Vorige week een mk gehad en nu toch een paar vraagjes...

@ Lientje: wat fijn dat jullier er weer klaar voor zijn, spannend hoor. Ik duim voor jullie!!!

@ Mati: Ow neee 7 weken na de miskraam nog een curretage?? Pff daar zit je dan ook niet op te wachten en je verwacht het al helemaal niet...
Ik heb even een vraagje voor je: Jij had nog bruin verlies met tussenpozen. Ik heb na mijn miskraam ongeveer een week bloedverlies gehad. Toen een hele week niet, en nu begint het weer met bruinverlies. Het kan niet zo zijn dat het een menstruatie is, want is nog maar 3 weken geleden en ik heb nog geen eisprong gehad. Ik snap niet dat ik nu ineens weer bruin begin te vloeien met lichte buikpijn..... Nu lees ik jouw verhaal en denk ineens; neeeeee dat zal bij mijn toch ook niet. Heb jij na de miskraam een controle gehad of je helemaal schoon was??
Misschienis het gewoon mijn menstruatie of is het iets anders, niets ernstig, maar ik maak me eigenlijk wel een beetje zorgen.... Misschien moet ik morgen mijn huisarts maar eens bellen....

Misschien heeft een van de andere dames hier ervaring mee??

Ik heb verder trouwens een heerlijk weekend gehad hoor... Echt lekker bijgekomen met mijn mannetje en veel gepraat (ik had echt een super dip deze week. Veel huilen en gewoon echt een naar gevoel over mezelf)... Gelukkig voel ik me na dit weekend een stuk beter, heerlijk...

TOt snel allemaal.

liefs SanPap

Jeeje Mati wat ontzettend vervelend voor je dat je na 7 weken alsnog gecurreteerd moet worden. Hopelijk ben je daarna heel snel zwanger, heb je ook wel verdiend na dit allemaal!
Succes! Groetjes Irma

Hoi allemaal,

Sanpap: ik heb 3 weken gevloeid (beetje bruin) en dan 3 weken niets meer, daarom voelde ik me schoon. Ik had ook helemaal geen pijn of zo. Na 6 weken precies of ik mijn menstruatie ging krijgen maar ook duidelijk mijn baarmoeder voelen samentrekken (blijkbaar probeerde mijn lichaam het kwijt te spelen maar lukt dat niet). Dan sinds donderdag vorige week licht bruinverlies tot dit weekend. Nu zo goed als gedaan. Ik heb een spontane miskraam gehad en een nacontrole was niet nodig (wel dus!). Ik heb maandagochtend gebeld en mocht meteen dinsdag langskomen. En om niet verder te knoeien meteen een week later curretage (hij opereert op vaste dagen).

Heb nog nooit narcose gehad dus ben beetje ongerust. Maar ik hoop dat dan alles ok is en dat ik er dan eindelijk terug aan kan beginnen.

ik voel me verder wel ok, want ben blij dat er iets gebeurt. ik laat wel weten hoe het gegaan is. De gyn relativeerde alles ook wel. Vergeleek dit met het wereldleed en zo. Beetje onnozel van hem maar voor hem is dit natuurlijk dagelijkse koek en heeft hij gelijk. Er zijn zoveel kindjes die sterven van de honger en dan hebben we het allemaal nog best wel goed.

Ik hoop dat bij jullie alles wat beter gaat!

Groetjes,

Mati

Hee hoi,

Helaas, geen pindakaas maar ongi geworden, haha! Jammer, maar meer ook niet, volgende keer beter. We willen niet zoals bij de eerste ons leven er volledig door laten beheersen, dus op naar de volgende ronde!

Dikke X voor allemaal

Mati, hoe  gaat het met je na gisteren? Is de curretage goed verlopen?
Ik hoop nu echt en dan ook echt voor jullie dat het voorbij is met de nasleep vd miskraam en dat jullie je kunnen gaan bezig houden met wat je zo graag wilt, opnieuw zwanger worden!!

Lientje, jammer meis  dat je nod is doorgezet.
Goed van je dat je niet bij de pakken neer gaat zitten en gewoon voor de volgende ronde gaat.  Hoop voor je dat het dan wel raak is en anders gewoon volhouden he. De aanhouder wint hoor!!!

