quote: Pinkelot1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2008 16:21:08&apos

);
Hey hey,
Ben ik er een paar dagen tussenuit ( conferentie voor werk) hebben jullie alweer een heleboel gekletst zie ik.
dat van die hormonen om minder lang te worden herken ik. Begon op mijn 14de dus al en heb pas op mijn 25ste mijn eerste natuurlijke cyclus gehad. Gelukkig vrij snel regelmatig.
Heb ook 3 jaar op een kinderdagverblijf gewerkt dus ook het namen-probleem ken ik wel.
Wij hebben nog niet echt namen bedacht, maar af en toe passeren er wel wat voorstellen de revue.
In babywinkels begeef ik me nog niet, dat kan ik nog niet hoor.
Wel een spannend idee he dames??
Is er inmiddels al een hyves aangemaakt, of is dat idee van de baan. Ik heb namelijk ook hyves.
Nou ik zie het later wel.
Groetjes en een fijn weekend allemaal!!
Pinkelot
Heeey Pinkelot! Ik had je al gemist. Gezellig dat je er weer bent. Heb je een leuke conferentie gehad? En de babynamen en de winkels, dat komt allemaal vanzelf. Ik kom wel in de winkels, maar alleen om cadeaus voor anderen te kopen. Thuis bedenk ik dan dat ik het voor mezelf ook wel erg leuk vind en dan koop ik weer wat anders Gelukkig had jij ook snel een regelmatige cyclus, ik had dat ook. Ik vind het idd ook heel erg spannend! Voor ons is het nog ongeveer een half jaartje, woehoeeee!!!
Leuke naam voor Hyves heb je bedacht hoor hihi! Wel ironisch, als het straks zover is mogen we geen borrels meer, niemand die nu denkt dat het over zwanger worden gaat! Maare, zou je toestemming willen geven susie? Ik ben degene met 'geef elkaar de rechterhand' foto whahahaeee