Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

@lapjesendraadjes ja zat ik ook al aan te denken... ik wacht dit weekend wel even af. Maar ja ben deze cyclus ook begonnen met temperaturen en toen was temperatuur laag en op gegeven moment hoog (dus ik dacht mooi, dan is de eisprong geweest nog 8 a 9 dagen te gaan) en nu nog steeds hoog. Dus verwacht er niet veel van. Morgen maar kijken of de temperatuur daalt.
Ingewikkeld lichaam haha

Aah Brabander wat fijn dat je toch zwanger bent!! En ElsieJoy wat gaaf dat je zelfs het hartje al gezien hebt en dat het dit keer dus geen bbz is! Echt zo fijn. Joue berichtje over die cystes die soms zo snel w3leg waren geeft me trouwens veel hoop. Thanx!
En Deetje A jou had ik natuurlijk al gefeliciteerd, maar ben nog steeds ook blij voor jou natuurlijk. En grappig, juli 2018. Toen zijn wij ook begonnen, maar wel al.in ronde 13 nu. Ik denk dat jouw cyclussen langer waren..
En ik krijg juist ook positieve energie van deze fijne verhalen. Dat het soms lang duurt maar dat het dan ook gewoon nog kan lukken!
Lapjesendraadjes: heb jij ook cystes dan? En waarom pas over 2 maanden een echo? Dit heb je vast ooit verteld en ik heb het vast gelezen maar soms weet ik even niet meer helemaal hoe het nou bij iedereen zat (sorry).
Tulpelientje: temperatuur hoog is een heeeel goed teken hoor!! Ben benieuwd voor je! Morgenvroeg testje wagen? 

Tulpelientje, als je zeker weet wanneer je eisprong was. Dan zou ik toch even een testje wagen. Het verschilt natuurlijk bij iedereen, maar gemiddeld is 14 dagen na de eisprong het moment waarop je menstruatie zou moeten doorbreken. 
Ik denk dat ik de komende tijd weer iets minder op het forum zal zijn. Sinds gisteren voel ik me echt rot. Natuurlijk omdat ik niet zwanger ben en de testen wit blijven, maar vooral omdat mijn menstruatie niet doorbreekt. De laatste maanden was het redelijk stabiel en was het nooit langer dan 35 dagen. Nu zit ik daar wel weer overheen. Ik ga weer de teunisbloemolie slikken in de hoop dat mijn menstruatie doorbreekt.

Wat rot zeg mttm.. helemaal begrijpelijk dat je er even wat minder mee bezig wilt zijn. Sterkte en ik hoop dat je ongesteldheid snel aanbreekt! Je zou trouwens ook eens tarwekiemolie kunnen proberen, dat schijnt vooral de lf te normaliseren en bms te bevorderen. Ik hoor vaak dat mensen teunisbloemolie slikken voor de ovu en tarwekiemolie na ovu. 

Mandareintje ik heb 1 dermoidcyste op mijn eierstok, blijkbaar aan de buitenkant. Dat is een cyste met daarin een soort stamcellen ofzo? Middels bloedonderzoek is duidelijk dat het gelukkig goedaardig is. De cyste is 3 bij 5 cm, dus redelijk klein en omdat t goedaardig is, is er eigenlijk geen reden om t verder in de gaten te houden. Maar ze hebben geen idee hoe lang het er al zit en hoe hard t groeit. Dus vandaar dat ik heb gevraagd om over 2 maanden weer een echo te doen! Mij is verteld dat ze bij grotere cystes je om de zoveel maanden willen zien. Zou t ding groeien en boven een bepaalde grens komen, dan moet t verwijderd worden. 
Ah mttm wat naar voor je!! Ik hoop dat je snel ongesteld wordt!!

Terug
Bovenaan