Vorige week een mk gehad en nu toch een paar vraagjes...

Hoi allemaal,

Sanpap, wel geluk dat  er vanalles gebeurt rondom jou, zodat je gedachten verzet worden. Ik ben alleszins blij dat ik deze week vanalles moest organiseren voor mijn zoontje zijn verjaardag. Ik had deze week een test gekocht omdat ik me niet meer kon houden maar hij ligt al mooi 3 dagen in de kast. Mijn curretage is ook nog maar 3 weken geleden, dus het kan ook helemaal nog niet. Maar ja, je weet hoe vrouwen zijn he!

Nathalie, Goed dat je meer gaat weten, dan kan je weer vooruit kijken. En ik vind slecht nieuws soms zelfs beter dan geen nieuws, dan kan je helemaal niets weten of doen. Natuurlijk hopen dat alles goed gaat!

Even een intiem vraagje: ik ben voor de eerste keer bezig met het observeren van mij slij. Omdat het nu tot 6 weken kan duren voor ik mesntrueer, leek me dat wel eens interessant om dat te bestuderen. Vorige week heb ik een paar dagen doorzichtig slijm gehad en vandaag is het echt wit. Draden trekken is me niet gelukt (zou moeten volgens sommige ervaringsdeskundigen) maar het was alvast plakkeriger dan vanmorgen. En dan heb ik ook nog geprobeerd wijs te geraken uit mijn baarmoedermond. Ik denk dat ik hem gevonden heb (jippie!) maar dat voelt als een kratertje met in het midden een gaatje. Dat is redelijk week. Ik dacht gelezen hebben dat daar ook verschil moet inzitten naargelang de vruchtbare periode maar dat blijft dus hetzelfde. Weet iemand hier meer over?

Enfin, weer bezig met de toekomst!

Groetjes en geniet van het lekkere weer (in belgië is het 16 graden en blauwe hemel)

Mati

hey meiden,

hier even een EGO berichtje,.......maar mijn RD'tjes zijn volgens mij gekomen. Ik heb bloed met bruin vanaf vanmiddag. ik hoop dat ze doorzetten!!! Yoepie, dan kunnen we eindelijk weer verder!! ben nog nooit zo blij geweest met mijn ongesteldheid, hahaha.

Op naar de eerste ronde na mij MK.

Fijne avond. ik moet nu gaan want mijn ouders komen zo.

Liefs SanPap

P.s. morgen zal ik even weer wat aan iedereen schrijven!!

SanPap,

Super meis dat je ongi er nu eindelijk is.
Dat geeft toch weer nieuwe  hoop he.
Scheelt je weer een huisarts bezoek en nu weet je dat ook vanzelf ( als het goed is ) je eisprong weer gaat plaats vinden over een paar weken.
Go for it girl!!!!!!!!

Gisteren ben ik bij de internist geweest en ik kwam er met een heel goed gevoel vandaan.
We hebben nu afgesproken dat zodra blijkt dat i weer zwanger ben dat ik vanaf dat moment aan de bloedverdunners ga en ook vanaf diezelfde week al bij hem mag langskomen voor onderzoek en dat hij me gedurende me zwangerschap goed in de gaten blijft houden, dus dat vind ik heel erg fijn.
Wij hebben dus besloten om er weer volle goede moed tegenaan te gaan ;-))))
Hoop dat ik binnenkort mag gaan genieten van een goede zwangerschap!!!
Maar dat hoop ik natuurlijk voor jullie allemaal!!!
Veel succes meiden, en alvast een fijn weekend.

Liefs, Nathalie

Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer eens. Ik ben zo ontzettend druk geweest de afgelopen weken. Aan de ene kant wel prettig, beetje mijn gedachten kunnen verzetten. Maar ik ben nu zo ontzettend moe...beetje teveel gewerkt.

SanPap: wat een opluchting dat de RD`s zijn gekomen zeg. Ik had dat in februari, ik dacht echt ik bel de huisarts morgen op voor een afspraak, een uur later...RD`s.

En Vlinder2009 beter dat de internist zo meedenkt en goed dat jullie er weer vol tegenaan gaan!

