Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hallo Dames,
ik ben nieuw hier en zal proberen mijn verhaal uit te leggen. Weet niet of ik hier goed zit
Februari 2018 is mijn spiraal er uit gegaan. Augustus 2018 is er een leeg vruchtzakje geconstateerd en ben ik gecuretteerd.
Nu zijn we bijna een jaar verder maar zwanger worden wil maar niet lukken. Ik wil er niet teveel mee bezig zijn omdat ik bang ben dat het dan zeker niet lukt. Maar begin me nu toch wel zorgen te maken. Na mn curretage is het bij mij allemaal onderzocht en dat was volgens de arts goed. Maar ik begin er toch aan te twijfelen. Mn man heeft al een kind uit een eerdere relatie dus bij hem ‘werkt’ het zeg maar.  
Ik ben eigenlijk niet van de forums maae misschien dat jullie tips hebben? Ik weet het niet goed meer. 

Liefs 

[quote quote=10219447]Hallo Dames, ik ben nieuw hier en zal proberen mijn verhaal uit te leggen. Weet niet of ik hier goed zit Februari 2018 is mijn spiraal er uit gegaan. Augustus 2018 is er een leeg vruchtzakje geconstateerd en ben ik gecuretteerd. Nu zijn we bijna een jaar verder maar zwanger worden wil maar niet lukken. Ik wil er niet teveel mee bezig zijn omdat ik bang ben dat het dan zeker niet lukt. Maar begin me nu toch wel zorgen te maken. Na mn curretage is het bij mij allemaal onderzocht en dat was volgens de arts goed. Maar ik begin er toch aan te twijfelen. Mn man heeft al een kind uit een eerdere relatie dus bij hem ‘werkt’ het zeg maar. Ik ben eigenlijk niet van de forums maae misschien dat jullie tips hebben? Ik weet het niet goed meer. Liefs[/quote]
Hoi.
Mijn vriend heeft twee kinderen en bij hem is er dus wel iets veranderd. De kans dat hij nu een kind kan verwekken via de natuurlijke weg is praktisch 0. Ik wil je niet bang maken, maar al een kind hebben zegt dus helemaal niets! Het beste wat je man kan doen is een spermatest laten doen. Succes!!

Bo Belle Wat naar die pijnlijke menstruaties. Sterkte en hopelijk is de pijn snel weer voorbij. Deze ronde voel ik me best verdrietig. 
Gebruiker10145137 Ik heb geen tips denk ik. Behalve de standaard tips die je denk ik wel weet, goede timing (ovulatie testen, vruchtbaar slijm), gezond leven (niet roken, geen alcohol) e.d. Ik snap je gevoel heel goed. 
Mijn man is laatst 30 geworden en op zijn verjaardagsfeestje vertelde een vriendin van mij dat ze zwanger is. Ze weet dat ik het al heel lang probeer en verdrietig ben daarover. Ze gaf altijd adviezen als 'je bent er ook teveel mee bezig' of 'laat het los' en nu komt het meest verschrikkelijke advies

'misschien is het nog niet meant to be'.

Toen zij de eerste en tweede ronde niet zwanger was, gaf ze een keer toe dat ze ook teleurgesteld is (na 2 rondes al). En nu is de derde ronde dus raak. Ik reageerde natuurlijk blij voor haar, maar nu ik er aan terug denk vind ik het best lullig dat ze het op die dag aan me vertelde. Het was juist een dag dat ik er niet aan wilde denken en feest wilde vieren. Wat vinden jullie? 

Deetje A als dit binnen de afleestijd was, dan is het zeker een streep. Voorzichtig gefeliciteerd. 
Bo-Belle, wat vervelend dat het zo een nare menstruatie is. Door die misselijkheid snap ik dat je gaat twijfelen. Sterkte! 
Taaraa wat ontzettend naar van die vriendin. Al heeft zij misschien gedacht dat het speciaal was, omdat ze het jou vroeg vertelde of zo. Hoe langer het duurt en hoe dichterbij mensen kinderen krijgen, hoe moeilijker het wordt.
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Morgen ga ik wel nog een testje doen, maar daar verwacht ik niets van. Als hij negatief is, ga ik zeker sushi eten. Ik was meer benieuwd wat jullie vonden hahaha. 
Succes allemaal!

Taraa wat een waardeloos en ongevoelig advies!! En ze had haar nieuws wel op een ander moment mogen vertellen. Ook hieruit blijkt wel hoe ongevoelig ze is voor eventuele gevoeligheden bij jou.

Pffff taratara wat naar zeg! En dan met name de 'adviezen' dat mensen het nog hun strot uitkrijgen zeg...Het gekozen moment is ook ronduit onhandig maar dat zou eventueel nog kunnen komen doordat ze je het inderdaad vroeg zou willen vertellen oid. Al klinkt ze nu zo niet heel tactvol :(

Terug
Bovenaan