Vorige week een mk gehad en nu toch een paar vraagjes...

Hoi Dames,

Jaaaan eindelijk voor de eerste keer ben ik dan weer ongesteld geworden.... tenminste daar ga ik vanuit (niet dat het weer met 1 á 2 dagen ophoud)... zondag op moederdag kwamen de rode duivels massaal, hahaah. Ik hoop dat er nu weer regelmaat in te vinden is.... We gaan er weer helemaal voor!!

@ alle meiden: Nou volgens mij is bij iedereen de regelmatige cyclus een beetje ver te zoeken hier... wat balen toch meiden voor ons. Maar ik voel dat deze maand mei voor meerdere van ons raak gaat zijn!! Laten we hopen op goed nieuws....

Ik ben ook weer helemaal happy. Vol power de eerste echte ronde in na de miskraam in februari... jeetje wat ik heb ik lang lopen klungelen. Ik was zo blij, dat mijn bruinafscheiding met rood na  9 weken een keer ging ophouden. En dat nu alles weer normaal is (hoop ik dan).....

Gisteren zag ik nog wel een vrouw uit het dorp lopen die 1 week eerder dan mij uitgeteld zou zijn.... dat deed wel even pijn... Gewoon dat ik dan ook nu met zo'n buik zou hebben gelopen. Ik kan het me niet voorstellen. Hopelijk mag ik het straks toch nog een keer krijgen! Daar gaan we vanuit. Mijn mannetje was lief voor mij. Hij probeert gewoon heel luchtig te doen, ik moet zeggen, dat het mij wel helpt.

Nou dames ik ga even weer verder aan het werk. vanavond nog even sporten en dan lekker met de beentjes op de bank... heerlijk.

Liefs SanPap

@ Mati: balen dat je nog geen test hebt gedaan. Wat ik me van mijn enige zwangerschap kan herinneren is dat ik ook ongi krampen had, heel erg, maar dat er geen ongi kwam en ik dus gewoon zwanger was... Ik wil je geen valse hoop geven, maar wie weet... Spannend. Ik duim voor je meid!!!

Liefs SanPap

Hallo allemaal,

Meteen een hoop berichtjes om bij te lezen. En wat een spannende tijden hier op het forum!!!!

Bij mij is afgelopen donderdag mijn eisprong geweest, heerlijk  makkelijk die ovulatietesten. Ik had namelijk echt niet het idee dat die er al aan zat te komen, als ik het afgelopen half jaar kijk, maar nu is mijn cyclus weer een beetje op de rit (30 dagen ofzo). We hebben flink geklust vorige week  en nu is het nog 10 dagen wachten, verschrikkelijk!

Ik duim voor iedereen de komende tijd!

(ik weet ff niet meer wie het vroeg, maar we zijn druk bezig voor ons eerste kindje)

Liefs Milou

Hoi meiden,

Vals alarm bij mij hoor.
Ik ben gistermiddag ongesteld geworden.
Behoorlijk boos omdat ik echt dacht dat  ik zwanger was.
Nu maar op naar de volgende ronde.

Mati weet jij al wat meer?

Liefs, Nathalie

Hoi,

Vandaag eindelijk een test vastgekregen. Helaas negatief, ben er best verdrietig om. Ik had gehoopt eindelijk een streepje te zien, maar niks! Ik ben nu wel alle hoop verloren deze ronde zwanger te zijn. Vind het alleen vreemd dat ik nog steeds die ongipijn heb (8d), maar zonder de ongi! mijn cyclus is dus nog steeds  in de war. Ik dacht dat ik na die eerste menstruatie (eindelijk een teken dat alles werkt) weer rond 26-28d zou zitten, nu al 31. K** dat ik nu moet afwachten wat er gebeurt!

Nathalie, ook spijtig voor jou, waarschijnlijk dezlfde situatie als ik; eerlijk gezegd hoop ik ook binnen een dag of 2 ongesteld te worden. Anders begin ik weer te denken dat er vanalles mis is. Maar de voglende ronde gaan we er weer gewoon voor. Wel niet leuk als je dan leest dat het voor sommigen al weer zo snel raak is terwijl het voor ons zo lang duurt.

Sanpap: goed dat je eindelijk ongesteld bent, het geeft je weer vertrouwen dat alles goed zit. Het zal wel snel raak zijn maar reken toch nog op een aantal maanden, dan kan het alleen maar meevallen.

Milou: goed dat je duidelijk weet waar je aan toe bent, enkel dat wachten is zo ellendig he! Hopelijk heb je binnen 10 dagen goed nieuws. ik duim voor je!

Tot hoord,

Mati

Hoi,

Vandaag ongesteld geworden (grrrr, dan had ik gisteren die test maar niet moeten doen!) maar ergens wel een geruststelling: alles werkt nog! Weer 32 dagen, als vorige maand dus mijn cyclus is na de mk gewoon langer geworden dus!

op naar de volgende ronde!

Succes aan iedereen!

Mati

Hoi dames,

zondag met Moederdag zijn bij mij de duivels gekomen.... Nu eindelijk weer eens normaal ongesteld. Hopelijk blijft de regelmaat er een beetje in. Volgend weekend ons klus weekend, spannend.... weer eens ouderwet oefenen, hahah.

@ Mati, Shit en balen zeg, dat het heeft doorgezet. Had je die test voor niets gedaan... Sterkte!! Hopelijk is de volgende ronde raak!! En ik ben me er van bewust, dat het wel een tijdje kan duren hoor, voordat ik weer zwanger raak... Hopelijk duurt het niet te lang, maar we wachten rustig af. Tot die tijd lekker een de klus met mijn mannetje, ook erg leuk, hihi.

Ik ga er snel weer vandoor ik moet aan het werk.
Tot snel dames.

We zitten trouwens allemaal een beetje gelijk met onze menstruatie. Zullen we afspreken dat in ieder geval iemand deze maand zwanger mag raken..... Of allemaal tegelijk, maar laten we realistisch blijven, hihi. Op naar dat ei.

Tot snel.

Liefs SanPap

@ Natahli: Shit zeg, wat kan een lichaam zichzelf toch ontzettend voor de gek houden.... Zo balen, je bent zo overtuigd en je klonk ook echt overtuigd!! En nu wordt je ongesteld..... Sterkte en hopelijk veel fijne klusuren :) En dat een "ei" voor jou in mei mag komen (wel een gevuld "ei" natuurlijk )

Liefs SanPap

Terug
Bovenaan