Vorige week een mk gehad en nu toch een paar vraagjes...

Heey meiden,

Lientje, meid je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor dat je op het moment minder op het forum te vinden bent. Het is geen verplichting en je moet gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt.
Ik hoop echt voor je meis dat jezelf snel wat beter voelt.
Balen he dat een miskraam zoveel impact op je leven kan hebben.
En als je dan graag weer zwanger wilt worden, maar je nod zet dan toch weer door dan is dat gewoon ff heel hard slikken.
Kop op meis!!! Denk aan je.

Mati, spannend joh je nod afwachten.
Je hebt flink geklust begrijp ik?
Hopelijk heeft het resultaat gehad en kunnen jullie snel gaan genieten ;-)))

SanPap, en is je ongesteldheid weer helemaal over?
Gek he dat je opeens zo gelukkig kunt zijn dat je dan toch je nod hebt.
Had ik ook toen ik na de tweede miskraam na 5 weken me nod had. Was er helemaal gelukkig mee.
Meis, hoop voor je dat je  cyclus weer helemaal goed verloopt en jij dus ook weer kunt gaan beginnen met gericht klussen ;-)))
Suc6 ermee he!!!

Mijn nod zal vandaag of morgen komen en dan daarna op naar me eisprong over 2 weken. Dan gaat voor ons de spannende tijd weer beginnen.

Meiden, fijne dag allemaal nog he.

Groetjes, Nathalie

Hee hoi,

Volgens mij zijn we allemaal aan het genieten van het mooie weer! Er is al een tijdje niet geschreven...hoe is ie met iedereen??? Hier gaat het weer goed, eindelijk weer een beetje mezelf. Het bezige bijtje, die resultaat ziet van haar werkzaamheden en daardoor power krijgt, heerlijk!

We zijn druk in de tuin bezig, dus lekker intensief bezig, maar het wordt o zo mooi. Ons kleine mannetje is veranderd in een zandmonstertje,  hij heeft ontdekt dat zand niet lekker is, haha!  Morgen komen er graszoden in, dus dan hebben we geen zwarte grond meer, gelukkig!    

Voor de rest vrijen we wanneer we zin hebben en ik moet zeggen dat dit ook weer een beetje het oude patroon wordt, dus best vaak, hihi! We zitten gewoon beide beter in ons vel en proberen niet teveel met zwanger worden bezig te zijn. We genieten van al het andere om ons heen, we hopen dit vast te houden!

Liefs Lientje

Ps Toch hoop ik natuurlijk dat het voor ons allemaal binnenkort raak is en dat het goed gaat!!!

Hoi Meiden,

Ik wil jullie even om advies vragen.18 Maart kwamen we erachter dat ik zwager was. Helaas op maandag 30 Maar begon ik ineens te bloedden. Na een aantal dagen van meer en dan minder bloeden heb ik op 2 april het vruchtje echt verloren. Nu heb ik het een plekje gegeven en kan ik het goed verwerken.

We zijn dus meteen van start gegaan met het pnieuw zwanger worden. De vraag is van af welke dag moet ik rekenen dat mijn cyclus begint. Is dat de 30 e of de 2e?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

MAnon

Hoi,

Het probleem met een miskraam is dat je cyclus achterna minstens 1x helemaal ontregeld is, dwz een menstruatie na 4 tot 6 weken. Dus ik denk dta het niet veel uitmaakt wanneer je bent beginnen bloeden, wachten moet je helaas toch. Dat vond ik wel lastig! Ik heb mijn menstruatie gekregen na 4weken en 5 dagen wat best wel vlot is. Nu ben ik met de eerste echt poging bezig en hopelijk zit ik weer op 25 dagen, dan moet ik minder lang wachten! Hoewel ik merk dat ik er nu neit meer van uitga dat het wel raak zal zijn, daarvoro ben ik al een paar x te veel teleurgesteld geweest!

