Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Nietveelsoeps, wat vervelend weer! Zo een negatieve test is altijd zo pijnlijk! Dikke knuffel! Hopelijk snel een positieve test! 
lapjesendraadjes, mijn LF is ook rond de 12d. Zous dus genoeg moeten zijn!
mandareintje, ik vind je test al duidelijk hoor! Ik had de vorige keer zo een licht lijntje dat ik het niet op de foto kreeg! Vanmorgen weer getest (weliswaar met een andere test, certain van Z&K): https://www.mupload.nl/img/irwavrc5.jpeg
Heb jij trouwens ook van die nare dromen sinds je zwanger bent? Ik slaap zo slecht de laatste tijd (had ik de vorige keer ook). En dan ook met nare dromen (gewelddadige overvallen, rape, moord in Afrika (waar we op vakantie gaan in feb!) en miskraam). Word elke dag vermoeider wakker! 

Ik ga het einde van deze week eens de verloskundige bellen als ik een knaltest in handen heb. Wanneer is jouw afspraak? 

Ohja, ik heb trouwens deze maand toevallig doorheen de maand met ovulatietesten getest. Ik hoorde altijd zo hier en daar dat die knal positief zouden zijn bij een zwangerschap. Kon nooit ergens vinden of dat voor nod ook zo was. Hieronder het resultaat (wel oplopend voor nod, maar pas op nod knal positief): https://www.mupload.nl/img/39v4xy6jp4.jpeg

Mj, ik gebruik de testen van zwanger en kids. Die lichtgroene test zijn de 'normale' van z&k en de donkergroene zijn hun sneldrogende. Vind die sneldrogende fijner (veeel sneller, 5 min vs 10 scheelt toch wel) en ze zijn iets gevoeliger, dus hebben een duidelijker resultaat. Maar beide zijn erg goedkoop en makkelijk in gebruik! En ik vind kleine dipsticks ook fijner om iedere maand je cyclus mee bij te houden. 

Dankjullie wel lieverds!! 
Ik zit echt op een MEGA roze wolk, kan me nergens op concentreren en kan mijn smile niet van mn gezicht krijgen. En tegelijk zooo bang om het te verliezen. Durf nog geen tweede test te zien om te zien of het oploopt. Als hij niet overduidelijk donkerder is schiet ik enorm in de stress dus geniet liever van mn wolkje. Misschien test ik morgen, en misschien woensdag of anders vrijdag pas weer! Heb ook een CB met weken indicator gehaald maar wil die pas doen als mn test wat donkerder is, gezien die een stuk minder gevoelig zijn..

ElsieJoy wat rot dat je zo'n last hebt van je heup hebt joh.. kan dat nog bij trekken? Op krukken met zo'n enorme buik lijkt me ook bepaald geen pretje! Hoe komt jouw buik zo groot, extra veel vruchtwater ofzo? Heel veel succes met het plannen van jullie bruiloft, gaat dat wel zo met die ongemakken? Wel heftig lijkt me, maand voor je uitgerekend bent trouwen. 

Kut... mn testen lopen niet op lijkt wel.. 
https://www.mupload.nl/img/j5djrm.jpg
Links is kruidvat 2v5 en rechts action.
Het is moeilijk vergelijken want weet niet zeker of ik alle foto's binnen de 5 min gemaakt heb. Nu buiten de 5 min is hij zeker niet lichter en waarschijnlijk donkerder, maar ja dat is natuurlijk niet volgens het boekje. Weet ook echt niet meer of ik de foto zondag binnen de 5 min gemaakt heb, de foto nu in de vergelijking was iig mijn eerste foto. De foto's van vandaag zijn wel binnen de 5 min. 
Dit was de action na een half uur. de foto die ik zondag stuurde was ook minimaal een kwartier na de 5 min. 
https://www.mupload.nl/img/79c6622gbe.jpg
Ik zit echt heeelemaal in de stress... zou het zo erg vinden als dit mis gaat.. help help help. Wat denken jullie?

Hoi Mandarijntje, 
Mijn advies is lekker genieten van het feit dat je een positieve test hebt! Ik heb na mijn zwangerschapstest in 2017 nog 1x weer getest een week later en verder niet weer in mijn zwangerschap, geen idee dus of de testen opliepen maar het resultaat van inmiddels 2 staat naast me. 
Is je NOD al geweest? Je testte voor je NOD al positief toch? Als je echt nog een test wil doen zou ik een week wachten, omdat HCG om de 2 a 3 dagen verdubbeld en niet bij iedereen gelijk oploopt. De zichtbaarheid van de streep heeft met zoveel dingen te maken, dat ik me er echt niet blind op zou staren.. maak gauw een afspraak bij de verloskundige zodat je kunt toe leven naar je 1e echo en geniet!

Terug
Bovenaan