Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

De andere meiden,  van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en een mooue zwangerschap gewenst. Voor de anderen hoop ik dat 2020, inclusief mijzelf, ons jaar ook mag worden. 

Elsiejoy, wat heftig allemaal zeg! Gelukkig is de kleine nog lekker blijven zitten en hopelijk blijft hij/zij daar nog even een tijdje zitten!
Wel een heel mooi en bijzonder trouwverhaal! Super gaaf dat jullie trouwambtenaar dit nog voor jullie heeft geregeld! & natuurlijk Gefeliciteerd met jullie bruiloft! 

Elsiejoy,

gefeliciteerd met je huwelijk! 
Wat fijn dat het zo nog door heeft kunnen gaan! 
lekker rustig aan nu en wens je nog een voorspoedige zwangerschap ! 

Jeetje wat een boel berichten weer als je het eventjes niet checkt. Ik ga mijn best doen.
Daantjevijfendertig Knap hoor om toch even en pauze in te lassen. Snap het allemaal wel heel erg goed, steeds dat "moeten" is ook echt ruk. Ik moet zeggen dat ik alles redelijk heb losgelaten na onze eerste afspraak bij de fertiliteitskliniek. Sindsdien eigenlijk gewoon op de momenten dat we willen en bevalt prima zo. 
Ikbendoutzen Hopelijk heb je lekker veel afleiding kunnen vinden en er niet al te veel mee bezig. Het is en blijft lastig. Dat weten we hier allemaal maar al te goed. Ik moet zeggen dat ik mij dit weekend prima heb vermaakt en een soort nieuwe energie en heb. komt denk ik ook omdat onze afspraak deze week gepland staat en het wachten er voor deze keer weer bijna op zit. 
Wilkindje wat fijn dat je nu je piek al gevonden te hebben altijd fijn om te weten dat je lichaam het weer doet. Hopelijk nu gelijk ook weer raak en een goede plakker.
Muts balen zeg dat je nu net op je wintersport gelijk ongi moet worden. bah! Je weet nu in ieder geval wel waarom je geen piek hebt gevonden.
Faelexa Ik zie ook een duidelijke (lichte streep), dus gefeliciteerd. Hopelijk is hij ondertussen al mooi aan het oplopen.
ElsieJoy Jeetje wat een heftig verhaal. Moet ook echt weer gebeuren na al zo'n ellendige weg. Hopelijk blijft de kleine nu gewoon nog even lekker zitten en heb je een paar rustige weken. Natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie huwelijk. 
Hier gaat het eigenlijk goed. Mijn zwangere vriendin gezien van het weekend en dat ging makkelijker dan ik had gedacht. Verder denk ik dat ik ongi ga worden ergens deze week. Mijn darmen beginnen soms al wat onrustig te worden en heb het sneller warm wanneer ik mij ergens voor inspan. Dit zijn 2 dingen die ik vaak heb wanneer ik ongi moet worden. Wacht nu op bruine afscheiding want de laatste paar keren gebeurde dit ook een paar dagen voordat ik ongi werd. kortom niet echt veel hoop dat ik toch ineens spontaan nog zwanger ben geworden. 

Aangetrouwde nicht weer een zoon. 
Mezelf extra gepest door nicht op te zoeken op facebook, zij is ook mijn leeftijd, alleen al jarig in februari. Alles openbare babyspam. Ja dat hadden wij voor ons ook gehoopt...
Deze maand zal het hem sowiso niet worden. Vriendlief ligt nu al te slapen op de bank. Die staat alleen op om te eten en te gaan douchen en slapen...
En op zich wel vrede mee. Geduld. Geduld. Geduld. Vriendlief is ook zon 20 a 30 kilo te zwaar en rookt. Dat knaagt ergens wel.
Ik denk dat de zwemmers gewoon nogal lui zijn, net zoals vriendlief zelf.
Volgende maand misschien een betere kans. Had deze maand ook geen helder slijm.

Daantjevijfendertig haha ja heb hem gewoon aangeschaft en ook al binnen! Nog niet gebruikt maar heeft nu ook geen zin omdat ik echt denk een dezer dagen ongi ga worden. Ook af en toe beetje zeurende onderrug ook iets van ongesteldheid. Aan een kant wel weer een kortere cyclus van 30 en een beetje. Doet me misschien denken dat mijn lichaam misschien toch een langer herstel nodig heeft gehad na de mk ondanks dat het een vroege mk was. Vriendinnetje vertelde laatst dat het soms wel 1,5 jaar kan duren? maar ik ga het deze week tijdens onze afspraak even vragen. De beredenering klinkt best logisch IUI breng je direct aan waarom zou een cupje dan niet kunnen helpen om het ook een klein stukje te helpen.
Knuffeltjeeee wat balen. Mijn man heeft ook gerookt en deed dat nog steeds af en toe stiekem (omdat hij weet dat ik er een hekel aan heb). Nou is hij even flink streng aangesproken door de gyn bij ons eerste bezoek aan het fertiliteitscentrum. Sindsdien geen sigaretten meer en slikt ie (uit zichzelf) extra vitamine pillen. Een biertje drinken probeert hij ook steeds meee op te letten. Gelukkig sowieso geen enorme drinker en meer een gezelligheidsdrinker. Maar wij hebben het er met elkaar echt wel over gehad. Ik zit zelf op de grens van gezond en overgewicht dus ik ben heel erg bezig om mezelf naar een gezond gewicht te krijgen. Hij probmij daarbij te steunen en ik hem bij het niet roken. Dus maak het ook bespreekbaar. Het is niet leuk maar als het je dwars zit kan het alleen maar opstapelen en er misschien niet zo subtiel uitkomen op een gegeven moment. 

Zwindo ahh jammer hoor als je ongesteld wordt.. hoop voor je dat het niet zo is. 
Ik ben zojuist dus wél ongesteld geworden. Rare cyclus geweest, maar na dat hoor je vaker na een miskraam. Uiteindelijk wel gewoon 29 dagen maar wel pas eisprong op dag 18, 19, 20 of 21. En dus een LF van 11, 10, 9 of 8 dagen. Naja geeft niks. Mijn spuiten zijn al in huis en woensdag mag ik de eerste zetten. Hiermee begint dus onze eerste IVF poging. Spannend?

Terug
Bovenaan