Vorige week een mk gehad en nu toch een paar vraagjes...

Janine,

Was niet de bedoeling jou over te slaan, wist je naam niet helemaal zeker, moest het ff checken.

Jij ook heel veel succes de komende klusperiode! Kan best frustrerend zijn als je cyclus niet regelmatig is he?

Liefs Milou

Hoi,

Hier nog altijd hetzelfde gevoel. Beetje weeig gevoel in de onderbuik en af en toe steekjes vanonder. Borsten af en toe wat vreemd gevoel. Maar dat had ik vorig maand ook en toen waren het toch echt mijn rd. ik kan me niet inbeelden dat je met zo'n gevoel zwanger kan zijn. Gek he, ik ben al 4x zwanger geweest en heb er geen idee meer van hoe ik me voelde en of ik symptomen had voor ik wist dat ik zwanger was. Maar ik denk dat ik nooit iets voelde en dat het dan goed zat. Nu niet dus. En elke maand is er één verloren. Maar toch heel leuk dat jullie me zo moed geven! Die dingen durf ik met mijn naaste omgeving niet bespreken. ik wil niet dat ze weten dat we er zo intens mee bezig zijn, voor het geval het wel eens lang zou kunnen duren.

Ik hoor precies alleen maar positieve boodschappen van jullie. ik ben   niet goed in het individueel aanspreken van iederen, ik vind het moeilijk om nog te weten wie wat heeft geschreven eens ik ben beginnen typen. Maar algemeen is iedereen weer met frisse moed begonnen, dat belooft voor mei/juni. wel leuk, moest ik volgende maand zwanger worden, dan mag ik testen op de dag dat we 2 weken op vakantie  naar Frankrijk vertrekken. Dan kan ik meteen 2 weken afwachten of alles goed gaat voor ik het moet vertellen op het werk (ivm werkverwijdering).

Enfin, ik ben al mijn hersenspinsels weer eens kwijt. ik hoop dat er iemand nog zwanger geraakt deze maand van jullie. Dat zou wat moed geven!

Groetjes,

mati

Hey meiden,

Sorry dat ik zo lang niet ben geweest, maar ik zat even helemaal niet lekker in mijn vel.
Ik had veel bruinverlies na de miskraam. Toen weer een paar weken niet. toen dacht ik dat ik ongesteld werd, ongeveer 2 dagen gevloeid en daarna weer die stomme bruine afscheiding. Echt een maandverband had ik nodig. Ben na 9 weken toch maar eens naar de huisarts gegaan (die ook mijn verloskundige zou zijn..).

Daar heb ik controle gehad, mijn hormonene zijn helemaal de weg kwijt... grrr heb ik weer. Gelukkig was het helemaal schoon en geen afwijkingen te zien. Dus rustig afwachten. WIl je verder na je miskraam lukt dat nog niet.

Maar goed nu is het gelukkig afgelopen en ben ik eigenlijk weer een beetje de oude.
Hopelijk wordt ik begin volgende week ongesteld (4 weken na mijn 2 dagen bloeding). Dus dan kunnen we er weer voor gaan. Maar eerst afwachten of ik maandag of dinsdag ongi ga worden....

Jammer dat hier nog geen goed nieuws is, ik bedoel dan met een zwangerschap hé!! Hopelijk wordt mei onze maand, want ik mei leggen alle vogels een EI!!!! Dus daar gaan we voor!

Tot snel. Ik ga nu even sporten (lekker rondje hardlopen).

Liefs SanPap

Hoi,

Hier nog altijd niks! Tot eergisteren die buikpijn gehad, nu al 2 dagen amper iets. Ik ga vandaag eens testen maar ik denk dat mijn cyclus gewoon nog langer is dan verwacht en dat ik pas volgende week ongesteld ga worden. Wel jammer want daar had ik niet op gerkened. Druk geklust tijdens 'vruchtbare dagen' en daarna toch minder regelmatig.

