Voorjaar 2009!!!

hmmm koffietijd bestond al heb er maar borreluurtje van gemaakt.......... helemaal afgeschermd van de grote wereld............

http://borreluurtje.hyves.nl

hij is nog niet zichtbaar in zoekmachines duurt 24 uur vandaar dat je de link moet gebruiken.......... eerst toestemming vragen he!

liefs

quote: Pinkelot1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2008 16:21:08'));

Hey hey,

Ben ik er een paar dagen tussenuit ( conferentie voor werk) hebben jullie alweer een heleboel gekletst zie ik.
dat van die hormonen om minder lang te worden herken ik. Begon op mijn 14de dus al en heb pas op mijn 25ste mijn eerste natuurlijke cyclus gehad. Gelukkig vrij snel regelmatig.

Heb ook 3 jaar op een kinderdagverblijf gewerkt dus ook het namen-probleem ken ik wel.
Wij hebben nog niet echt namen bedacht, maar af en toe passeren er wel wat voorstellen de revue.
In babywinkels begeef ik me nog niet, dat kan ik nog niet hoor.

Wel een spannend idee he dames??
Is er inmiddels al een hyves aangemaakt, of is dat idee van de baan. Ik heb namelijk ook hyves.

Nou ik zie het later wel.

Groetjes en een fijn weekend allemaal!!

Pinkelot

Heeey Pinkelot! Ik had je al gemist.  Gezellig dat je er weer bent. Heb je een leuke conferentie gehad? En de babynamen en de winkels, dat komt allemaal vanzelf. Ik kom wel in de winkels, maar alleen om cadeaus voor anderen te kopen. Thuis bedenk ik dan dat ik het voor mezelf ook wel erg leuk vind en dan koop ik weer wat anders   Gelukkig had jij ook snel een regelmatige cyclus, ik had dat ook. Ik vind het idd ook heel erg spannend! Voor ons is het nog ongeveer een half jaartje, woehoeeee!!!

Leuke naam voor Hyves heb je bedacht hoor hihi! Wel ironisch, als het straks zover is mogen we geen borrels meer, niemand die nu denkt dat het over zwanger worden gaat!  Maare, zou je toestemming willen geven susie? Ik ben degene met 'geef elkaar de rechterhand' foto whahahaeee  

Jeetje....wat gaan we ineens hard....ik had een half uur nodig om te lezen. Heb een logeetje dit weekend dus kan niet vaak kijken op dit forum. De computer staat op haar kamertje.

Ik ga nog maar 3 dagen werken en manlief 4 dagen. 2 dagen gaat de kleine met mij mee en dan mogen mijn collega's voor hem/haar zorgen. Opa en Oma willen niet oppassen en ik zou hem/haar daar ook niet zo maar brengen voor een hele dag. Ze roken als een schoorsteen dat vind ik zo smerig. Ze willen zich niet eens inhouden als ik zwanger ben dus....lekker met mij mee.

Ik denk zelfs al na over de opvang na school, want ik werk in een andere stad dan waar ik woon en dat is een half uur rijden. Maar dat laat ik toch maar voor latere zorg.

Ik heb me ook aangemeld bij borreluur. Ik heb rood haar dus kan niet missen als je me ziet op de foto. Accepteren maar, hihihi.

Wat gezellig, een loge!!  Hoe oud is ze?

Je hebt het al helemaal uitgestippeld, goed hoor! Maar wat naar dat opa en oma gewoon doorgaan met roken en geen rekening houden met jou of de kleine. Mijn moeder en schoonmoeder roken beide en ze mogen best oppassen, maar dan hoop ik wel dat ze de sigaret buiten oproken. Ik vind het ook heel vies en natuurlijk ongezond!

Ben heel benieuwd wie er allemaal achter deze namen schuilgaan hihi, ik hoop dat susieq12 ons snel accepteert

jullie zijn geaccepteerd hoor,heb nog niet echt iets aan de site gedaan maar dat komt nog wel....

heb super leuk nieuws trouwens... zei toch al eerder dat ik bij hubbie peilde of het niet al eerder kon dan feb? nou daar komt ie.... zitten we gister in een restaurant lekker uit eten, en hebben we het er nog eens  over zegt ie ik ga ff naar het toilet nou prima ik wacht wel, komt ie terug heeft ie een kadootje voor me........... een kaartje met in verwachting en een heel lief verhaal erop, en het ouders magazine... zo lief nu stop ik dus in december al met de pil oooooooooooooooooooooooooooh ik ben zo gelukkig..........
vandaag naar de efteling geweest echt 24 uur geweldigheid dus.

liefs

Ik heb ook al even op Hyves gereageerd, maar dat is echt fantastisch nieuws zeg! Wat zal jij een heerlijk weekend hebben meid! Echt ontzettend lief van je mannetje dat hij jou dat kaartje en het ouders magazine heeft gegeven  En vandaag lekker naar de Efteling, heerlijk. Jouw weekend kan vast niet meer stuk! En morgen, de hele dag op internet naar babyspulletjes kijken? Ik heb zonet de babykamer al uitgezocht, bij Ikea hihihihi..

en welke wordt t???? haha ikea komt naar je toe deze lente haha heerlijk he.... hubbie doet nu leuk met me mee kijken naar al die spulletjes (net de makro folder gehad, zegt ie kijk de pampers in de aanbieding haha.......... lachuh

leuk om jullie te zien in de echie op de hyves........

Terug
Bovenaan