Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

[quote quote=10282702]Helaas negatief, maar t kan goed te vroeg zijn. Desondanks nooit leuk![/quote

ah balen! Hopelijk gaat het nog de goede kant op en kun je kalender idee snel gebruiken! 
Ik heb bij de uitgerekende maand dit gedichtje gezet :
Ik ben al heel groot , niet meer dat meisje zo klein.
Toch ben ik trots dat jij mijn papa mag zijn 

En ik ben nog niet zo groot , maar juist wel heel erg klein.
Maar heel erg trots dat jij mijn opa zal zijn 

( mijn ouders zijn gescheiden vandaar dat ik mij speciaal alleen op mijn vader kan richten ) 

mandarijntje hopelijk gewoon te vroeg. Ik hoop het zo voor jullie dat het snel raak mag zijn en alles goed gaat.

Ook ik had de kerstbal in gedachten, super leuk idee, maar dat zat er niet in. Ik weet nog niet hoe het wel te vertellen, maar we willen in ieder geval tot na de eerste afspraak wachten dus we hebben nog even.

Ah nee balen Mandareintje maar zeker deze ronde was er zoveel onduidelijkheid.. als je vanaf de 4e pas een temp stijging had kan je prima de 3e pas een eisprong hebben gehad en dan ben je gewoon erg vroeg. Hoop ik!! 
Ik heb het de mensen die wisten wanneer onze IUI was verteld dat we zwanger zijn (3 vriendinnen en mijn pleegouders) voor de rest van vrienden en familie dichtbij willen we wachten tot na de eerste echo. Nog geen idee hoe we het echt gaan vertellen eigenlijk haha

He bah ElsieJoy, wat een schrik! Ik begrijp helemaal dat je dan die gedachte hebt, het leek natuurlijk een beetje alsof het je niet gegund was omdat het allemaal zo lang duurde. Ik wens je rustige laatste weken toe, met een mooi kindje als resultaat! ❤

ElsieJoy, wat vervelend!! Ik kan me voorstellen dat je pittig geschrokken bent!! En wat een bizarre week heb je dan gehad?! Ik ben blij voor je dat jullie toch konden trouwen! Dan wel in het ziekenhuis ...wie heeft dat!? Hoe was de ceremonie? Heb je dat wel bewust mee kunnen maken? 
Ik wens jullie nog een paar rustige weken en straks een kerngezonde baby!!!

Wow ElsieJoy, heftig! Gelukkig is alles goed met de kleine.. en wat fijn dat jullie alsnog getrouwd zijn, ondanks dat het niet liep zoals je had gepland. Gefeliciteerd he meis! En nu heeeelll rustig aan doen. 

Jeetje ElsieJoy wat een heftige week heb je achter de rug! Wat zal dat verschrikkelijk schrikken zijn geweest zeg. Wel fijn dat je alsnog getrouwd bent, gefeliciteerd! Heb je dan wel je mooie zelfgemaakte jurk aan kunnen trekken of ga je het als je een beetje bent opgeknapt "over" doen?
Ik hoop dat je extreeeeem rustige weken tegemoet gaat en die kleine nog even lekker veilig blijft zitten!!

elsiejoy. Wat heftig zeg. Gelukkig gaat het nu de goede kant op.  En van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.  Nu duimen dat de kleine lekker blijft zitten waar die nu is. Gezond en wel. ??????

Terug
Bovenaan