Sanpap, toch goed dat alles schoon is, dan hoef je tenminste geen curretage na zoveel weken zoals ik. Nu nog hopen dat je snel ongesteld wordt, dan kan je eindelijk ook verder! Ik ben altijd makkelijker zwanger geworden, geweest en goed bevallen. Vreemd dat een vrouwenlichaam dan toch nog zo in de war kan zijn!

Milou: Is het jullie eerste kindje? Dan wel heftig dat je meteen 2 Mk hebt gehad. Dat zal je waarschijnlijk toch weinig moed geven hoewel dat natuurlijk niets wil zeggen. Je hebt gewoon dikke pech gehad. Mijn man zei gisteren dat hij er mee wil stoppen als het de volgende x ook mis afloopt maar daar ben ik nog niet zo erker van ... Wij hebben natuurlijk al 3 opgroeiende kinderen waar we ons op kunnen concentreren. Dat ligt wel anders dan bij jou. Goed dat je ovutesten gaat gebruiken. Heb het zelf nooit gedaan maar in jouw geval lijkt het me fijn om wat meer duidelijkheid te krijgen ivm je cyclus. Blijkbaar ben je de vorige x ook zwanger geraakt zonder mesntruatie, dus dat zit wel goed qua eisprong. Veel klussen is de boodschap!

ik wacht hier nog even af maar zou graag verder willen!

Groetjes,

Mati

Hoi meiden,

Hier nog steeds geen ongi.
Heb wel al paar keer getest maar die zijn negatief.
Toch denk ik wel aan de kwaaltjes die ik heb te kunnen merken dat ik zwanger ben.
Morgen maar ff dagje niet testen en dan woensdag weer maar.
Blijft spannend dus.

Janine, fijn dat het wel weer goed gaat met je.
En druk aan de klus. Spannend hoor.

Milou, en geven de ovu testen al wat aan?
Groot gelijk dat je die gaat gebruiken om zo meer duidelijkheid te krijgen in wanneer je je eisprong nu hebt.
En je mannetje thuis die lekker het huishouden doet. Das lekker zeg.

SanPap, geeft niks joh dat je even niet gereageerd had.
Het is belangrijk dat je lekker in je vel zit, en gelukkig ben je nu weer een beetje de oude.
Het duurd bij jou ook wel erg lang hoor voordat je lichaam weer doorheeft hoe alles werkt.
Kop op meis, hopelijk kunnen jullie je snel weer gaan bezig hebben met zwanger worden.

Mati, spannend dus ook bij jou!!!
Net als mij nog niet ongesteld.
Hoop voor je dat jij wel vandaag al positief test.
Laat je het weten?

Lientje, hoe gaat het?

Groetjes, Nathalie

Oei joei joei, spannende tijden hier!!! Mijn duimen draaien op volle toeren voor jullie! Zou het helemaal super vinden, dat geeft weer power aan ons allemaal!

Vorig weekend ongi geworden, gevolg verdrietige dagen door de hormoontjes en nu is het weer zonnig en gaan we weer hyper de pieper naar de volgende ronde, haha! Al kan ik die denk ik wel  vergeten, m'n mannetje is er DE periode  niet.

Suc6 meiden, ik stop, dan kan ik weer verder duimen!!!

Dikke X Lientje

Hoi allemaal,

Verdorie, vandaag nog geen test vastgekregen! Ik had mijn man rondgestuurd wnt die werkt niet op maandag maar in de plaatselijke supermarkt waren ze al 3 dagen op. Blijkbaar zijn er wel meer mensen met hetzelfde probleem! Dus vanavond misschien nog even langs een grotere winkel maar ik dirf die dingen nooit zelf kopen, gooi hem altijd onder de krant en hoop dat de kassierster die dan zo discreet mogelijk terug wegzet!

Nathalie, welke kwaaltjes heb je dan? Ik hoop dat het raak is,voor jou  we hebben lang genoeg gewacht he! Zelf denk ik niet dat ik zwanger ben, voel me zo niet en heb al een week die ongipijn, wat volgens mijn herinneringen ooit wees op een zwangerschap in het verleden. Maar ja, met een test weet ik dat dan ook meteen he!

Toi toi toi!

Mati

Terug
Bovenaan