Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

@Zwindo 
Kan me goed indenken dat je een beetje opziet tegen die kijkoperatie.. Wel positief dat bij je vriend alles goed was.. Dat wachten, tsja misschien nog wel het allerlastigste. Hoop dat je snel een datum hebt om 'naar uit te kijken' 
@Zwaantje 
:( het blijft iedere keer een teleurstelling.. Een knuffel vanaf hier!

@Lapjesendraadjes 
Spannend! en snap je frustratie helemaal, mannen en vrouwen toch een compleet andere wereld. De emoties die wij ervaren, hebben zij gewoon niet..  (is soms ook net makkelijk lijkt mij) wens je succes bij de volgende poging!

Mandareintje: heel veel succes met je ivf traject! Wij gaan ook inschrijven. Ik ben heel benieuwd hoe je de punctie ervaart!
lapjesendraadjes, zo herkenbaar die mannen... en zo vervelend soms! Die van mij is zeer wisselend in begrip hebben of niet..het gaat er dan bij mij helemaal niet in als hij al loopt te zeuren dat hij ff zuinig moet zijn met alcohol of als hij wat vitamines moet nemen... moet je eens kijken wat voor ellende wij als vrouwen ervan hebben... Maarja, je hebt het er gewoon voor over!
zwindo succes met je kijkoperatie! Zeggen ze daar iets over grotere kans van zwanger worden na de operatie? (Als ze wat weg halen?)
wij gaan nu voor de 6e iui morgen... hoop zo dat ivf niet nodig is. 
Nog eens een vraag aan de mensen die hormonen spuiten: komen jullie ook aan? Ik eet echt zeer gezond maar ik krijg er niks af. Ik kom zelfs licht bij... terwijl ik eigenlijk normaal gezien echt wat af zou moeten vallen met deze hoeveelheid bewegen en zo eten

Zwindo: ja hoor word gewoon vergoed. Tenminste, hetgeen wat in NL gedaan wordt wordt vergoed. In Duitsland zijn ze veel vrijer met soorten medicatie en ook methoden. Wat ze daar bijv doen is NK cellen onderzoek, embryoscopen of calciumbadjes voor de eicellen. Allemaal methoden die in NL niet worden toegepast terwijl ze hele positieve resultaten ermee behalen. Maar die dingen moet je dus wel zelf betalen. NL loopt onwijs achter op dat gebied. Daarom wilden wij naar Duitsland. De kliniek waar wij lopen zijn Nederlandse artsen overigens. Mensen uit heel NL rijden daarheen.
Zwaantje: herkenbaar, hier idd ook 1,5 jaar bezig en de lol is er allang af.. hou vol meis.
Lapjesendraadjes: zondag eisprong? En vandaag pas 13mm Dan denk ik dat je eisprong echt pas later is dan zondag om eerlijk te zijn. Ze groeien 1-2 mm per dag en ze springen pas rond de 22-25mm.. ik zou eerder denken halverwege volgende week? Blijf idd maar vooral ovulatietesten doen!  

Jutjul: succes met de IUI! Hopelijk nu wel raak. Heb je je ook bij Cuypers ingeschreven? 
Ik hou iedereen op de hoogte, bedankt voor de succeswensen allemaal!!

Terug
Bovenaan