Heey meiden,
Lientje, meid je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor dat je op het moment minder op het forum te vinden bent. Het is geen verplichting en je moet gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt.
Ik hoop echt voor je meis dat jezelf snel wat beter voelt.
Balen he dat een miskraam zoveel impact op je leven kan hebben.
En als je dan graag weer zwanger wilt worden, maar je nod zet dan toch weer door dan is dat gewoon ff heel hard slikken.
Kop op meis!!! Denk aan je.
Mati, spannend joh je nod afwachten.
Je hebt flink geklust begrijp ik?
Hopelijk heeft het resultaat gehad en kunnen jullie snel gaan genieten ;-)))
SanPap, en is je ongesteldheid weer helemaal over?
Gek he dat je opeens zo gelukkig kunt zijn dat je dan toch je nod hebt.
Had ik ook toen ik na de tweede miskraam na 5 weken me nod had. Was er helemaal gelukkig mee.
Meis, hoop voor je dat je cyclus weer helemaal goed verloopt en jij dus ook weer kunt gaan beginnen met gericht klussen ;-)))
Suc6 ermee he!!!
Mijn nod zal vandaag of morgen komen en dan daarna op naar me eisprong over 2 weken. Dan gaat voor ons de spannende tijd weer beginnen.
Meiden, fijne dag allemaal nog he.
Groetjes, Nathalie
Lientje, meid je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor dat je op het moment minder op het forum te vinden bent. Het is geen verplichting en je moet gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt.
Ik hoop echt voor je meis dat jezelf snel wat beter voelt.
Balen he dat een miskraam zoveel impact op je leven kan hebben.
En als je dan graag weer zwanger wilt worden, maar je nod zet dan toch weer door dan is dat gewoon ff heel hard slikken.
Kop op meis!!! Denk aan je.
Mati, spannend joh je nod afwachten.
Je hebt flink geklust begrijp ik?
Hopelijk heeft het resultaat gehad en kunnen jullie snel gaan genieten ;-)))
SanPap, en is je ongesteldheid weer helemaal over?
Gek he dat je opeens zo gelukkig kunt zijn dat je dan toch je nod hebt.
Had ik ook toen ik na de tweede miskraam na 5 weken me nod had. Was er helemaal gelukkig mee.
Meis, hoop voor je dat je cyclus weer helemaal goed verloopt en jij dus ook weer kunt gaan beginnen met gericht klussen ;-)))
Suc6 ermee he!!!
Mijn nod zal vandaag of morgen komen en dan daarna op naar me eisprong over 2 weken. Dan gaat voor ons de spannende tijd weer beginnen.
Meiden, fijne dag allemaal nog he.
Groetjes, Nathalie