Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

KimOpstal Gefeliciteerd! Ik ben heel blij voor je :D Zo zie je maar dat het bij de één gewoon wat langer duurt, zonder dat er iets aan de hand is. 

Ik had een behoorlijke leesachterstand ;)
Welkom alle nieuwe dames. Heel fijn dat we elkaar zo kunnen steunen. 
PippaLotta hoe is het met jou?
Mandareintje, Tulpje, Lapjesendraadjes, hoe loopt het bij het ziekenhuis? 
En de meiden die nog steeds wachten op hun NOD en al heel lang overtijd zijn, balen! Hopelijk komt het snel.
Bo-Belle, ElsieJoy, yeahh wat fijn, positief nieuws. Hopelijk is het jullie snel gegund. 

BoerinJ zou die tarwekiemolie ook helpen bij een korte cyclus? Dat heb ik nu dus voor de tweede keer! En ik lees ook over teunisbloemcapsules.. ik denk dat ik zo maar eens even ga halen!

Taaraa, lief dat je naar me vraagt! Wij zitten inmiddels in ronde 11. Zit op cyclusdag 8. Ik vind week 2 van de cyclus altijd een fijne week! Geen last van gekke hormonen en bijbehorende buien, genoeg energie en tussen de lakens relaxt en ècht gericht op elkaar en niet op de baby die lang op zich laat wachten ;) 
Mijn NOD valt precies op onze trouwdag. Een beter cadeau dan een positieve test kan ik voor deze dag natuurlijk niet bedenken! Toch ben ik ook nuchter en ga er een beetje van uit dat we ons na deze cyclus bij de huisarts gaan  melden. 

Hoe is het met jou dan?

Pippalotta ohh dat zou een mooi cadeau zijn! Hoop het zo! 
Hier wel goed hoor. Teleurstelling en verdriet voorbij. Volgende week vrijdag verwacht ik mijn ovulatie en dan gaan we er weer voor. 
Haha jaa week 2 is het fijnst he! Week 1 is voor mij altijd pijnlijk met menstruatie en zo, week ben 2 ben ik blij en positief ingesteld, week 3 ben ik hoopvol en einde week 3/ begin week 4 ben ik weer onzeker en voel ik ineens elk krampje of steekje.  Pff en dit al 8 maanden lang ;) 

Terug
Bovenaan