Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

pippalotta ik snap je wel. Vervelend is het ook. Maar hoe dan ook zal het je gegund zijn alleen wil je het nu zo graag en komt het hard aan.
Ik ben al moeder en ben mij deze dacht nooit zo bewust dat het moederdag is. Het is mn 4e jaar moederdag. Ze was net een week en toen was onze 1e moederdag al. 

@Elsiejoy Ja al een aantal maanden ovulatietesten gebruikt vooral omdat de cyclussen zo wisselen. Nu merkte ik de laatste 3 maanden dat ik m’n eisprong ook heel goed voel dmv steken links of rechts en pijnlijke borsten. Ik wil proberen om dus even geen testen meer te gebruiken en op m’n lichaam te vertrouwen. Ik gebruikte de testen van sensitest, werken perfect en zijn helemaal niet duur. De testen komen in een anonieme envelop. 

brabandse vervelend hè dat het alleen om afvallen gaat. Was bij mij ook zo. Mijn cyclus was een tijd 48 en toen was het: 'je moet eerst gaan afvallen en dan kijken we verder, maar waarschijnlijk moet je uiteindelijk toch aan de medicatie'. Kwam er heel nog uit. En later zo'n assistent: 'nou dan ga je nu even goed je best doen om af te vallen'.   .... alsof ik dat al die andere keren niet heb gedaan? Ik vond het echt bot. Ondertussen bij een diëtist en zij is wel fijn en legde ook uit waarom ze dat zo belangrijk vinden. Nu langzaam 4,5 kilo afgevallen in 3 maand en mijn cyclus is weer normaal. (Al denk ik dat het voornamelijk door gebruik van Vitex komt)  Kijk het dus ook eerst nog een tijdje zo aan voor ik medicatie wil oid. 

hey meiden ik ben er weer! Heb me even afgezonderd van alle baby/zwanger zijn/worden. pff wat is het pittig nooit geweten dat het zo heftig was om een miskraam te krijgen. Voelde me ook echt niet goed.. Maar nu gaat het lichamelijk wel beter. Nu geestelijk nog. 

@negentienachtentachtig Pff wat vreselijk naar zeg!! ? snap heel goed dat je je even afgezonderd hebt van alles wat er ook iets mee te maken had. Pitte periode voor je. 
Fijn dat je er weer bent en hopelijk krabbel je nu ook geestelijk weer omhoog. Hoe lang hebben jullie er over gedaan om zwanger te worden van dit kindje? 
Zo aan je naam te zien zijn we rond dezelfde leeftijd. Ik ben geboren in 1989 en wordt in oktober dus 30. Donderdag is mijn NOD maar denk dat het dit keer ook niet is gelukt (ronde 6) ?

Hallo dames,

Ook ik zou graag met jullie mee willen praten. Sinds oktober 2018 gestopt met de pil. Jarenlang aan de pil geweest. Dus ga er vanuit dat het wel even duurt voordat wij aan de beurt zijn. Had gedacht dat het me niet zoveel zou doen, maar geestelijk ben ik er toch veel mee bezig. Je ziet overal moeders met kleintjes en betrap mezelf erop dat ik in kinderwagens spiek ?
Moederdag overleefd, ondanks dat we niks te vieren hadden zijn mijn vriend en ik samen lekker uit eten geweest.

Ik heb wel een rare menstruatie week achter de rug en vroeg me af of meer van jullie dit al eens hebben gehad? Het kwam precies op tijd, maar i.p.v. 6 dagen duurde het maar 2 dagen toen 1 dag niks, 1 dag een heel klein beetje en gisteren een drupje bruin bloed?!
Zijn er hier dames die dit ook meegemaakt hebben? Ik heb normaal gesproken maar 2 dagen last van mijn rug. Deze pijn heb ik nu nog steeds en ik heb het gevoel dat mijn buik opgezet is.

liefs A

Hi meiden,
wij zijn ook ruim een half jaar bezig. Vorig jaar augustus een miskraam gehad en daarna een drama cyclus ?
nu sinds twee maanden eindelijk weer een cyclus van 31. Afgelopen zaterdag geklust en had gisteravond een positieve ovulatie test, vanochtend nog een x getest en toen weer negatief! 
Wat denken jullie, is de kans groot dat ons gegeven is dat het misschien nu wel raak is? Tenminste we hebben de avond voor de positieve test geklust ?... 
heb al zoveel gegoogeld maar merk echt dat ik toe ben aan een forum zoals deze waarbij je gewoon “echt” reactie krijgt en evt ervaringen kan delen!
liefs 

@gebruiker 10127218 dit heb ik ook weleens gehad. Na zoveel jaar pil gebruik kan (hoeft niet) kan je lichaam echt rare dingen doen wbt cyclussen en menstruaties. Bij mij duren ze soms maar een dag en dan is alles weer voorbij. Maar zolang je een eisprong hebt en iets wat op een menstruatie lijkt is er niks aan de hand. Je lichaam moet weer even resetten. 

@gebruiker526252 als je een dag voor je ovulatie geklust hebt zit je goed. Het zaad kan enkele dagen overleven in een vrouwelijke lichaam. Succes verder ?? Hier van alles al geprobeerd maar tot nu toe geen resultaat. 2 mei positieve ovulatietest dus aanstaande donderdag NOD. Helaas wel weer een wat langere cyclus, zit nu op dag 32.

Terug
Bovenaan