Hoi,
Hier nog altijd hetzelfde gevoel. Beetje weeig gevoel in de onderbuik en af en toe steekjes vanonder. Borsten af en toe wat vreemd gevoel. Maar dat had ik vorig maand ook en toen waren het toch echt mijn rd. ik kan me niet inbeelden dat je met zo'n gevoel zwanger kan zijn. Gek he, ik ben al 4x zwanger geweest en heb er geen idee meer van hoe ik me voelde en of ik symptomen had voor ik wist dat ik zwanger was. Maar ik denk dat ik nooit iets voelde en dat het dan goed zat. Nu niet dus. En elke maand is er één verloren. Maar toch heel leuk dat jullie me zo moed geven! Die dingen durf ik met mijn naaste omgeving niet bespreken. ik wil niet dat ze weten dat we er zo intens mee bezig zijn, voor het geval het wel eens lang zou kunnen duren.
Ik hoor precies alleen maar positieve boodschappen van jullie. ik ben niet goed in het individueel aanspreken van iederen, ik vind het moeilijk om nog te weten wie wat heeft geschreven eens ik ben beginnen typen. Maar algemeen is iedereen weer met frisse moed begonnen, dat belooft voor mei/juni. wel leuk, moest ik volgende maand zwanger worden, dan mag ik testen op de dag dat we 2 weken op vakantie naar Frankrijk vertrekken. Dan kan ik meteen 2 weken afwachten of alles goed gaat voor ik het moet vertellen op het werk (ivm werkverwijdering).
Enfin, ik ben al mijn hersenspinsels weer eens kwijt. ik hoop dat er iemand nog zwanger geraakt deze maand van jullie. Dat zou wat moed geven!
Groetjes,
mati