Hoi Kammie 78,
JE vroeg wat mijn vage klachten waren. Nou hier komen ze:
- ik was echt heel erg moe
- had steken in mijn tepels en hele zware borsten, met zelfs af en toe wat vocht verlies
- opgeblazen gevoel in mn buik.
- met vlagen enorm koud, en kon niet warm worden.
De menstruatie is hevig, veel erger dan dat ik gewent ben.
Verder gaat alles goed, en we gaan maar op naar een gezellig klusperiode die we hopelijk kunnen afsluiten met een postitief resultaat. Ik ben er over na aan het denken om ovulatietesten te gaan gebruiken. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Ik ben er normaal niet zo voor hoor om die dingen te gebruiken, maar de tijd begint voor ons wel een beetje te dringen. We hebben gezegd dat we tot eind van dit jaar willen proberen voor een tweede en als ik dan niet zwanger ben, dan stoppen we ermee. Gezien onze leeftijd (mn die van mn man).
Toen ik zwanger raakte waren we 8 maanden bezig, hoop dat het nu sneller gaat.
groetjes an1974
JE vroeg wat mijn vage klachten waren. Nou hier komen ze:
- ik was echt heel erg moe
- had steken in mijn tepels en hele zware borsten, met zelfs af en toe wat vocht verlies
- opgeblazen gevoel in mn buik.
- met vlagen enorm koud, en kon niet warm worden.
De menstruatie is hevig, veel erger dan dat ik gewent ben.
Verder gaat alles goed, en we gaan maar op naar een gezellig klusperiode die we hopelijk kunnen afsluiten met een postitief resultaat. Ik ben er over na aan het denken om ovulatietesten te gaan gebruiken. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Ik ben er normaal niet zo voor hoor om die dingen te gebruiken, maar de tijd begint voor ons wel een beetje te dringen. We hebben gezegd dat we tot eind van dit jaar willen proberen voor een tweede en als ik dan niet zwanger ben, dan stoppen we ermee. Gezien onze leeftijd (mn die van mn man).
Toen ik zwanger raakte waren we 8 maanden bezig, hoop dat het nu sneller gaat.
groetjes an1974