Mati; ik merk het wel aan mijn slijm, is opeens veel meer (draden trekken heb ik niet geprobeerd)  en heb dan af en toe een steekje onder in mijn buik/net boven mijn lies.

Hier is het afwachten, geen idee hoe alles gaat lopen. Heel irritant als je niet weet waar je aan toe bent. Stiekem hoop ik dat mij ei afgelopen week is geweest, druk bezig geweest met klussen hahaha.

Liefs Milou

Hee meiden,

Sorry, dat ik hier de laatste tijd niet echt te vinden ben, maar ik heb echt een beetje last van mezelf en ik ben er echt tegen aan het knokken, maar dat lukt nog niet echt. Gister zijn de duiveltjes gearriveerd, ook al hadden we dat verwacht, ik heb er een dubbel gevoel over.

Nou ja, ik hoop hier binnenkort weer wat meer te zijn en dat ik dan beter in m'n vel zit.

Liefs Lientje

Hoi allemaal,

Leuk om hier al die uiteenlopende reacties te lezen, wetende dat nog heel veel andere mensen met net dezelfde problemen en vragen zitten. Soms word ik ook wel gek van alle info die je vindt op internet, moet er echt mee ophouden vanalles op te zoeken.

Ik zit nu in mijn wachtweken, normaal (volgens cyclus 6 weken na curretage) gisteren ten laatste mijn ei gehad. ik heb echter het gevoel dat ik die in de week van 31 maart gehad heb. ik heb een paar dagen ongigevoel gehad, heel onbekend voor mij, maar niets gekomen. Dan weekje niets en nu heb ik weer zo'n gevoel. Dus ergens denk ik wel dat ze er binnen de week gaan doorkomen, in het beste geval hoop ik dat mijn baarmoeder al bezig is met het 'ontvangen' van mijn eitje. maar dat is utopie!

Dus nog max 12 dagen tot ik mijn menstruatie voor de eerste keer sinds mijn mk (januari!) moet krijgen.

Succes aan iedereen,

Mati

Hoi Lien,

Hoe komt het dat je je nu zo down voelt? Heeft het puur met de mk te maken of speelt er nog meer mee?
Wel vreemd dat een mk zoveel met je doet he. Ik heb het mentaal al wel verwerkt maar zit nu met heel veel twijfels over de toekomst: kan ik nog zwanger worden? Wanneer? Zal het wel goed gaan?
Dat hoort helaas bij het krijgen van een mk. Ik hoop dat ik het nooit meer hoef mee te maken!

Veel sterkte gewenst en ik hoop dat je veel steun vindt bij vrienden en familie, of anders bij je vrienden van het forum!

Groetjes en heel veel knuffels,

Mati

Hoi Meiden,

@ Lientje: Tjee meid, hopelijk ga je je snel weer helemaal lekker voelen, zodat je weer lekker jezelf kan zijn! Hopelijk, zoals Mati ook aangeeft, heb je veel steun aan familie en vrienden en alle mensen om je heen, die je er wel doorheen slepen!! Dat de natuur eigenlijk zoiets stoms kan doen.... als een miskraam. Sterkte meid, en als er iets is, we zijn er voor je hoor!

@ Mati: Spannende weken voor jou dus.... voor het eerst weer ongesteld (liever niet natuurlijk) na januari. Ik dacht dat ik al lang had moeten wachten 7 weken, maar jij helemaal. Pffff die natuur.... waarom moet het ook allemaal zo lang duren.. dat wachten duurt zooooo lang. Ik heb soms ook het gevoel wat jij hebt: kan ik wel weer zwanger worden... elk steekje wat je voelt vraag je je af wat het is... Om gek van te worden..
Ik moet er ook niet te veel mee bezig zijn!! Maar ja dat ik vrouw eigen denk ik.

@ Natalie: Wat een goed nieuws, dat jullie er weer helemaal voor mogen gaan en dat je dan bloedverdunners krijgt!! Hopelijk heb jij snel goed nieuws voor ons! En wij natuurlijk voor jou, hahaha. Klusze!

Ik ga even snel aan het werk

Liefs SanPap

Terug
Bovenaan