Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

kvg vervelend dat je je vandaag niet zo top voelde. Hoop dat je morgen een betere dag hebt! De 30ste duurt nog even. Hoop dat je een goede zwangerschap hebt verder! 

Wat is dat toch dat als mensen weten dat je al even aan het proberen bent denken dat ze daar heel goedbedoeld mee kunnen brmoeien? Wordt het een beetje moe om uit te blijven leggen dat we het echt voorlopig zelf blijven proberen.
Vriendlief wil namelijk ten eerste al niets in een potje deponeren. Want dan mòet er iets onder druk. En dan vind je inderdaad zijn jongeheer niet meer terug... Prima maat, echt niet micro maar verstoppen dat ie zich kan... En nee ook zeker geen vrij ervoor nemen.
Het eerste twijfelzaadje is bij hem wel gaan ontkiemen. Want hebben ze op zijn 6e niet iets verkeerds gedaan? Werkt die ene bal uberhaupt wel?
Zelf ben ik deze maand vol rotsvast vertrouwen. Potverdorie zal dit ons jaar worden dus laat ons lekker. 

@Zwindo
@ikbendoutzen
@Bo-Belle
Thanks! We wachten het gewoon af en laat het maar over me heen komen.. een andere keuze hebben we toch niet ;)
Bedankt voor de tips en uitleg! Lief! Daar kan ik wat mee..

Veel bijgelezen en ben waarschijnlijk alweer veel vergeten! :p
Mandareintje, veel succes met je eerste spuit vandaag. Ik ken het ivf-parcours niet zo heel goed, hebben ze je verteld waar je je mag aan verwachten als je hormonen spuit?

Zwindo, goed dat je nu een kortere cyclus hebt en herkenbaar, toch iets positiefs zoeken om je aan op te trekken. Duimen dat je cyclus weer in balans is nu.

ikbendoutzen, een vriendin van mij heeft pcos en had zelden een eisprong. Dmv ovulatie-inductie is ze in ronde 4 zwanger geraakt. Lijkt me idd normaal dat je eerst eens wil zien wat je lichaam doet als je wel regelmatig een eisprong hebt. Even goed is het daarmee opgelost en ben je binnen no time zwanger.

Lapjesendraadjes, moedig van je dat je je collega erover hebt aangesproken. Mijn collega's weten van onze wens en van mijn miskraam (ik was even thuis en was er zo kapot van dat een smoesje echt niet lukte toen). Nu gaan ze het onderwerp baby's of zwangerschap niet uit de weg, maar ze gaan zeker niet beginnen vissen enzo, dat zou ik ook niet zo fijn vinden eerlijk gezegd. 

kvg, proficiat! Telkens maar wachten en geduld hebben, eerst naar je nod toe en daarna naar je eerste echo. Hopelijk voel je je snel beter en vliegen die 2 weken zo voorbij!

Hier op 7 dpo normaal gezien, weinig nieuws te melden. Ik hoop dat de volgende 7 dagen even snel voorbij zullen vliegen, maar ik vrees ervoor :)

Het prikken gaat onwijs goed meiden! Vanmorgen de tweede gezet en het stelt écht niks voor. Hopelijk blijft het zo gaan. Heb maandag de echo, ben dus heeeel benieuwd en al weer aan het aftellen. Alles gaat heel snel nu. over paar dagen 1e echo, paar dagen later 2e echo, paar dagen later punctie, paar dagen later terugplaatsing. En dan 2 fucking hele lange weken wachten.

Ah Knuffeltjeeee ik leef zo met je mee! Hij moet echt zelf tot het inzicht komen dat hij er ook iets voor zal moeten doen he. Wel goed dat hij nu iets aan het twijfelen is... Maar jemig, wat is het frustrerend om te moeten toekijken! En andere mensen....soms zou ik wel een boksbal willen hebben

Mandareintje, moest jij voor t prikken ook aan de pil? Wat fijn dat t prikken meevalt, ik hoop dat de bijwerkingen ook meevallen? Het is fijn om een positief verhaal te horen, ik zie daar echt als een berg tegenop!

Terug
Bovenaan