SanPap, Gelukkig dat jij jezelf weer wat beter voelt na vorige week.
het kan je zomaar ineens overvallen he, het verdriet om de miskraam en om wat je hebt mee moeten maken en dat kan je zo intens verdrietig maken.  Fijn dat je bent bijgekomen afgelopen weekend en lekker hebt kunnen praten met je mannetje.
Heb jij gisteren je huisarts trouwens nog gebeld wat betrefd het vloeien wat je doet? Hoop echt niet voor je dat ook jij alsnog gecurreteerd moet worden hoor. Zou vervelend zijn. Misschien is het toch al een vervroegde menstruatie? ja blegg het is ook zo moeilijk te zeggen he na een miskraam want dan is toch alls nog een beetje in de war. In iedergeval sterkte ermee en hoopt dat het meevalt.

Ik heb eigenlijk verder weinig nieuws.
Ben nog steeds in afwachting op 2 april en wat de internist nu gaat zeggen en me evt gaat geven. Wel spannend. Me lief en ik willen wel graag na het bezoek aan de internist het toch weer gaan proberen om zwanger te worden. De gedachten eraan maakt me aan de ene kant heel erg blij. Lijkt me zo ontzettend geweldig mooi om weer zwanger te zijn en het dan eens bij me te kunnen houden, maar de andere kant maakt het me toch ook weer wel een beetje angstig. De gedachte dat het weer fout zou kunnen gaan en we   nogeens een miskraam zouden kunnen meemaken maken me nu niet echt vrolijk.
Maar pfff niet op de zaken vooruit lopen want zover is het nog helemaal niet.

Meiden, fijne dag nog allemaal he.

Liefs, Nathalie

Hoi allemaal,

De curettage gisteren is heel erg goed meegevallen. Snel wakker geworden en geen pijn of echte vermoeidheid. Ben dan ook gewoon gaan werken vandaag. Ik ben zo blij dat we nu weer verder kunnen. Blijkbaar was er een stukje erg goed blijven zitten en dat produceerde ook nog hormoon, waardoor alles gewoon 7 weken is blijven stilligeen. Duswaarschijnlijk moet ik nu weer 6 weken wachten voor ik ongesteld word. Maar ik kan dus nu officieel weer zwanger worden! Dus ik hoop dat jullie het mij gunnen dta ik dit als de eerste ronde zie??

Ik zie de wereld weer helemaal in het roze!

veel succes allemaal,

Groetjes,

Mati

Mati,

Wat balen, dat er toch nog wat zat, maar gewelidg hoe je er nu weer voor gaat en natuurlijk gunnen we het je!!! Gekkie!

Knuf voor jou!

Lieve allemaal,

We zijn binnenkort allemaal zwanger, daar gaan we voor, toch??? We zijn qua zwanger zijn/blijven allemaal even onzeker geworden volgens mij, maar qua zwanger worden heeft geen een twijfel! Snappen jullie me nog???

Hier verder niet zoveel te melden, deze keer een lekkere korte ongi, maar 3 dagjes, dat ken ik wel anders. De cyclus was dit keer 1 dag langer, dus deze ronde raak, haha! Voor de pasen m'n ei, dus dan gaan we eieren zoeken, haha!

Ik hoor de laatste tijd veel dingen om mij heen, niet alleen rondom zwanger maar ook gezondheid en dan mag ik beide handjes dicht knijpen, dat besef ik goed!

Liefs Lientje

@Mati: tuurlijk gunnen wij dat jou dat dit je eerste ronde is!!! Nu ben je helemaal schoon en kunnen jullie letterlijk en figuurlijk met een "Schone Lei" beginnen!!!! Hopelijk wordt deze ronde voor iedereen een mooie treffer, en worden wij allemaal november/december mama's!!! Daar gaan we voor duimen, toch.
Wel fijn dat de curretage is meegevallen... Veel sterkte!

@ LIentje: ik denk te snappen wat je bedoelt... Je bedoelt toch dat iedereen wel zwanger kan worden, want iedereen hier heeft een miskraam gehad en is dus zwanger geweest!!! Of bedoel je dat niet.. Nou maar wij gaan er met ons alleen voor dat wij deze ronde of volgende ronde zwanger worden en mooi in December een baby in onze handen mogen krijgen....

Maar ja dat moet mijn cyclus wel eens normaal gaan doen... Ik had zo gehoopt, dat hij door zou zetten met de ongi, maar nu alleen nog maar bruine afscheiding (wat ik normaal wit/geel had is nu al een hele week bruin). De huisarts zegt, dat hij nu toch niets kan doen (wat ook zo is natuurlijk) en gewoon mijn lichaam zijn werk moet laten doen. Dus hopelijk krijg ik volgende week mijn Rode Duiveltjes en dan kunnen wij de volgende ronde weer helemaal voor gaan!!! Op naar onze zwangerschap!!!

LIefs SanPap

Terug
Bovenaan