Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hier is dan mijn verhaal... maandag punctie gehad en dat ging heel goed. Ze hebben 20 follikels aangeprikt en 17 eicellen gevonden. Écht een topscore. Had wel pijn bij het wakker worden maar een ibu verhielp dat gauw. Met een heel blij gevoel naar huis dus. Savonds wel wat pijn in mijn gehele buik.
Vandaag werd ik gebeld voor het aantal bevruchtingen. Helaas maar 5... ik bleek maar 11 écht rijpe eicellen te hebben waarvan er maar 5 goed bevrucht zijn geraakt dus. Super kut.. vooral omdat we middels genetisch onderzoek ook nog de foute embryos eruit moeten halen, dit is nog 50-60%. Dus hou mn hart vast of er zaterdag nog iets over is gebleven om terug te plaatsen.
Als er überhaupt een terugplaatsing komt, want ik lig met overstimulatie symptomen op de bank. Heb een harde pijnlijke buik en dat is niet normaal na een punctie. Dus moet nu extreem rustig aan doen en heeeeel veel drinken. Ben er alleen niet gerust op en ga me misschien morgen even na laten kijken.

Dankjewel Lapjesendraadjes, over 2 weken dus alweer ronde 13... Ja, laten we het ssmengevat maar op kak houden want zolang wij ons niet laten testen ga ik er van uit dat we wel "gewoon "  zwanger kunnen worden.  Alleen wanneer? 
Wat een verhaal mandareintje,
Wat moeten jullie door een hoop heen! Hoop echt dat ze uiteindelijk er iets aan overhouden.  Plaatsen ze in Nederlan/België een of meerdere embryos terug zosls in Amerika?

iedereen , volgens mij zitten er meer dames op uitslagen te wachten. Hoe gaat het daarmee? 

Wat een hoop berichten allemaal. Ik ben na mijn laatste menstruatie even offline gegaan, want ik kon het allemaal niet meer hebben. Ondertussen ronde 11 en ik ben sinds maandag weer gestart met ovulatietesten. Jammer genoeg is dit geen verzekering meer dat het ook lukt. De gedachte dat we over zes weken de 12 maanden voorbij zijn probeer ik voor nu nog te vermijden, dit doet zeer. Niet zo'n beetje ook ... 
Voor iedereen die midden in een traject zit, een nieuwe ronde start of aan het wachten is, ik duim voor ons!

Jeetje Mandareintje, wat heftig! Jij had dus de punctie onder narcose? En wat een afvalrace zeg, poe dat had ik toch echt niet zo verwacht!  Ik ga enorm hard voor je hopen dat de 5 embryo's genetisch ok zijn. Het lijkt me erg eng zo'n buikpijn naderhand. Lijkt me verstandig om morgen even langs te gaan! Sterkte!
Zwaantje, ik begrijp dat t pijn doet, maar12 maanden is echt heel normaal hoor! Het is ok om verdrietig te zijn bij weer een menstruatie, niemand kan rustig en blij blijven wachten!

Knuffeltjeee: als ik het echt zou willen zou het mogen, maar ik wil zelf maar 1 embryo teruggeplaatst krijgen. Het is de eerste keer en wil liever geen tweeling. De kansen op een zwangerschap zijn ook niet 2x zo hoog. Bij 1 is het bijv. 50% en bij 2 embryos 55%, bijvoorbeeld. Ik heb dan liever 2x 50% kans.

Knuffeltjeee wat balen dat het nu toch nog komt.
Mandareintje wat een verhaal zeg jeetje. Het ging zo goed. Ik ga heel hard duimen dat er genoeg embryo's over blijven voor een goede terugplaatsing. En morgen maar even langs om te kijken of het allemaal goed js gegaan als je er zoveel last van hebt.
Zwaantje ken het gevoel heel goed van het jaar passeren. Echt flink balen. Probeer iets leuks in te plannen rond het jaar bezig zijn om ook even met iets anders bezig te kunnen zijn. Dat hielp bij mij ook wel. Zijn toen even lekker een weekend weggeweest met een dagje sauna etc.

Terug
Bovenaan