Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ik heb net mijn eerste echo achter de rug. Alles zag er goed uit en hartje klopte heel goed! Ben zo opgelucht ! 
Ik ben 4 dagen vooruit gezet , 7+4 nu. 25 feb de termijnecho.
voel me bijna schuldig tegenover alle lieve meiden hier ! Hoop zo dat jullie ook snel mogen genieten! 

Wauw Kvg, van harte gefeliciteerd! Je moet je echt niet schuldig voelen, ik denk dat wij eens te meer begrijpen hoe speciaal dit is! geniet ervan!

Ikbendoutzen: qua advies zou ik je altijd aanraden om naar een kliniek te gaan, en niet naar een ziekenhuis. Daar dit zooo veel verschil tussen. Ook in de manier waarop ze met hun patienten omgaan. Mijn ervaring met het ziekenhuis is dat het veel onpersoonlijker is allemaal. Weet niet waar in NL je ergens woont?
Bo-Belle: ohhh wat gaaf dat jullie een kloppend hartje hebben gezien! Heerlijk lijkt me dat! Geniet van je zwangerschap meis! Is jullie zo mega gegund.
Lapjesendraadjes: ohh wat spannend! Temp dipkan ook van een innesteling zijn he, ;-). Ik ben zo hard aan het duimen op een positieve test voor jou dit weekend! Hoe gaat het nu inmiddels?
Knuffeltjeee: ahhh nee he, wat shit meis. Nooit leuk om ongesteld te worden :( hou je taai...
ChaCha leuk weer iets van je te horen! Vroeg me al af hoe het met jou ging. PFf ja rot he, dat we allang ouders hadden kunnen zijn. Mega frustrerend dat het maar niet wil lukken. Hoe trek jij het nu mentaal na die miskramen? 
Kvg: ook voor jullie suuuuuper gefeliciteerd met de goede echo. Het is voor niemand hier een makkelijke weg geweest dus voel je aub niet schuldig! Nergens voor nodig. Iedereen gunt het je.

Tsja en dan nu over mij. Hier is alles gewoon helemaal mis.. Allereerst heeft geen enkel embryo de genetische test overleefd. Ze zijn allemaal aangedaan. Dus niks om terug te plaaten. Dus dit was het. Dit was poging 1. Klaar. Half februari evaluatie afspraak en de cyclus daarna starten we aan poging 2. Zou willen zeggen dat ik erg verdrietig ben en mn ogen uit mn kop jank, maar dat is niet zo. Volgens mij begin ik immuun te worden voor al die teleurstellingen. Ik voel serieus echt helemaal niks van binnen. Gek he? Iemand die dit misschien herkent? 
En verder lichamelijk heb ik nog steeds vette buikpijn. Heb vandaag een echo laten maken en ik heb ook allemaal vocht tussen mn baarmoeder en eierstokken zitten. Dat is dus wel overstimulatie-achtig. Overstmulatie komt eigenlijk altijd pas ná de punctie. Jup, ik lig dus voor jan lul met buikpijn op de bank. Want alles was voor niks. :(

Oh man Mandareintje. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Wat vreselijk klote voor je, ik had je zo graag een gezond embryo gewenst!!! Hoe bizar dat dan je eerste poging voorbij is..
Over het niet voelen. Misschien is dat nu even en komt het later. Misschien komt t ook omdat je zo'n buikpijn hebt? Dat je alleen ruimte hebt om met die lichamelijke pijn te dealen? Anders eens iemand zoeken om mee te praten? Het is zo'n immens heftig traject waar je doorheen gaat! Sterkte!!

Ohhh mandareintje wat een afschuwelijk nieuws! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen! 
bedankt voor je gelukwensen en ik hoop zooo dat het je ook snel gegund is . 

Kvg prachtig, je niet schuldig voelen, het is geweldig dat alles goed is!?

Mandareintje (kwoon in het noorden, ik zag dat er in wolvega een goede kliniek zit) 
Maar joh, wat een klote bericht voor jullie, had zo ontzettend voor je gehoopt en nu heb je dit, kan me voorstellen dat het eerst even moet bezinken all emaal, veel sterkte! Dikke knuffel!

Terug
Bovenaan