Hallo iedereen! Lang geleden dat ik hier nog aanwezig ben geweest, had even een adempauze nodig na het afgelopen k*tjaar! Ik heb dan ook heel wat berichten gemist ;D. Sorry dat ik niet op iedereen antwoord!
Bo-Belle, fantastisch nieuws!! Ik ben zo enorm blij voor jou! Ik duim voor verdere goede echo's!
Mandareintje, pff wat een afvalrace is dat toch.. Ik hoop dat er toch gezonde embryo's bijzitten en dat je snel een terugplaatsing kan hebben. Ik wist zelfs niet dat een overstimulatie ook nog na de pick-up kan? Ik hoop dat je je snel beter voelt!
Aan alle andere dames met onderzoeken/opstart trajecten, superveel succes! Ik duim dat er veel 2020 zwangerschappen/baby's mogen bijkomen in dit topic!
Ik las dat er nog een dame was met mogelijks PCOS, ik heb hetzelfde

. Bij mij is dit vastgesteld dmv echo en bloedname. Ze controleren dan de eierstokken, bij PCOS-beeld zie je allemaal zwarte blaasjes rondom. Via bloedname kijken ze na of er bepaalde hormonen (oa testosteron) verhoogd/abnormaal zijn. Ik was met clomid enorm goed geholpen en ook 2x snel zwanger geraakt.
Wat mezelf betreft, wij zijn nog steeds aan het wachten.. Gelukkig is alles wel goed hersteld na de tweede curretage half december, alles terug leeg en ik heb zelfs een spontane eisprong gehad. Jammer genoeg is het waarschijnlijk bij die ene eisprong gebleven, waardoor ik terug aan de clomid zal moeten. Ik heb vorige week een bloedname gehad, hieruit bleek dat er nog geen eisprong is geweest of zit aan te komen. Op de echo de dag voordien was wel een follikel te zien van 16mm, maar door de PCOS kan dit dus ook gewoon niet springen. Volgende week nogmaals bloedname en dan bekijken of we terug clomid zullen opstarten. De foliumzuur van 4mg doet wel z'n werk heb ik de indruk, ook dit kunnen we gelukkig laten nakijken tijdens de bloedname, zodat we het risico op herhaling toch weer een enorm stuk kunnen laten dalen. Hier nog eens doorgaan wil ik echt niet meer..
Wat vind ik het moeilijk om te wachten.. Ik hoop zo hard dat we nog een kindje mogen verwelkomen in 2020, maar dan zal alles snel moeten gaan.. Ik heb het zo moeilijk met het feit dat we in december 2019 eigenlijk al een kindje hadden kunnen hebben, terwijl dit nu misschien zelfs niet meer zal zijn in 2020. De tijd gaat zo snel vooruit en al dat wachten tussen de curretages/onderzoeken maakt het enorm frustrerend!
Ik ben ondertussen ook terug aan het werk, man wat doet dit deugd! Na 3 maand thuis te zitten, had ik echt wel nood om terug onder de mensen te komen. Dit zorgt dan tegelijkertijd weer voor wat afleiding, ook zeker welkom!