Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Lapjesdraadjes vervelend dat een huisarts gelijk zijn mening heeft. In zoveel jaar kan toch veel gebeuren lijkt me. Snap je frustratie ook dat het zo lang lijkt te duren. Ik weet dat ik de eerste keer ook lang moest wachten op een afspraak. Hopelijk horen jullie snel wat. 
Hier zijn de frustraties inmiddels ook opgelopen. Vandaag weer naar de fertiliteitsarts geweest en zat behoorlijk in zak en as vanwege de uitslag van mijn vriend. Dus ging er vanuit dat we mijn uitslagen gingen bespreken en dan samen met die van mijn vriend zouden leiden tot een plan van aanpak. Helaas was niks minder waar. Ik heb inderdaad mijn uitslag van mijn bloedonderzoek gehad. Alles was goed behalve de prolactine. Niks gehoord waar dat door komt. Ze wilde eigenlijk alleen weten of ik inmiddels al bij een lifestyle coach liep en hoeveel ik al was afgevallen. Daar heb ik nog geen tijd voor gehad. Dus dat komt nog wel. Maar blijkbaar is dat voor hun prioriteit nummer 1. Daarnaast wil ze eerst zeker weten of mijn vriend alles zo slecht is als dat de eerste test liet zien, dus over 3 maanden een uitgebreide test ergens anders. Tot die tijd? Niks, behalve dat ik dus moet afvallen.
Zo frustrerend, voer mijn hele leven al een strijd tegen de kilo's en dan zou een lifestyle coach ineens wel een verschil maken? Dus ik geloof er niet zo in, maar zal er wel langs gaan om te horen wat zij voor een idee hebben. Dus voor mijn gevoel ben ik niks te weten gekomen en moet ik 3 maanden uitzingen en misschien maar wel hopen dat ik spontaan toch zwanger wordt ofzo. 

Jeetje wat een nare berichten! 
Lapjesendraadjes hoe halen ze het in hun hoofd zeg! Wat een ontzettend botte uitspraak. Snap heel goed dat je daar nijdig over bent.  En dan ook nog zo lang wachten voor je uberhaubt reactie krijgt op je mail... het zit niet echt mee zeg! 
Brabandse wat duren 3 maanden dan weer lang hè :( Hoop dat je misschien toch nog iets hebt aan de lifestyle coach. 
ElsieJoy ook ellendig... de hele tijd dat afwachten maar.. Je gaat waarschijnlijk een lange cyclus tegemoet zo :( Of waren ze bij jou altijd lang(er)? Ik weet het even niet meer. 

Kriebelbeestje wat fijn voor je joh! Ik hoop voor je dat deze cyclus beter is!
Hebben jullie ook zo'n moeite met moederdag? Ik moest vanochtend opeens huilen. Ik zei tegen mn man dat ik ook zo graag moederdag had gevierd (ondanks dat ik het anderen mega gun) en toen noemde hij de naam die wij in gedachten hadden. Hij zei: "Ja, als mama van ". Toen gingen de sluizen open ? Over het algemeen ben ik best positief ingesteld maar deze dag doet best een beetje zeer.. Had dat niet verwacht!

Hoi dames,
mag ik ook mee praten? Ik ben sinds oktober gestopt met de pil, eerst even een maandje aangekeken en toen begonnen om een poging te wagen voor ons 1e kindje. We zijn 31 en 29. Sinds oktober zijn mijn cyclussen onregelmatig. 36-28-27-31-34-27 en inmiddels zit ik op dag 31. Ik had op 2 mei een positieve ovulatietest dus verwacht donderdag m’n menstruatie (of eigk niet). Ik was 2 weken geleden zo onzeker over mijn onregelmatige cyclussen dat ik even naar de huisarts ben geweest. Heel fijn gesprek gehad met de huisarts en daarna voelde ik me gelijk weer wat positiever. Tot gister.. toen kwam de onzekerheid weer naar boven. Sinds gister ook weer minder afscheiding dus bang dat ik weer teleurgesteld ga worden.... Zucht!! Zou zo graag moeder willen worden en op zo’n dag als vandaag is de teleurstelling zo groot dat het nog niet gelukt is. 
Afwachten maar weer de komende dagen.....

Terug
Bovenaan