[quote quote=10284935]Hallo! Ik ben nieuw op dit forum en ben ergens heel blij te lezen dat ik niet de enige ben die er langer over doet om zwanger te worden. Het helpt om jullie verhalen te lezen en ik heb ook al wat tips voorbij zien komen waar ik gebruik van kan maken! Zelf heb ik in juli 2019 mijn spiraaltje laten verwijderen en heb sindsdien een hele regelmatige cyclus. 28 of 29 dagen en ik kan er echt de klok op zetten wanneer ik ongesteld moet worden. Ik ben in oktober gestart met ovulatietestjes zodat we ‘het’ op de juiste dagen doen. Daaromheen klussen we wat voor de leukigheid maar rondom de ovulatie doen we het een aantal dagen achter elkaar elke dag. Het lukt niet elke maand vol passie maar vervelend is het ook niet. Ik slik vitaminepillen met foliumzuur, drink niet, rook niet, m’n BMI is goed… het is zo frustrerend dat het dan na 7 maanden nog niet raak is. Ik ben 34 en m’n man 37, dat maakt de kansen wel wat kleiner maar dan nog… gister ongesteld geworden en ik ben er echt even klaar mee [/quote]
Hej, welkom hier, goed dat je het even van je af kunt schrijven en vervelend dat je lang moet wachten, zijn we hier met zn allen pro' s in. Hebben jullie al contact gehad metn huisarts oid? Houd vol!
Hej, welkom hier, goed dat je het even van je af kunt schrijven en vervelend dat je lang moet wachten, zijn we hier met zn allen pro' s in. Hebben jullie al contact gehad metn huisarts oid? Houd vol!