Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Net de echo gehad! Had bijna 20 follikels! Super blij hier dus! Ik heb donderdag weer een echo! Dan word de punctiedatum bepaald. Eind deze of begin volgende week!

Pinda, ronde 16 en IUI poging nr 3 gaat er vandaag in!
Ikbendoutzen. Ja het is keihard zo'n boodschap, maar dan komt t tenminste wel binnen. Bij ons zeiden ze keihard met deze zaadkwaliteit en hoeveelheid is de kans op natuurlijke zwangerschap nul. En dan nog vroeg ik half verdoofd, dus het kan nog wel? Na het bezinken was ik alleen maar blij met de duidelijkheid. Want je houdt je aan elke strohalm vast.
Oh Mandareintje wat een goede opbrengst zeg, fantastisch! Hopen dat ze ook allemaal goed zijn!

Wauw Mandareintje dat zijn er veel! Super fijn!! En die slagingspercentages zijn ook echt bizar hoog. Ik ben zo aan het duimen voor jullie!
Sterkte met de komende wachtweken lapjesendraadjes... IUI 3, zou mooi zijn als voor jullie dit keer het gezegde zijn werk doet: 3x is tenslotte scheepsrecht! 

Ik heb weer veel terug moeten lezen. Teveel om alles persoonlijk te beantwoorden.
degene die op de wachtbank zitten, succes nog even volhouden . ?
madareintje succes wat een mooi resultaat! 

malle andere ik denk ook aan jullie. 
pinda welkom !

Spannend Mandareintje en Lapjesendraadjes! 

Je mag liefst geen cafeïne als je zwanger bent, maar hoe zit dat met innesteling en cafeïne? Kan iemand dat eens aan zn gynacoloog vragen? 

[quote quote=10285364]Net de echo gehad! Had bijna 20 follikels! Super blij hier dus! Ik heb donderdag weer een echo! Dan word de punctiedatum bepaald. Eind deze of begin volgende week![/quote]
Dat is top! Veel succes komende week! 

Dank! Blijf vooral heel hard voor mij duimen, want de aantallen waren slecht. 0,3....nog minder dan de eerste keer. Als dit weer negatief is, krijgen we een evaluatiegesprek.
Het was vandaag ook bijzonder pijnlijk. Niet de inseminatie an sich, maar de eendenbek. Ik riep gewoon auauauau toen ze die opendeed. Nog nooit gehad. En nu, een paar uur later, voelt t nog alsof mijn ingewanden verplaatst zijn geweest. Was wel heel erg fijn dat mijn mannetje er was en gelijk mijn hand vast greep!

Terug
Bovenaan