die buikpijn herken ik wel, dat heb ik ook. En mijn streepje is ook nog licht: https://www.mupload.nl/img/r2ch76ko2f.jpeg
Maar de vorige keer was die mij mij nog lichter, dus vond dit al aardig duidelijk! Dit was binnen 5 min volgens mij. Hopelijk is het streepje aankomende week voor ons beide een knaller! En Jaa, super leuk dat we gelijk lopen! Ik word meestal 12d na mijn ovulatie ongesteld, dus dat zou morgen zijn, al is mijn cyclus normaal 28d en is morgen de 26e dag (vroegere eisprong). 

Heb jij de verloskundige al gebeld? Ik zit in dubio of ik daar niet nog 2 weken mee zou wachten. 

Meiden met een positieve test,  van harte gefeliciteerd.  Na lang wachten is jullie wens vervuld.
De andere meiden, ik begrijp jullie gevoel. Ik lees vaak mee, maar nooit geschreven.  Nu toch maar gedurfd.
Zit nu in ronde 15 en nog steeds geen positieve test.
Sinds de afgelopen 2 rondes met clomid 50mg en utrogestan 200mg voor het verlengen van mijn lf was. Was veel te kort.
Vandaag op 13 dpo getest en super negatief. Witter dan wit. 
Enorm verdrietig en teleurgesteld weer. Probeer positief te blijven. Maar dit is weer een domper. 
Ben al 14 jaar geleden zwanger geweest. Heb een prachtige zoon. Toen patsboem in 1 keer. Nu werkt het allemaal niet mee. 

Ah Niet veel soeps, wat onwijs sneu voor je!! Welkom (helaas) op dit draadje. Bizar dat het opeens zo moeilijk gaat in vergelijking tot vroeger. Ik kan mij goed voorstellen dat je er flink verdrietig van kan zijn! Ik heb van nature een LF van 12/13 dagen. Het schijnt daarmee te moeten lukken, dus ik houd de moed er maar in! Eens gaat het bij jou ook lukken (maar natuurlijk liefst zo snel mogelijk!).
Na een witte test of een ongesteldheid neem ik tegenwoordig maar een drankje. Even de teleurstelling verwerken en mij opladen voor de nieuwe ronde.

Yres wow mooie test inderdaad! Heel gaaf. Mijne is wel duidelijk lichter... heb ook nog een kruidvat 2v5 gedaan vandaag met bewaarde ochtend urine: https://www.mupload.nl/img/bku6uik425g8.jpg
Hopelijk loopt ie op, wil dinsdag of woensdag een nieuwe test doen! En ik zou gelijk de verloskundige bellen! Je wil toch weten wanneer je echo gaat zijn ;-) ik hoop heel erg voor kerst, zodat we het met kerst aan iedereen kunnen vertellen!

Mandareintje, gefeliciteerd ! Echt leuk zoveel positieve berichten!
ik duim dat het voor de andere ook snel een mooie test mag zijn! Ik weet ongeveer vrijdag meer , wacht het rustig af . Probeer mezelf niet meer gek te maken . Makkelijker gezegd dan gedaan.

Terug
Bovenaan