Veel bijgelezen en ben waarschijnlijk alweer veel vergeten!

Mandareintje, veel succes met je eerste spuit vandaag. Ik ken het ivf-parcours niet zo heel goed, hebben ze je verteld waar je je mag aan verwachten als je hormonen spuit?
Zwindo, goed dat je nu een kortere cyclus hebt en herkenbaar, toch iets positiefs zoeken om je aan op te trekken. Duimen dat je cyclus weer in balans is nu.
ikbendoutzen, een vriendin van mij heeft pcos en had zelden een eisprong. Dmv ovulatie-inductie is ze in ronde 4 zwanger geraakt. Lijkt me idd normaal dat je eerst eens wil zien wat je lichaam doet als je wel regelmatig een eisprong hebt. Even goed is het daarmee opgelost en ben je binnen no time zwanger.
Lapjesendraadjes, moedig van je dat je je collega erover hebt aangesproken. Mijn collega's weten van onze wens en van mijn miskraam (ik was even thuis en was er zo kapot van dat een smoesje echt niet lukte toen). Nu gaan ze het onderwerp baby's of zwangerschap niet uit de weg, maar ze gaan zeker niet beginnen vissen enzo, dat zou ik ook niet zo fijn vinden eerlijk gezegd.
kvg, proficiat! Telkens maar wachten en geduld hebben, eerst naar je nod toe en daarna naar je eerste echo. Hopelijk voel je je snel beter en vliegen die 2 weken zo voorbij!
Hier op 7 dpo normaal gezien, weinig nieuws te melden. Ik hoop dat de volgende 7 dagen even snel voorbij zullen vliegen, maar ik vrees ervoor

.