Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Lieve mandareintje, wat vervelend dat je in de stress zit. Snap het heel goed, want het begin is zooo spannend! Als ik naar je foto's kijkt lijkt mij de 2v5 wel een tikkeltje duidelijker dan die van twee dagen terug. Mij is altijd gezegd: zo lang je geen helderrood bloed verliest is het goed en een streepje, hoe licht ook, betekent zwanger! Probeer vrijdag nog eens te testen, misschien maakt jouw lichaam wat trager hcg aan of misschien was je urine toch niet zo geconcentreerd. 
Elsiejoy, jij hebt het ook niet makkelijk zeg! Heel veel sterkte. Gelukkig heb je met het plannen van een bruiloft ook wel genoeg afleiding (maar ook genoeg te doen). Wat speciaal trouwens dat je je eigen jurk maakt. Heel knap! 

Ahh jeetje kan me voorstellen dat je daarvan in de stress schiet Mandareintje, maar wat al gezegd is.. misschien loopt het bij jou gewoon niet zo hard op? En ik vind ook die k2v5 iets duidelijker. Had je de VK al gebeld om een afspraak in te plannen? Dat zou ik echt doen zodat je daar naar toe kan gaan leven... En verder heb ik alleen maar flauwe kul adviezen voor je als probeer afleiding te zoeken en te denken aan het feit dat je zwanger bent

Mandareintje je linker test lijkt wel iets opgelopen te zijn hoor. Maar ik begrijp heel goed dat je het spannend vindt, dat is het ook in het begin. Idd wat de anderen zeggen, een afspraak maken voor een 1e echo en daarnaartoe leven.
Bo-Belle jeetje meid wat een dag voor je. Het is natuurlijk ook niet niks zo'n traject en logisch dat alles er dan in ene uit komt. Lekker dat je vrij hebt genomen en tijd voor jezelf neemt. dikke knuffel van mij 

Oh Mandareintje wat een stress! Een streep is een streep toch? Hou je daar aan vast en stop even met testen. Je bent zwanger, koop een rompertje!
Bo-Belle, klinkt als een heftige dag! Ik denk soms ook wel eens zo over mijn partner. Volgens mij heel normaal, want jij bent wél degene die de rottige en pijnlijke dingen nu mag meemaken en hij maar vanaf de zijlijn. Gelukkig maar dat je je gelijk schuldig voelt hahaha. Mooi en verdrietig dat je de verbinding met je moeder voelt nu. Groot gelijk dat je een dagje voor jezelf neemt, het is een rollercoaster waar je in zit!

Marr, Yres, Bo-Belle, MammavanB, ElsieJoy, Marianna: Dankjewel voor al jullie bemoedigende woorden, doet me echt goed. Fijn te horen dat jullie die Kruidvat 2v5 iets donkerder vinden, ik vind het zelf ook maar wel minimaal. Dan verbeeld ik het me in ieder geval niet. Dus dat geeft hoop!
Ik ben inmiddels bij de huisarts geweest voor een bloedtest en krijg morgen de uitslag. Fingers crossed!Wat de urine betreft had ik trouwens het idee dat het super geconcentreerd was, ik had de avond er voor niet zoveel gedronken en hoefde vanmorgen niet eens te plassen. Het lijkt nu wel of mn borsten minder zeer doen trouwens, dus ik knijp hem nog steeds. Ik heb inderdaad het ziekenhuis al gebeld en heb de 31e een echo. Omdat ik dat te lang vind duren (iets met weinig geduld en met kerst willen vertellen) hebben we de 24e een pret-echo. Ik ben dan 6+2 dus wie weet is er al iets te zien. 
MammavanB: wow echt?  Hoe vaak heb jij getest dan, en hoe ver was je toen. Weet je dat nog?
Bo-Belle: Ach gut meissie toch.. wat rot dat je zo'n enorme k-dag hebt. Confronterend he, zo'n prik instructie. Herken het ook wel, want ik vond dat ook heftig. Boos dat het op die manier moest, teleurgesteld in onze lichamen, hele wirwar aan negatieve emoties. Heftig dat je moeder ook IVF gedaan heeft, kan me helemaal voorstellen dat je dan die verbondenheid voelt en dat je haar een stukje extra mist. Je had vast graag ervaringen er over uitgewisseld en er over gepraat. Vergeet niet dat ze gewoon hardstikke trots op jou is, omdat je zo sterk bent dat je dit toch maar mooi allemaal doet, waar ze ook is. Kop op kanjer! Hele dikke knuffel vanuit hier!!!
ElsieJoy: ik vond dat jou testen wel echt sterker stegen dan die van mij hoor, zelfs al sla je een dag tussendoor over dan zie je duidelijk dat ie donkderder is! Echt heerlijk dat het bij jou gelijk goed ging. Ik duim zo hard dat het bij mij gewoon goed zit. Heb net in daglicht even nieuwe foto's gemaakt trouwens toen ik net thuis kwam:
Action:
https://www.mupload.nl/db/r5wkromax33r
Kruidvat 2v5:
https://www.mupload.nl/img/f5zg41jo6dlr.45.32.jpeg

Oh Lapjesendraadjes onze berichtjes hebben elkaar gekruisd zie ik nu. Jij ook bedankt natuurlijk. Dat rompertje kopen vind ik een heel goed idee!! Misschien krijg ik dan mn positieve vibe dan weer terug. Als de bloedtest morgen goed is dan koop ik er een!!

Terug
Bovenaan