Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Wat spannend Mandareintje!
Zwindo en iedereen, vanavond toch nog een poging kunnen wagen. 
Dus toch wel weer hoopvol. ?
We zitten er iedere maand voor mijn gevoel zò dichtbij... Dit jaar zal het ons dan toch wel een keer gegund zijn?  (En iedereen die nu al een jaar en langer bezig zijn).

Mandareintje wat ontzettend spannend!! Ga heel hard voor jullie duimen dat het gewoon gelijk de eerste poging lukt. Bij mij vanmorgen toch ook echt al rood/bruin verlies toen ik naar het toilet ging. Zweet me ook echt de tandjes (voor mijn doen dan)? alleen nog geen heftige buikkrampen. Hoop alleen niet dat die precies komen wanneer we naar de gyn moeten? vindt het eigenlijk niet mega erg dat ik ongi ben geworden, want 1 ik heb deze keer mn eisprong denk ik echt gevoeld en 2 het is weer een kortere cyclus. Nu stiekeme hoop dat mijn lichaam gewoon raar is en wat langer van slag is geweest en nu toch weer in een ritme aan het komen is.
Knuffeltjeee dat is fijn!

Pff, ik moet weer even van mij af schrijven.. Net toch wat verkleuring bij afvegen, wat betekent ongesteld worden. Wel precies op tijd, maar wat had ik dat toch graag overgeslagen.. Wij hadden zo'n goede hoop dat dit toch nog een oud en nieuw baby zou worden, heb ook al dik 1,5 week last van erg pijnlijke grote borsten. Maar zegt dus niks. Alles lijkt ook goed te zijn, mijn man zijn zaad, ik regelmatige cyclus, maar elke keer weer niks. Ik laat er maar een paar tranen om en dan weer positief verder met ronde 16.  mandareintje succes met jullie ivf ronde, hopelijk gelijk raak! voor de rest hoop ik ook dat de volgende ronde een zeer positieve ronde is!

NJW herkenbaar. Naar mijn weten is bij ons ook alles goed maar na dik 12 rondes ook nog met lege handen.Pffft. Om me heen is iedereen lijkt wel tegelijk zwanger geraakt.Lijkt wel een tsunami aan babynieuws. Ook de bn ers zijn lekker bezig geweest, volgens mij ook al een stuk of 3 aankondigingen.Een foto oke, maar mn hele facebook lijkt wel vol te staan en dan vind ik het toch iets to much worden... Maar we houden hoop...

Zo herkenbaar Knuffeltjeee en NWJ. Iedereen krijgt maar babies alsof het de normaalste zaak is. En ondertussen staan wij maar met lege handen en haalt iedereen ons in. 
Zwindo, wat knap dat je toch naar de positieve kanten kan kijken! Wanneer moeten jullie naar de gyn?

jeetje veel berichten hier weer! ik doe mijn best om alles dan weer te lezen maar weet soms niet helemaal meer waar iedereen precies staat in het hele proces!
zwindo, logisch en heel herkenbaar, zodra de afspraak nadert wordt alles weer wat duidelijker en daarmee vaak minder ''onzeker''.  ik ben trouwens benieuwd naar jouw ervaringen met dat cupje!
mandareintje spannend dat jullie IVF traject bijna begint, heb je al exacte data? en hoe voel je je erbij?

Vandaag zijn wij bij de fertiliteitsarts geweest, zeer toevallig had ik vandaag een positieve ovu test, op de inwendige echo zag ze aan beide kanten een bijna springend ei. ( ik was stiekem heel trots op mn lijf, slaat helemaal nergens op maar zo voelde het)
maargoed, mijn cyclus is een puinhoop, luteale fase gaf zij ook aan; veel te kort( 5-7dagen); ze denkt dat dat te maken heeft met de kwaliteit van mn eicellen. een duidelijk pco beeld zag zij niet.
het plan is nu eerst bloedprikken bij mij volgende week en onderzoek van sperma van mn man. ook wilde ze graag een HSG onderzoek bij mij, om te kijken of de eileiders geen verklevingen hebben. Nu vroeg ik mij af hebben meerdere mensen dat hier gehad? en gelijk als soort van ''eerste onderzoek''?  ik vind zoiets zelf best wel ingrijpend en zou liever zien dat mijn cyclus eerst wordt geanalyseerd en en verbeterd. mocht het dan nog niet lukken dan verder kijken, ga dit denk ik ook aangeven, ik wil niet dat er maar talloze (wellicht onnodige) onderzoeken op me worden losgelaten.  Mocht mijn cyclus op orde zijn en ik raak dan nog niet zwanger dan vind ik het prima om zo n hsg onderzoek, heb er alles wel voor over. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn, hebben jullie gelijk alles laten testen? of stap voor stap? 
vond ze in het ziekenhuis erg vriendelijk en gaan het vanavond nog gezellig maken, maar ben bang dat ik over 5 dagen toch weer ongesteld ben...

NWJ goed dat je het van je afschrijft, dat kun je soms echt even nodig hebben en min of meer zitten we hier allemaal in hetzelfde schuitje, we begrijpen je, het is soms gewoon even shit en even moeilijk om alsmaar hoopvol te zijn, te moeten wachten en alle teleurstellingen te moeten slikken. ik snap je heel goed. 

Mandareintje donderdag dus nog 2 nachtjes. Hoop dat de tijd snel voorbij gaat.
Ikbendoutzen ik moest ook bloedprikken in een van de eerste 3 dagen van mijn cyclus. Doe dat ook echt want eerste keer had ze gezegd ga maar bloedprikken en zat toen precies rond mn piek en konden dus heel fijn nog een keer bloedprikken. Gelijk al een HSG vindt ik best bijzonder. Of hebben ze wat tijdens de inwendige echo gezien wat een aanleiding gaf voor een onderzoek? 
Ik zal hier nog wel even laten weten wat de ervaringen zijn met het cupje en wat de gyn heeft gezegd erover.

Terug
Bovenaan