Vorige week een mk gehad en nu toch een paar vraagjes...

SanPap, hoe gaat het nu met je?
ben je al ongesteld geworden? Hoop het wel voor je want dan kun je daarna toch weer gaan proberen om zwanger te worden. Niks aan he om zo in onzekerheid te moeten zitten of je nu wel of niet ongesteld gaat worden.

Mati, meid meid wat klonk jij heerlijk positief zeg na je curretage.
Fijn dat het allemaal zo is meegevallen voor je en dat je het nu weer helemaal ziet zitten om er weer voor te gaan.
Natuurlijk hoop ook ik voor je dat je snel weer zwanger mag zijn.

Lientje, hihi eieren zoeken met pasen........... Gezellie hoor
veel suc6 ermee en hopelijk worden er veel eitjes gevonden ;-))))

Groetjes, Nathalie

Hee Vlinder,

Hoe is ie? Jij kunt het wel april kijken of niet? Tja, die eieren worden beetje eerder gezocht dit jaar, haha!

Knuf voor jou!

Hee meiden,

Dit is voor ons DE periode om te vrijen, maar ben zo moe...dus het komt er niet echt van, geeft niet, zeg ik nu dapper...

Liefs Lientje

Hoi meiden,

Lientje jou ken ik toch van het mirena forum?

Ik zou graag ook mee willen kletsen...
In oktober is mijn spiraaltje verwijderd, en werd maar niet ongi. Eigenlijk tot mijn grote verbazing had ik in december een positieve zwangerschapstest, maar na een aantal dagen had ik een bloeding, mk.

Uiteindelijk begin februari weer ongi geworden en daarna maar begonnen   met ovulatietesten aangezien ik zo`n onregelmatige cyclus heb. Meteen voelde ik daarna dat het goed zat, maar om de teleurstelling van december te voorkomen ( toen echt heel vroeg getest waarschijnlijk) gewacht met testen, maar ik wist het...zwanger. Omdat ik zo onzeker was en mijn man ook, hebben we dagelijk getest en het leek allemaal goed te gaan. Voelde me ook veel meer zwanger als in december. Na een aantal dagen de huisarts gebeld en vk om afspraken te maken.

Ik had afgelopen vrijdag met mijn vader afgesproken om naar een wijnproeverij te gaan (stom) en omdat hij dat dan toch zou merken als ik alles uitspuug of helemaal niks drink, hadden we besloten om het in elk geval aan de ouders te vertellen. Schoonouders en   mijn vader helemaal in tranen van blijdschap. Wij supertrots!

Helaas in het weekend begonnen met bloeden, hield niet op, ook al moest ik stil blijven liggen. Voelde al meteen dat het niet goed zat. Ook al zei de dokter dat dat niet persee hoefde mis te gaan, ik wist wel beter. Afgelopen maandag een echo laten maken en alles was weg...

Ik was superverdrietig, zeker ook omdat ik in vergelijking met december zo`n goed gevoel er over had. In december dacht ik dat het nog kwam door het spiraaltje, maar ben nu heel onzeker of me niets makeert. Heb tijdens de echo gevraagd of alles er ok uitzag, geen afwijkingen aan mijn baarmoeder te vinden ofzo, zag er keurig uit.

Nu is het maar weer afwachten op mijn ei/ongi, mocht het weer lukken, dan ben ik echt bang dat ik de eerste maanden niet kan genieten, maar alleen maar doodsbang ben dat het misgaat.

Trouwens heel stom,    ben helemaal vergeten te vragen aan mijn huisarts en vk, mag je meteen weer proberen zwanger te worden?

Liefs Milou

Hoi dames,

@ Vlinder: helaas ben ik nog niet ongi geworden. Ik heb me er nu maar bij neergelegd, dat het nog wel even kan duren. Ik had zo gehoopt, dat ik met 4 weken ongi zou worden, helaas!! Maar hopelijk duurt het ook geen 10 weken... Gaan we niet vanuit hé! Het bruinverlies is weer opgehouden. Wel heb ik na de sex bruinafscheiding... snap ook niet wat het is. Als ik het nog heb als ik terug kom van de wintersport (ga vrijdag a.s. 's nachts rijden) dan bel ik de huisarts gewoon op. Maar eerst maar eens een weekje genieten van mijn mannetje en familie in Oostenrijk!!!

@ Lientje: Ik hoop ook dat ik "eieren" mag zoeken met pasen, hahaha. En anders zoek ik ze voor jou! Jammer dat je nu in JE periode zit, en je zo moe bent!! Knap dat je er zo naar kan kijken, en het zo oppakt. Tis wel een kans die je misloopt, maar de sex moet beslist geen MOETJE worden, dus heel knap. Maar ja soms weet je het toch niet met de natuur. Sommige mensen weten precies wanneer hun ei is, en sexen bewust niet op en rond die dagen (max. 4 dagen ervoor) en die zijn ook zwanger, dus soms snap je het gewoon niet!!

@Mati: Hoe is het nu met je? Ben je nu van het vloeien af na de curretage? Ik hoop voor je dat je het snel een plaatjes kan geven!

