Vorige week een mk gehad en nu toch een paar vraagjes...

Hey meiden,

Mati, Nathalie jammer dat de RD`s weer gekomen zijn. Is zo moeilijk elke keer, je wilt het gewoon zo ontzettend graag.

SanPap, kan me voorstellen dat jij wel blij bent met de RD`s, ik heb ook zo`n rare cyclus sinds ik dat spiraaltje heb laten verwijderen. Veel succes in de komende klusperiode!

Mijn NOD is woensdag/donderdag, ik ben zo zenuwachtig, de dagen kruipen echt voorbij. Ik heb weer allemaal rare kwaaltjes, probeer er echt niet aan te denken dat het echt raak kan zijn. Probeer mezelf zwanger te praten hahaha (moe, opgeblazen gevoel, hele dag honger). Moet mezelf in bedwang houden om niet allemaal testen te gaan doen. Irritante is dat bij de ovulatietesten ook een zwangerschapstest zit. Natuurlijk weet mijn verstand dat het te vroeg is, maar mijn verstand heeft niet echt de overhand.

Liefs Milou

Milou77, hoe gaat het?
Nog steeds van die vage kwaaltjes die weleens op een zwangerschap kunnen duiden?
Morgen of overmorgen je nod toch?
Ow meid ik hoop toch zo voor jou dat je niet net als mij afgelopen maand zo telleurgesteld wordt door je eigen lichaam.
Het kan je zo ontzettend voor de gek houden.
Laat je het ons weten?

SanPap, super hoor dat je ongi nu eindelijk toch is doorgezet.
Op moederdag ;-)))
Op naar je eisprong nu maar. Doe je best.

Mati, jammer meis jij ook ongi geworden.
Telleurstelling weer een beetje te boven?
Ook jou eisprong komt er eind deze week begin volgende week weer aan toch?
We zitten allemaal een beetje rond dezelfde periode.

Meiden, ik ga wat doen in huis.
Fijne dag.

Liefs, Nathalie

Hey meiden,

Goed nieuws hier! Vandaag getest en een duidelijke streep.

Het is wel heel gek, aan de ene kant superblij, maar aan de andere kant de hele tijd angst dat het misschien toch weer mis zal gaan.

xxx

Milou

Milou77,
Yoehoeeee meis je bent dus weer zwanger.
Wat een mooi nieuws.
Ik snap dat het heel spannend voor je is hoor.
Hopelijk mag en kan je snel voor een eerste echo   waarop je kunt zien dat alles goed is.
Ik wens je echt een hele mooie, bijzondere zwangerschap toe

Liefs, Nathalie

Ben echt superblij!!!

Maar echt elke keer als ik naar het toilet ga, ben ik echt bang dat ik weer bloedverlies heb.

3 hele lange weken wachten, met 7 weken mocht ik langskomen als ik weer zwanger zou zijn. Mocht ik het zover redden, dan ben ik wel iets meer gerustgesteld. Eerste keer 4 weken, 2de keer met ongeveer 5,5 week mk. Dus is al een mijlpaal als ik de 7 weken haal.

Maar zal vast met glitters strooien, ga er van uit dat we allemaal binnen een paar weken zwanger zijn!

************* ************* ************* ************* ************* ************* *************

Liefs Milou

Milou,

Helemaal super!!! Van harte gefeliciteerd meis!!! Zo blij voor je en ik duim voor je dat die 3 weken zo voorbij zijn en dat je een mooie echo krijgt te zien. Hoe moeilijk het ook is probeer te relaxen.

Liefs Lientje

Hey meiden,

Bijna 5 maand verder na de mk...ben het zat...ik kan het maar moeilijk van me af zetten. Ik probeer me te focussen op de zomervakantie en dat die rust ons goed zal doen, maar dit gaat de ene keer beter als de andere keer.

Liefs Lientje

Milou77 gefeliciteerd met je zwangerschap, hopen dat je deze zwangerschap helemaal kan voldragen, en dat je over een kleine 9 maand een gezond kindje in je armen heb.

Lientje ik begrijp je gevoel. Bij mij is het exact hetzelfde. Voor mij is het ook alweer bijna 5maand na de mk. Vooral al ik mn vriendin zie (waren 2dgn na elkaar uitgerekend), heb ik iedere keer een rot gevoel, en dan kan ik alleen maar denken ik was ook zover geweest als alles goed was gegaan. Zit nu weer te wachten of de rd's komen of dat ik kan testen. Donderdag is mn nod. Heb afgelopen week wel meerdere keren beetje raar (pijnlijk) gevoel in mn onderbuik (baarmoeder) gehad. Nu weer pijn in onderrug en ben enorm moe. Slaap 's nachts slecht(had ik ook toen ik zwanger was)  dus ik weet het niet hoor. Ik hou jullie op de hoogte

an1974

Terug
Bovenaan