Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

@Raya als jij je er beter bij voelt om even langs de huisarts te gaan, moet je dat echt doen. Na zo een gesprek kan het je misschien wel geruststellen. Nu zit je met een hoop vragen en ben je onzeker. Gewoon doen waar je je goed bij voelt. :)

Liefs, 
Framboos 

@ framboos 
Bedankt voor je bericht
Ik zit idd met een hoop vragen en elke maand opnieuw weer met een teleurstelling als het weer niet gelukt is. Je gaat je dan idd afvragen  klopt alles wel, kan ik nog wel kinderen krijgen, ligt het aan mij of ligt het aan mijn vriend dat soort dingen dus. Als iets niet goed zit kan je het maar beter weten denk ik dan. Denk dat ik idd eens bel na de huisarts kijken wat zij adviseert mijn probleem voorleggen kan nooit kwaad toch 
Groetjes raya

@ elsiejoy 
Bedankt voor je reactie 
Ervaarde je bericht niet als bot ?
Ze zeggen inderdaad dat je dan wel weet dat je zwanger kan worden ook al gaat het fout. Maar ondanks dat blijft het frustrerend dat het zolang duurt.
Hoe gaat het nu bij jou dan ? Krijgen jullie hulp vanuit arts/ziekenhuis of moet jullie zo nog doorgaan met zwanger worden ?
Groetjes raya

@ elsiejoy
Wat een heftig verhaal zeg, jullie hebben ze te horen ook de nodige tegenslagen gehad.
Hopelijk lukt het na de operatie snel voor jullie om zwanger te worden met dit keer een gezonde baby als resultaat
Groetjes raya

Jeetje ElsieJoy, wat een weg hebben jullie al afgelegd! "fijn" dat er nu een operatie in zicht is zodat jullie daarna verder kunnen. Ik duim dat het rustig genoeg is om de operatie door te laten gaan ;) en snel daarna een voorspoedige zwangerschap! 

Hoi meiden! Ik ben nu 3 dagen overtijd... En heb echt gevoelige borsten.. Zal ik dan toch misschien zwanger zijn? Zal ik nog even wachten met testen of naar de action rennen? Ben best zenuwachtig...

Spannend negentienachtentachtig! Ik duim voor je.
Ik zit op het wachtbankje. Had afgelopen donderdag een LH piek. Ik ben zo onrustig en het wachten valt me zwaar. En ik moet nog zo lang wachten, zucht.. 
Wie wacht er nog meer? 

Terug
Bovenaan