Mijn eisprong zou gisteren, vandaag, morgen of alleszins binnen de week moeten gebeuren, dus spannend allemaal! Duimen! Dan ben ik nog een beetke op tijd om mijn dochterjte op te vangen die nu halve dagen naar school gaat sinds deze week. Ik moet meteen thuisblijven (ivm cmv) op mijn werk, dus dat zou goed uitkomen. Maar niet op hopen!

Groetjes en tot hoors!

Goedemorgen meiden,

Is weer even geleden dat ik hier geschreven heb.
Hoe gaat het zo met iedereen?

Lientje, ik las dat het met jou gelukkig weer wat beter gaat he ;-))
Lekker weer aan het genieten met je mannetje en je zoontje, heerlijk hoor.
Verder verstandig dat je de dingen laat komen zoals het komt en dat je wel afwacht hoe alles loopt.
Natuurlijk hoop ik voor jou/jullie dat snel blijkt dat je weer zwanger bent.

SanPap, hoe gaat het met jou meid?
Poosje ook niks gehoord van je.
Is je nod helemaal goed verlopen? En nu ook op naar je eisprong of heb je die al gehad en zit je nu in de wachtweken?
Ben benieuwd!!

Mati, spannend dat ook jij deze week je eisprong verwacht.
Maak wat leuks van het klussen he, zodat het geen sleur wordt want dan is het ook zo saai.
Ik heb zelf deze week ook me eisprong.
Weet niet precies welke dag maar ik voel iniedergeval dat het er weer aan zit te komen want heb weer wat mestruatieachtige pijnen en dat duidt bij mij altijd me eisprong aan.
Ik zit de komende weken dus samen met jou in de wachtweken.
Spannend, spannend.

Meiden ik duim hoor, voor ons allmaal!!!

Liefs, Nathalie

Hey meiden,

Volgens mij zitten we straks bijna met z'n allen tegelijk op de wachtbank, mijn nod is volgens mij rond 5 mei ofzo. Ja ja, ik weet het. ik had hele mooie uitspraken.  Maar dan voel je krampen, idd eisprong en dan wordt er toch braaf weer gevreeen om de dag, dat is toch een gevoel wat ik niet kan uitschakelen...

Het gras ligt er gelukkig in dus we hebben geen zandmonstertje meer in huis. Voor de rest nog steeds lekker bezig in de tuin, dus nog power genoeg, lekker is dat! Ons boefje slaapt, dan kan ik  nu even onze nijntjes verwennen met een schoon hok, dus tot laters!!!

Liefs Lientje

Hoi,

iedereen is hier precies een beetje wakker geschoten, dat belooft voor de maand mei. Laat ons hopen dta we allemaal goed nieuws hebben!

Nathalie en Lientje, wat leuk dat we samen kunnen aftellen. Ik gun het iedereen, maar het zou me toch pijn doen moesten jullie zwanger zijn en ik niet. Dat mag toch he? Maar we gaan er allemaal voor! Ik voel helemaal niets van mijn eisprong, dus ik heb er het raden naar wanneer 'het' gaat gebeuren. Ergens hoop ik dta het al voorbij is en dta het raak is, maar ik voel helemaal niks. Bij mijn vorige 4 zwangerschappen was dat ook niet het geval hoor, ik had telkens een test nodig om er achter te komen dat ik zwanger was. ik ben er best jaloers op wanneer vrouwen vanaf dag 1 weten tda ze zwanger zijn. De voorbije maanden heb ik zo vaak gedacht dat ik vanalles voelde en dan was het nooit wat, best vervelend!

Op het werk heb ik momenteel veel ellende (heb een leidinggevende functie en moet bijgevolg veel problemen oplossen) dus ik hoop dat ik zo snel mogelijk thuis kan blijven! Niet mooi van mij, maar ik vind dat ik lang genoeg gewacht heb!

groetjes aan iedereen en succes!

Terug
Bovenaan