Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Thanks lieverds. Er kwamen zojuist wel even wat tranen en een lichte paniekaanval, dus de emoties beginnen nu te komen. Tsja weeer een klap. Achja als alles straks maar goed komt, dan zijn we het zo weer vergeten. 18 febr evaluatie en nieuw behandelplan maken en en dan mag ik na mn menstruatie weer meteem starten. Klinkt snel maar ik heb geeeen idee hoe ik die 5 weken ga doorkomen (ongeveer). Echt geen idee, voelt een killing oneindigheid. Ik haaaaaat dit traject uit de grond van mijn hart. En tegelijk zo dankbaar dat het er is, is onze enige hoop :(

Wat een superheftig nieuws mandareintje. Geen woorden voor. Die emoties zullen komen en gaan. Dat is logisch. Mocht je het niet trekken dan wel hulp zoeken, het is niet niks. Voor nu hoop ik dat die weken voorbij vliegen en dat poging 2 een beter uiteinde heeft. Dikke knuf! 

Jeetje Mandareintje wat een ontzettend klote bericht zeg! En dan ook nog pijn hebben door die overstimulatie :s Heb er verder amper woorden voor... heb zo aan je gedacht de afgelopen dagen... veel sterkte de komende tijd! Hoop dat je menstruatie goed op gang komt en dat ronde 2 compleet anders is

Hoe is het bij jou lapjesendraadjes? Jij hebt meestal ook een korte lf toch? Alles nog rustig? :) 
Kvg Jij ook gefeliciteerd met de goede echo!! En ik herken helemaal wat je zegt hoor, over het schuldgevoel. Dat mag er denk ik ook echt wel zijn, naast het geluk. Omdat je het een ander ook zo gunt. 
Knuffeltje wat shit dat je toch ongesteld bent geworden! Of zat je nog in onzekerheid? Allebei kut natuurlijk! 
Chacha fijn even wat van je te horen! Duim dat het voor jullie ook weer snel raak en gezond is! 

Hier is nu ook alles kut, vandaag 5 weken na miskraam test is negatief.. vanmiddag naar de fertiliteitsarts, eens kijken wat er gebeurd binnen en wat er nodig is om door te kunnen ? had zo gehoopt dat mijn lichaam al iets zelf zou doen na de mk..

Knuffeltjeee balen dat het nu toch heeft doorgezet aan de andere kant heb je nu wel een beetje mee duidelijkheid.
Chacha wat een verhaal zeg jeetje. Dat wat je beschrijft over het idee dat je al een kindje had kunnen hebben en nu misschien niet eens in 2020 eentje zal gaan hebben ken ik hier maar al te goed. Hopelijk mag het weer snel raak zijn en goed blijven zitten. 
Kvg wat ontzettend fijn dat je een mooie echo hebt gehad. En zoals meerdere meiden zeggen echt niet schuldig over voelen. We zitten hier allemaal in een lang traject en vindt het juist zoveel hoop geven om goede verhalen te lezen van de meiden hier. We kijken er allemaal naar uit om dat ook mee te mogen maken.
Mandareintje wat ongelijk klote is dit zeg. Jeetje had toch zo gehoopt op goed nieuws. Hopelijk kan je het allemaal een plekje geven. Dat doffe gevoel van gevoelloosheid ken ik ook maar dan komt soms ineens toch die waterval van emoties de hoek om. In ieder geval heel veel sterkte.
Wilkindje ah niet fijn. Hopelijk kunnen ze vanmiddag meer duidelijkheid geven. 

Mandareintje, wat een klotesituatie zeg! Ik weet ook even niet goed wat zeggen.. Dat de emoties nog niet direct komen is wel normaal, vooraleer zo'n nieuws binnendringt heb je toch even tijd nodig denk ik. Wat een afvalrace is dit.. Ik geef je alvast heel veel liefde en knuffels! 
Wat betreft mijn gevoel na de miskramen, ik zou het zelf eigenlijk niet echt weten.. Het leven draait gewoon door, dus moeten we zelf wel mee gaan in die flow. Ene moment gaat al iets beter dan het andere.. Het enige dat ik wel weet is dat ik gewoon nu een kind zou willen. Ik denk dat ik ook een vorm van PTSS heb (als ik het zo mag noemen). Bij de controle-echo van mijn curretage kreeg ik echt een kleine paniekaanval. Puur om de echo, wetende dat er niets te zien zou zijn hé.. Ik had helemaal hetzelfde gevoel als toen tijdens onze 2 12-weken echo's. Dus ik heb ergens ook wel schrik voor een volgende zwangerschap hoor. Wat als?? Maar de schrik voor herhaling is toch kleiner dan de wens voor zo'n klein dropje. Zoals je dus kan zien, mijn gevoelens en gedachten gaan van de ene naar de andere kant :').
Zwindo, bedankt! Ik hoop hetzelfde voor jou (en uiteraard iedereen op dit forum!)
Wilkindje, frustrerend hé, dat je lichaam niet doet wat je zou willen? Ik hoop dat je toch een beetje goed nieuws krijgt bij de fertiliteitsarts!

Bedankt allemaal! Echt heel erg lief jullie reacties! 
Ik beloof dat ik heel hard blijf duimen voor jullie allemaal ??

Terug
Bovenaan