jeetje veel berichten hier weer! ik doe mijn best om alles dan weer te lezen maar weet soms niet helemaal meer waar iedereen precies staat in het hele proces!
zwindo, logisch en heel herkenbaar, zodra de afspraak nadert wordt alles weer wat duidelijker en daarmee vaak minder ''onzeker''. ik ben trouwens benieuwd naar jouw ervaringen met dat cupje!
mandareintje spannend dat jullie IVF traject bijna begint, heb je al exacte data? en hoe voel je je erbij?
Vandaag zijn wij bij de fertiliteitsarts geweest, zeer toevallig had ik vandaag een positieve ovu test, op de inwendige echo zag ze aan beide kanten een bijna springend ei. ( ik was stiekem heel trots op mn lijf, slaat helemaal nergens op maar zo voelde het)
maargoed, mijn cyclus is een puinhoop, luteale fase gaf zij ook aan; veel te kort( 5-7dagen); ze denkt dat dat te maken heeft met de kwaliteit van mn eicellen. een duidelijk pco beeld zag zij niet.
het plan is nu eerst bloedprikken bij mij volgende week en onderzoek van sperma van mn man. ook wilde ze graag een HSG onderzoek bij mij, om te kijken of de eileiders geen verklevingen hebben. Nu vroeg ik mij af hebben meerdere mensen dat hier gehad? en gelijk als soort van ''eerste onderzoek''? ik vind zoiets zelf best wel ingrijpend en zou liever zien dat mijn cyclus eerst wordt geanalyseerd en en verbeterd. mocht het dan nog niet lukken dan verder kijken, ga dit denk ik ook aangeven, ik wil niet dat er maar talloze (wellicht onnodige) onderzoeken op me worden losgelaten. Mocht mijn cyclus op orde zijn en ik raak dan nog niet zwanger dan vind ik het prima om zo n hsg onderzoek, heb er alles wel voor over. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn, hebben jullie gelijk alles laten testen? of stap voor stap?
vond ze in het ziekenhuis erg vriendelijk en gaan het vanavond nog gezellig maken, maar ben bang dat ik over 5 dagen toch weer ongesteld ben...