Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Zooo even een paar dagen niet gelezen en hopsa een hoop gemist! 
Deetje A: Wauuwiee voorzichtig gefeliciteerd meis!! Hoeveelste ronde was dit nou ook alweer voor jullie?
Bo-Belle: hè shit dat je ongesteld geworden bent. Domper zeg, en dat terwijl het nu 2 jaar geleden is. Ik begrijp goed dat dat dan even lekker confronterend is. Verwen jezelf maar eens goed! Dinertje bij je favo restaurant met lekker rood vlees en een fles wijn? En ik kan me goed voorstellen dat zo'n laag libido bij je partner frustraties veroorzaakt en dat het moeilijk is om niet te verwijten. Heb je een idee waarom hij zo'n laag libido heeft? Mijn vriend heeft ook een laag libido van zichzelf en dat komt heel erg door stress. Ik merk het wat dat betreft meteen als hij weer rustiger wordt. Kan het voor jouw vriend ook daarmee te maken hebben? Pittige baan oid? 
Mttm: echt jammer dat je test wit blijft... nog steeds geen duidelijkheid dus. Gewoon lekker sushi eten! en wat mijn cyste betreft, ja die moet eerst weg. Toevallig is de afspraak van mijn eerste echo niet gecanceld (foutje denk ik, ik kreeg een herinnering) dus die staat vrijdag. Ik ga er gewoon heen. Wil weten of die cyste al kleiner is en of er wellicht tóch een eitje klaar ligt. Wie weet willen ze toch iui doen als er een eitje aan komt. Duimen! Ow, en zo herkenbaar die dromen, ik droomde vannacht ook over 2 streepjes en werd ook even extra chagrijnig wakker. Zo oneerlijk, alsof het allemaal niet confronterend genoeg is en je hoofd je nog even een trap na geeft ofzo. 
Taaraa: herkenbaar, ik ben ook echt verdrietiger deze ronde. Zit nu weer op cd 5 en ben er nog steeds kapot van en stikchagrijnig. En jezus wat een klote opmerking zeg! Die overtreft inderdaad alles. Haal een groote reep chocolade en wees maar extra lief voor jezelf. Je verdient het! 

Mandareintje, ik hoop dat ze iets op die echo kunnen zien en dat ze je toch gaan helpen. Dat verdien je gewoon. 
Vanmorgen voor de zekerheid nog maar een test gedaan, maar hij blijft echt helemaal wit. Ik weet nu dus zeker dat ik niet zwanger ben. Geen idee waarom de cyclus dan zo lang duurt opeens. Ik twijfel nu dus om weer met teunisbloem te beginnen. Ik was gestopt na mijn vermoedelijke eisprong, omdat ze zeggen dat dat beter is. En dan moet je weer beginnen als de menstruatie start. Maar ik begin denk ik gewoon al. Misschien word ik dan ongesteld. 

Meiden, bij mij schijnt het toch goed te gaan. Mijn hcg loopt goed op. Ik blijf wel onder controle de komende dagen. Ook omdat ik op vakantie ga. 
Deetje a, gefeliciteerd. Gaat vast allemaal goedkomen.
mandareintje wat ben je een doorzetter. Echt slim dat je die echo pakt voor te kijken voor de cyste. Ik hoop voor je dat hij weg is. Ik bedoel doorzetter positief he!
taratara, wat onaardig is dat meisje. Mensen denken soms echt niet na over wat ze zeggen. Je weet zelf gelukkig wel beter.
grt brabander

Hoi hoi! Al even niet meer op dit forum geweest. Ik lees dat er weer een aantal zwanger zijn, gefeliciteerd!! Fijn hoor :) 
Ik heb afgelopen maand moeten overslaan met proberen, door medische dingen (niks raars hoor :)
Nu had ik al ongesteld moeten zijn... Snap er echt helemaal niks van. Anders altijd een luteale fase van 8 a 9 dagen en zit nu al op 12. Ik heb het idee dat hele cyclus in de war is.. Ik dacht namelijk dat ik een innesteling voelde vorige cyclus, weet het bijna wel zeker. En daardoor alles in de war is. Kan dit?? 
Stom gedoe altijd... soms ben ik er helemaal klaar mee.. moest het even kwijt 

Mandareintje, dit was ronde 10 voor ons. Ik ben in juli 2018 gestopt met de pil en nu dus in juli 2019 een positieve test!
Ik ben helemaal zenuwachtig, ga het zo mijn vriend vertellen als hij thuis komt! 
Hij wilde niet weten wanneer ik ging testen omdat hij het “geld verspilling” vond om elke keer te testen haha! Hij zei je moet gewoon wachten en geduld hebben..
Ik heb mij inmiddels gemeld op het maart 2020 forum. Ik twijfel alleen of ik nu dus ook al meteen de verloskundige moet bellen of niet..
En lieve meiden op dit forum, ik hoop niet dat door alle positieve berichten hier jullie moed in de schoenen zakt maar juist dat jullie hier kracht en energie uit kunnen halen! Ik hoop dat iedereen snel een positieve test in handen zal hebben.. 
x Deetje

Goed dat je de echo laat doen Mandareintje! Ik hoop voor jedat de cyste geslonken is! Ik moet over 2 maanden weer om de mijne te checken.
Jeej ElsieJoy wat een goed nieuws, gefeliciteerd joh!!! Ik wens je een gezonde zwangerschap toe!

Nee Deetje alle positieve berichten geven mij juist hoop! Ik ga t dan wel met behulp van een petrischaaltje en een microscoop doen en ik denk dat de dames die hier nu zijn dan allang zwanger zijn, maar dat geeft niet! (Ik gok een beetje dat ik pas tegen het einde van het jaar een behandeling heb) 
Ik vind dit juist zo'n fijn draadje omdat er geen dames zijn die in ronde 1 al zeuren over allerlei kwaaltjes en dat t zo lang duurt of meteen zwanger zijn. Kan ik nu toch ietsje minder hebben, kan ik je vertellen!

Terug
Bovenaan