Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hoi allemaal,
wat een verdrietige dingen lees ik zeg! Heel veel sterkte en een knuffel voor jullie!
mijn cyclussen waren:
29-27-31-30-35-32 
daarna opeens 50-21-21 en geen eisprong kunnen vinden met clearblue en actiontesten.
De laatste keer van menstruatie dag 1 begonnen met teunisbloemoliecapsules 2 stuks voor ik naar bed ging en gisteren dag 13 positieve ovulatietesten!! Dus dag 14 eisprong nou netter dan dat kan het niet! Sinds gisteravond begonnen met 1 capsule dr vogel tarwekiemolie. Wil er geen twee nemen want slik mama compleet en anders wordt het slijmvlies denk ik te dik. Met menstruaties bloed ik weinig dus iets dikker slijmvlies zal vast niet erg zijn. 
Nou nu weer twee weken wachten! Super spannend..

Nu sinds 2 dagen kleine steekjes in m’n lies. Iemand die dit gevoel herkend ? 
Ik ben 14 tm 18 april ong geweest. 
En ik had 25 tm 28 een bloeding. Geen idee ook dus wanneer mijn nod plaatsvind 

Lisaaa wat fijn dat het gewerkt heeft en je een ovulatie hebt gehad! Nu wachten idd.
Mandareintje :(  ik hoop ook dat het ziekenhuis iets voor je kan doen nu! 
JoHanna hopelijk is het raak voor ronde 16e en hoef je niet aan de IUI!
Ik voel dit keer ook van alles, heb over 8 dagen mijn NOD. Mijn borsten zijn heel gespannen. Maar ik ga er nu echt vanuit dat het komt door de progesteron die na je ovulatie toeneemt en door de oestrogeen die afneemt. Het enige symptoom dat ik serieus neem is een innestelingsbloeding, want die heb ik nog nooit gehad voor NOD. 
Wie wacht nog meer op NOD? 

johanna, daar ben ik dus nog niet helemaal uit. lisaaaaa gebruikt het zo te zien ook vanaf eisprong? Wanneer slik jij ze boerinJ? 
Ik gebruik geen Teunisbloem, maar wel vitex. Die regelt ook de cyclus en wat ik daarvan lees kan je dat de hele cyclus gebruiken. Verder heb ik ook nog van die zwanger vitamine van Kruidvat. Denk tarwekiem iig dan maar vanaf eisprong? 

Taaraa spannend hoor! Ik zit op 6dpo. Mijn eisprong was op dag 15 terwijl hij eerder op zn vroegst op dag 17 kwam. Je raad het al.. Ik ben helemaal zenuwachtig! Hoop zo hard dat het nu raak is.. volgende week zaterdag zijn we 2 jaar getrouwd dus ik wil niets liever dan mijn man een positieve zangerschapstest cadeau doen.. droom droom droom!

Diede ja ik slik het vanaf de eisprong, er staat dat je twee x daags moet nemen maar ik doe 1x daags omdat ik veel lees dat het baarmoederslijmvlies te dik wordt. Ook slik ik mama compleet en daar zit ook al vitamine E in. Dus daarom 1.
Laatste keren was ik ook niet heel erg ongesteld maar was het ook elke 20 dagen en geen eisprong. Nu wachten! Vreselijk altijd! Ik ben ook voor het eerst gaan temperaturen, zie er nog niet veel in maar door wisselende diensten ook niet mogelijk om het altijd goed te doen.

Ik mag helaas door naar ronde 8. Vanochtend ongesteld geworden. Het is niet zoveel (dit past wel in een groot inlegkruisje), maar wel een dag voor mijn NOD waardoor ik niet denk dat t innesteling is.
Ik ben deze maand flink kwaad geworden op de huisarts van mijn partner. Hij was daar om de doorverwijzing voor het fertiliteitscentrum te krijgen en zij zei tegen hem ' Oh, u heeft zelf al 2 kinderen, nou dan kan het niet aan u liggen he'. Dat zeg je toch niet?! Zeker niet aangezien zijn jongste al op de middelbare school zit, in de tussentijd kan er toch bij hem heel wat veranderd zijn? Ik kon haar wel wat doen (was er zelf niet bij) en ook mijn partner kon ik wel slaan want die zei er nog geeneens iets van!
En ongelofelijk hoe lang het trouwens duurt voordat ik een datumvoorstel van de kliniek krijg! Ik wacht al 3 weken op een email, dat is toch ongelofelijk? Ik heb 2 weken geleden gebeld en toen zeiden ze dat ze nog bezig waren met de mail die 2 weken daarvoor was binnengekomen...

Ik slik de tarwekiemolie elke dag.. de hele maand. Mijn ovutesten worden steeds wat positiever. Ws zondag mn ei.. dus we klussen vrolijk verder ?

Terug
Bovenaan