@ MIlou: Welkom hier. Natuurlijk liever geen welkom geheten, want dan had je een mooie zwangerschap gehad! Maar het is zo gelopen en we helpen elkaar er doorheen!! Je mag in princiepe gelijk weer zwanger worden. Mijn verloskundige zegt dat en mijn huisarts ook. De gynaecoloog in het ziekenhuis zei dat ik een maand over moest slaan, omdat je dan je cyclus goed kan bepalen, nou ja. Dus gewoon er weer voor gaan, als je er tenminste klaar voor bent, en dat is niet iedereen in de eerste
ronde weer.
Wij wel, maar helaas is het nu al bijna 5 weken geleden en nog geen "ei"sprong en/of duivels te bekennen hier!! Ik hoop niet dat het heel lang gaat duren, maar ja we moeten de natuur maar gewoon haar werk laten doen.

Jeetje ook twee miskramen, dat is niet niks meis! Veel sterkte met het verwerken hiervan! Neem je tijd, en mocht je er weer voor willen gaan, veel klusplezier!!

Liefs SanPap

Milou,

Ja, je kent me idd van het 'mirena-forum'. Wat balen dat ik je hier tref, liever samen zwanger, maar wie weet... Natuurlijk mag je meekletsen, hopelijk kletsen we elkaar zwanger, haha!

Het is nogal wat als ik je verhaal lees, ik had idd ook wel gelezen dat de 1e x met de mirena te maken kon hebben, maar nu ik jou verhaal zo lees, begin je te twijfelen.

Mijn vk nam het voorbeeld vd dobbelsteen 1 op de 6 vrouwen en ik had net de domme pech vd 6 hij hoopt dat ik de volgende x geen 6 gooi.

Dus meiden, goed gooien met die eieren ;) !

Liefs Lientje

SanPap,

Wat balen van je bruinverlies. Hopelijk heb je je ei tijdens je wintersport, dan komt het helemaal goed, want eieren rapen in de sneeuw die vind je zo ;)! Nu weer serieus, ik vind het echt enorm balen voor je en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Tja, knap mij...soms... Mijn emoties zitten momenteel in een achtbaan, dus soms ben ik een bikkel en soms ben ik een mietje...

Liefs Lientje

Hoi allemaal,

Welkom Milou (mijn jongste dochter haar tweede voornaam is milou!), spijtig genoeg heb je dit moeten meemaken en dan nog 2x achter mekaar! Dat is nu momenteel mijn grootste nachtmerrie. Ik zal er de eerste 14 weken niet gerust in zijn denk ik, daarna zal dat wel plaats maken voor de roze wolk. Hoewel dat ik stilletjes toch gewoon er van uit ga dat het nu goed zal gaan. Gevaarlijk voor als het weer mis zou gaan.

Sanpap: leuk dat je je gedachten eens kan verzetten in de bergen en hopelijk heb je ook wat zon. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt ivm dat bruinverlies. Zoals je weet, ben ik er na 7 weken achtergekomen dat er nog wat zat. Ik was wel blij dat ik duidelijkheid had, ook al was alles wel schoon geweest. Dus bel gewoon even je huisarts (ik doe het liever meteen via de gyn, maar die ken ik ondertussen wel al redelijk goed, heb er de voorbije 6 jaar vaak met mijn benen omhoog gelegen! hihi)

Lientje: goed dat je wat duidelijkheid krijgt over je cyclus, dat is bij nog een groot vraagteken aangezien ik terug van nul moet beginnen. ik hoop dat pasen veel eitjes zal brengen en dat je er het mooiste, lekkerste en dikste uitkiest! Als het maar een goei is he!

Ik heb 3 dagen rood bloedverlies gehad na de curettage en nu sinds gisteren (10 dagen) geen bruinverlies meer ook. Ik moet maandag wel op nacontrole maar dat is bij hem thuis en daar heeft hij geen echon dus ik weet niet goed wat hij gaat kunnen zien. Enfin, dat zien we dan weer wel.
Als ik uitga van mijn vroegere cyclus (25d), dan ga ik nu mijn vruchtbare periode in. Als ik rekening houd met een cyclus van 6 weken, moeten we nog tem 07 april goed ons best doen. En dan maar hopen dat er 'iets' gepakt heeft he!

Met die curettage hebben we toch weer veel tijd verloren. Ik had mezelf 4 maanden gegeven om terug zwanger te zijn (leek me toen al zooooo lang) maar dat is al half mei, dus twee of 3 pogingen naargelang de cyclus). Hmm, als ik dit lees, moet dat wel mogelijk zijn! We gaan ervoor!

Groetjes en veen succes met het eitjes rapen!

Mati

Hee hoi,

Hoe is ie hier met iedereen= Ook zo aan het genieten van het heerlijke weer, dus niet! Bah, vrolijk wordt ik hier niet van en ik hing al tegen een dipje aan, nu zit ik er middenin... Dus zonnetje kom maar weer te voorschijn!!! Zonnestralen is het beste medicijn op dit moment voor mij.

Voor de rest weinig nieuws hier. De ´klusweek ´ waar we niks mee hebben gedaan is zo goed als  voorbij, dus ik weet de uitkomst al. Ik had er  geen zin in! Ik ben gewoon zo moe, dat ik het niet op kan brengen. Raar ik dacht we dit jaar een mooi frummeltje in onze  armen zouden houden, maar dit is nu definitief niet waar...slik!

Dikke knuf voor allemaal! Liefs Lientje

Terug
Bovenaan