Vorige week een mk gehad en nu toch een paar vraagjes...

Hey meiden,

Spannende tijden voor jullie zeg. Ik duim voor jullie allemaal.

Ben de laatste tijd een beetje stil geweest. Zat maar af te wachten tot er iets zou gebeuren, nu heb ik eindelijk afgelopen dinsdag mijn menstruatie gehad. Wist niet dat ik daar zo blij om kon zijn hahaha.

Dus we kunnen nu weer vol aan de slag.

Loop wel een paar weken achter op jullie schema, maar gewoon hopen dat we allemaal binnen een maand goed nieuws hebben!

Liefs Milou

Hoi Allemaal,

Ik zou graag met jullie willen schrijven, als jullie dat goed vinden.
Ik zal even mijn verhaal er neer zetten.
Ik ben Janine en heb ik februari een miskraam gehad, we hadden met 8 weken en 5 dagen een echo gehad en hebben toen het hartje zien kloppen, toen hadden we de 12 weken echo op 24 februari en bleek dat het hartje niet meer klopte het was toen ongeveer met 10 weken gestopt zoals ze konden zien, de verloskundige wou niet wachten tot het zelf op gang ging komen omdat het al 2 weken niet meer leefde en ze bang was dat het vanzelf niet op gang kwam, ik ben toen 26 feb. gecuretteerd... Me vriend en ik hebben hier ook veel verdriet van gehad, we hebben het nu wel een plekje kunnen geven maar vergeten doe je het nooit.
Ik ben 19 april eindelijk ogesteld geworden na 7 weken en 2 dagen , en dat is nu weer over gelukkig maar dus wij gaan nu ook weer verder... hoop alleen dat me cyclus weer wat korter wordt.. dus afwachten maar weer ..

Ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen worden en dat het goed mag blijven gaan en dat we allemaal een gezond kindje mogen krijgen!

Liefs Janine

Ai Lientje, da's niet leuk als je 't graag wil he. Maar anderzijds weet je wel weer waar je aan toe bent. Ik zit nu in de wachtweek en dat vind ik ook vreselijk. Ik zou wel elke dag een test willen doen maar ja, als ik nu zwanger ben, ben ik dat volgende week ook nog. Zo probeer ik mezelf wat te beschermen.

Ik voel van daarnet wat menstruatie-achtige pijn, dus dat belooft niet veel goeds. Ik zit nu aan dag 23, voordien 25 maar na een miskraam weet je nooit he. Ik ben voorzien op een 28'tje!

Ach ja, volgende maand nog een kans!

Groetjes aan allemaal,

Mati

Heey meiden,

Janine, meis hoe gaat het nu met jou?
Heftig joh wat jullie ook hebben moeten meemaken.
Hoop voor jullie dat een volgende zwangerschap wel goed mag verlopen.

Lientje, a jammer zeg.
Maar volgens mij had je zelf ook al een gevoel dat het deze maand niet gelukt zou zijn toch?
Maar ondanks dat gevoel is het toch weer balen dat je er dan toch achter komt echt je nod weer te krijgen.
Kop op meis, op naar de volgende ronde.

Mati, blijft spannend toch nog voor jou?
Zolang je nod nog niet is doorgezet kan je nog steeds zwanger zijn, en menstruatie achtige pijn kan je ook hebben als je zwanger bent hoor, dus wie weet.
Spannend!!

Bij mij ook spannend.
Eind deze week mijn nod, maar ik voel vanalles wat weleens op een zwangerschap zou kunnen lijken dus ben heel erg benieuwd.
Zou ff een telleurstelling zijn als het niet zo is maar dan gaan we gewoon vol goeie moed weer op naar de volgende ronde.

Meiden tot snel weer.

Groetjes, Nathalie

Milou77, was jou vergeten.
Fijn dat je gewoon weer ongesteld bent geworden.
Nu bijna rond je eisprong zeker?
suc6 hoor.
En wat kun je idd ontzettend blij zijn als je ongesteldheid na de miskraam weer op gang is he. Is toch een teken dat het allemaal weer goed gaat werken.

Groetjes, Nathalie

Vlinder, hier gaat het wel goed.. weer druk aan de klus ..
Bij jou dus spannend eind deze week je nod, hoop voor je dat het raak is..
Ik weet niet wanneer me nod is dat is zo vervelend dus op de gok maar aan het klussen haha

Mati die ongi pijn zegt niet altijd wat nee.. had ik ook toen ik zwanger was had ik ook ongi pijn dus er is nog hoop!!

Liefs Janine

Lientje,

Vervelend zeg dat je toch ongi bent geworden. Hoop echt dat het de volgende ronde raak is.

Nathalie, spannend hoor! Nog niet de neiging om een test te doen???

Mati, ik blijf toch duimen hoor, zolang de RD`s weg blijven is er hoop.

Hier is het wachten op de eisprong. Ik heb van die ovulatietesten besteld, mijn cyclus is zo onregelmatig. Eind oktober mijn spiraaltje laten verwijderen, geen menstruatie, maar eind december MK, toen half februari wel  en half maart weer een MK. Dus in een half jaar tijd 2 MK en 2x normale menstruatie. Dus kan wel wat hulp gebuiken om een beetje de juiste tijd uit te kienen.

Heb momenteel het geluk dat op het werk eindelijk de rust is wedergekeerd en mijn mannetje pas over 2 weken met zijn nieuwe baan begint. Dus als ik thuis kom is het hele huishouden gedaan en staat het eten voor me klaar. Dus ik kan eigenlijk uitgerust naar bed toe `s avonds, heb dan nog energie over voor andere dingen

Liefs Milou

Terug
Bovenaan