Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Pennylane dankjewel voor je bevestigende woorden op blz 322, toch fijn om te horen dat mijn gedachtegang niet zo raar is! 

Zwaantje wat een rotmoment dat je weer ongesteld bent geworden bahbahbah, weest lief voor jezelf, en probeer weer vooruit te kijken. Liefs

Ik heb deze ronde dus ineens hoop, de arts zag dat ik deze keer een dubbele eisprong had, 1 links en 1 rechts, gezien mijn luteale fase telkens 5 max 7 dagen is lukt het niet. Maar ik heb dus gelezen dat bij een dubbele je progresteron hoger is, waardoor je luteale fase verlengd kan zijn... voelt tochn beetje als de eerste echte kans ofzo? afgelopen woensdag ovu gehad dus moet nog even geduld hebben. 

[quote quote=10284638]Na een half jaar wordt er nog niet zoveel gedaan pas na 1 jaar. Bij mijn 1ste heeft het ruim 2 jaar geduurd maar bij mijn 2de was het na 4 maanden al raak. Nu alweer ruim 1 jaar bezig. Ben nooit voor onderzoeken naar het ziekenhuis gegaan. Maar als het iemand gerust kan je natuurlijk altijd naar de huisarts gaan. Maar eerder dan na 1 jaar heeft echt geen nut hoor dan doen ze toch nog niks.[/quote]
Dat ben ik dus niet met je eens. Als je ouder dan 35 bent, kun je na een half jaar al om een doorverwijzing vragen en wordt er echt al wat gedaan als er wat is.
Omdat jij al 2 kinderen hebt, is voor de arts bewezen dat jij natuurlijk zwanger kan worden. Dan snap ik dat ze een tijd afwachten.

Mandareintje, ze was echt heel positief dat t zondag of maandag gaat gebeuren en ik moest bellen als ik maandag nog geen positieve test heb. Ik test nu twee keer per dag en vanochtend zag ik opeens een dikker streepje. Gaat de goede kant op dus!
Jij heel veel succes de komende week, spannend!

[quote quote=10284723]@ikbendoutzen Dat is mooi nieuws en natuurlijk weer super spannend! duim voor je mee[/quote]
Dankjewel dreamer en lapjesendraadjes,  en weer wachten, pro in inmiddels! 

Terug
Bovenaan