Vorige week een mk gehad en nu toch een paar vraagjes...

Hoi Lientje,

Hoe is je gesprek gisteren gegaan op je werk?
Ik kan me voorstellen dat je het soms zo moeilijk vind hoe om te gaan met de reacties van mensen wat betrefd je miskraam.
Het beste is volgens mij toch om echt eerlijk te zijn. Als je een moment hebt dat je er niet over wilt praten dat je dat dan op dat moment ook aangeeft aan de ander. Dat is niet altijd makkelijk maar wel het beste voor jezelf. En ik denk ook het beste voor de ander want de ander gaat toch vaak naar dingen zoeken zodat ze je kunnen troosten maar daarmee slaan ze dan net vaak de plank mis. Snap je wat ik bedoel?

Over hoe je je laatste zwangerschap benoemt naar een ander daar heb ik zelf ook geen idee over. Zou idd makkelijk zijn als daar een woord voor was he. ongeacht hoever je zwanger was. Ik krijg ook vaak te horen van mensen, als ze weten dat ik nog maar 6 weken was, Ow gelukkig meis dan was het nog maar klein..........
AAAAAAAA denk ik dan, wat een dommerikken toch.
Hoe klein het ook was, ik hield nu al zielsveel van het vruchtje en ik was in grote verwachting..
Jullie zullen ook wel allemaal tegen deze dingen aanlopen.

En Lientje, hoezo denk je nu opeens dat je toch je nod gaat krijgen?
Zijn je borsten niet meer gespannen, en geen raar gevoel meer?
Ik hoop het toch zo voor je dat je eerste gevoel wel klopte.
Sinds vandaag ( ja ik wordt echt heen en weer geslingerd ) denk ik misschien toch weer dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn.
Mijn borsten voelen nu weer wel gespannen, ik ben ontzettend moe, het rare gevoel in me buik en net at ik wat en ik dacht me wat misselijk te voelen.
Ach tis ook zo verwarrend allemaal he.
Afwachten maar.
Hoop voor ons dat het snel eind deze week en dan volgende week is zodat we snel meer weten.

Liefs, Nathalie

Hoi Mati,

Ook voor jou fijn dat je er lichamelijk doorheen bent.
Wel hard he als je dan na twee weken toch nog steeds positief test.
Hoop voor je dat jullie er ook weer snel voor kunnen gaan.
Jullie zijn al heel hard aan de klus las ik ;-)
Wel knap van je dat je aan je collega,s een mail hebt gestuud waarin je aangeeft hoe jij graag benaderd wilt worden.
Zo maak je het denk ik voor jezelf en de anderen een stuk makkelijker.
Laat ons weten hoe het met je gaat he.

Liefs, Nathalie

Hee hoi,

Ik heb niet zoveel tijd, dus even een ik-stukje, sorry!

Vanaf vandaag kon ik m'n ongi verwachten, maar nog niks te bekennen, weet het niet meer hoor... Ik verwacht toch wel de ongi, misschien gewoon om mezelf in te dekken, om maar niet teleurgesteld te zijn.

Jullie horen nog wel van me!

Liefs Lientje

Heey lientje,

Oe spannend joh.
Ben zo benieuwd of je, je nod gaat krijgen of niet.
Voor mij telt nu een beetje het zelfde.
Ik zit ook in volle afwachting op me nod..... Of niet natuurlijk.
Er ging zelfs toch weer een gedachte door me heen dat als ik vrijdag niet ongesteld ben ik dan toch maar weer ga testen, maar nu denk ik alweer, nee niet doen, gewoon rustig afwachten maar.
Suc6 met wachten he.

Groet, Nathalie

Mati,

Dus alweer druk aan de klus, je klinkt positief! Ik ben nu pas bewust hoe lullig sommige mensen kunnen reageren en dan zijn ze zich er vaak niet eens bewust van...

Maar wat bedoel je hiermee trouwens mee, maandstonden?

Ik hoop dat mijn maandstonden niet pas na 6 weken gaan komen (wat de gyn heeft gezegd) want dat wil zeggen eind februari en pas midden maart er terug voor gaan!

Liefs Lientje

Hoi Kammie,

Lastig he, ik merk ook dat ik bij de ene collega wel de behoefte heb en bij de ander niet. Gister nog kromme tenen, ben je ergens op bezoek. Staan we met de jas aan wordt er op dat moment nog even gevraagd hoe het met me gaat, laat maar...

Wat betreft het wel of niet er weer voor gaan daar wordt verschillend advies over gegeven. Mijn vk had gezegd wacht even 1 ongi af, dan weet je waar je aan toe bent. Dat hebben we niet gered, hihi! Dus wij gaan er nu alweer voor. Ik heb wel getest idd of het hcg 'hormoon verdween was. De volgende test die positief is, is ook echt positief!

Liefs Lientje

Nathalie,

Ik weet het ook niet meer, haha, had vanmorgen ook bijna een test gekocht, maar ik heb me ingehouden. Ik test sowieso altijd samen met m'n mannetje, ik zie het als ons moment.

Ja, geen gerommel meer onderin de buik, borsten weet ik niet, de ene keer lijk ik wel verschil te voelen en de andere keer niet, raar maar waar. Ik vind het erg lastig, bij het afvegen niks meer te zien, behalve extra afscheiding.

Nou ja, eerst maar het weekend voorbij en als ik dan nog niet ongi ben, dan hoop ik het te redden tot valentijnsdag...  Wanneer wil jij gaan testen ook alweer?

O ja, het gesprek ging goed, alles nog eens besproken, dat voelde wel oke. Suc6 met alle spanning!

Liefs Lientje  

Hee hoi,

Ik weet het echt niet meer, zo voelde ik van alles, zo niet meer en verwachtte ieder moment dat m'n ongi zou doorzetten. Ik had bij het afvegen rose of een een beetje bloed en kreeg pukkeltjes, week voor m'n normale ongi. Nu niks meer bij het afvegen, maar het gevoel is ook nog niet weer terug, ik weet het niet hoor!

Vanmorgen bijna een test gekocht, niet gedaan dus maar weer een doosje folium gekocht. Nou ja, jullie horen wel weer, goed weekend allemaal!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan