Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

[quote quote=10273147]Laatste poging… https://www.mupload.nl/img/r5wkromax33r.45.31.jpeg[/quote]

ik zie echt wel een verschil hoor ! 
gewoon proberen te genieten.

Mandareintje, naar mijn gevoel lopen ze wel op hoor. Het kan zijn dat je hcg wat trager stijgt, ik had zelf ook nooit superhoge waarden ofzo in het begin van de zwangerschap. Je hebt positief getest, genieten maar meid! Op mijn eerste echo van de tweede zwangerschap had ik op 5+6 al een hartslag! Was wel een inwendige echo. Uitwendige echo had ik pas op 12 weken en dan nog altijd even inwendig op te dubbel checken. 

Bo-Belle, wat een dag! Dikke knuffel van mij. Er komen toch heel wat heftige gevoelens bij kijken he.. gelukkig hebben we elkaar om te ventileren!
ik heb gisteren opnieuw curretage gehad, cytotec heeft niets in beweging gezet bij mij. Het was nog een heel klein stukje weefsel, nu is alles eruit en binnen 6 weken op controle. Dan hebben we ook al meer zicht op het traject dat wij gaan kiezen, na ons gesprek op genetica. Ik hoop dat 31/12 er snel is!

Mandareintje, ik heb 1 dag voor nod getest,  omdat deze zo licht was ben ik de kruidvat 2v5 gaan halen en die gaf wel een lichte maar duidelijke lijn. Toen ben ik gestopt met testen, een streep is streep dacht ik.. 
Al met al heb ik met deze zwangerschap geen knal testen gehad. Bij mn eerste zwangerschap wel maar toen testte ik bij 5,5 week positief (Ik kende toen mijn cyclus totaal niet)

Awe Bo-belle, wat een dag vol emoties zeg! Lan me voorstellen dat je eventjes van de leg bent. Ik hoop dat de behandeling je snel een positief resultaat brengt! 

Chacha, wat een enorm rottraject heb je moeten doorlopen zeg. Heel veel sterkte! Het verlies en een curretage is al zwaar genoeg, dus hopelijk is het nu eventjes klaar voor jullie! 
Mandareintje, kwaaltjes en klachten zeggen helaas niet zoveel over hoe het met je zwangerschap gaat, dus dat je borsten de ene keer minder pijnlijk zijn dan de ander zegt niets! Ik heb zelf nog niet eens pijnlijke of gespannene borstel, enkel een minimale portie misselijkheid. Mijn duimen draaien voor een goede bloeduitslag vanmiddag! 

Mandareintje, snap dat je daarvan schrikt, maar probeer de hoop niet te verliezen. Heb je binnenkort weer een hcg meting? 

Ik zit op Fb in een groep zwanger worden na miskraam en daar kwam deze maand net zoiets voorbij, bleek 5 dagen later de waarde ineens wel zijn gestegen. Meerdere meiden reageerde erop dat ze hetzelfde hadden meegemaakt.
Al ik hier ook kijk in de hcg tabel zie je dat de minimum waarden hcg een enorme range hebben: https://www.oudersvannu.nl/zwanger/zwangerschapssymptomen/hcg-zwangerschapshormoon/
Ik hoop ècht zo hard dat jouw lichaam gewoon wat trager hcg aanmaakt! Fingers crossed! 

Terug
Bovenaan