Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

@kriebelbeestje, spannend zeg! Misschien dat het je wat gerust stelt, maar bij ons leek het sample ook weinig en erg doorzichtig, maar uiteindelijk bleek het toch goed te zijn. In principe smeren ze ook een bepaald volume op een dekglaasje met telraster en gaan ze o.a. kijken of de zwemmers goed bewegen en hoeveel zwemmers er per volume inzitten. 

@Bo-Belle Hopelijk geeft het jullie inderdaad wat rust! Deed het bij ons wel, maar inmiddels ben ik aangekomen bij de fase “ligt het dan aan mij of is het gewoon (een beetje) pech?” Ik zie wel nu al op tegen een doorverwijzing. Denk dat daarom elke ronde ook meer frustratie geeft, want we komen inmiddels al dichtbij die 12 maanden... Hoe lang moeten jullie het nu nog aankijken voordat de arts jou doorverwijst? 

"tot de zomer" AnnaYres... Dus dat is denk ik eind juli ofzo? Dan neem ik in ieder geval weer opnieuw contact op. Dus zegmaar nog 3 cyclussen.. 

Hoi allemaal, ik heb als eerste gereageerd op dit topic en daarna alleen maar gelezen. 
Ik ben twee weken geleden naar de huisarts gegaan want ineens had ik een cyclus van 50 dagen, en er na van 20.. Waarschijnlijk geen eisprong. Nu zit ik op dag 21 en nog geen eisprong gevonden. 
Wel fijn gesprek gehad met de arts, hij gaf aan dat het logisch is dat je er mee bezig bent want je kan niet denken: ik wil geen kind. Ook zegt hij dat je ovulatietesten doet is prima, kijk maar wat voor jou fijn is. Ik moet het twee maanden (cyclussen) aankijken en dan gaan we verder kijken. Mijn man mag zich laten testen en gaat dat wel doen over een tijdje!
nou dat was dus mijn verhaal. Iemand nog tips?

@lisa ik slik tarwekiemolie capsules van vogel. Schijnt ook goed te werken bij mensen met n onregelmatige cyclus en zorgt voor betere doorbloeding van de baarmoeder en n gezonde opbouw van baarmoederslijmvlies. Kan ze niet in de winkel vinden, maar wel online. Mijn idee is baadt t niet dan schaadt t niet.
Ik zit te wachten op ongesteldheid. Gezien mn ei 2 weken geleden zou t wel bijna moeten gebeuren. Ze zeggen dat n hysteroscopie geen invloed zou hebben op ie cyclus dus we zullen zien. Vandaag wel ineens duizelige momentjes maar ik zoek er maar niks achter. En telkens n raar gevoel in mn linkerlies. Ik zie vast spoken dus negeer t maar lekker. Ondanks dat we wel geklust hebben rond de eisprong.. maar ik durf niet meer te hopen.. 

Hallo allemaal,

ik heb een tijdje niet gereageerd omdat ik het allemaal even “los” wilde laten. Waren al bijna een jaar bezig en onderzoek gehad in het ziekenhuis waarbij bij mij alles goed is en bij mijn partner ook.
maar mocht het niet spontaan gebeuren dan moest ik in juni terug komen en zouden we met hormoon tabletten gaan beginnen.
Bij deze wil ik laten weten dat ik vandaag positief getest heb, kan het nog steeds niet bevatten. Het is wel nog allemaal pril maar alleen het idee dat het nu wel raak is zonder al die poespas. Heb denk ik letterlijk een kwartier staan janken en wel 3 testen gedaan.
maar nu komt natuurlijk wel het idee als het maar goed gaat,, maar goed ik blijf positief. En blijf ook positief voor jullie allemaal. Ik zag het ook niet meer zitten maar geduld word uiteindelijk toch beloond.
groetjes,
Kim

Terug
Bovenaan